Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
    Velkommen hjem Michael Hemmingsen aka Generalen.
    Seriøst?

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg melder mig med i koret der ønsker Kent smidt på porten. Og keg håber egentligt på en tidlig fyring, og ikke bare at han smutter ved kontraktophør. Vi kommer ikke til at rykke ned, så lad dog en ny mand få noget tid med hoædet inden næste sæson.

      Der er flere der har sat spørgsmålstegn ved Kent tidligt, jeg har personligt været længe om at komme til konklussionen (shame on me), men holdet har simpelthen ille rykket sig nok påtrods af at træneren har haft tid og ro til at skabe det hold han ønskede. Og så tror jeg egentligt også at han til en vis grad har fået de spillere som han ønskede.

      Det er så vanvittigt at se ham spille med Jønsson, Thrane, Rømer og Kløve igår fra start. Fair nok at der er skader, men hvad f..... Tænker manden på. Og så står han kamp efter kamp på sidelinien og sviner egne spillere til på trods af at det er hans egne lorte dispositioner der gang på gang fucked det op for os.

      Naturligvis har JH også et kæmpe ansvar og jeg ønsker ham personligt samme vej som Kent, men det tror jeg dog ikke kommer til at ske. Men han må forhåbentligt kunne se skriften på væggen og forstå at det ikke kan fortsætte sådan her. Jeg håber inderligt at en manglende forlængelse af assistenten betyder at træner teamet er ved at være færdige.

      Jeg er så træt af at jeg elsker OB så meget at min weekend uge efter uge skal smadres og jeg skal gå og værre pisse sur pga. klubbens inkompetente ledere og trænere. Giv os nu en træner der kan begejstre, det behøver ikke være Pep. Ove P formåede at begejstre og det var ikke en gang fordi at den stod på lutter sejre under ham.

      AaaaaarghhhHHH
      👍👍👍
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Jeg tror slet ikke at en JH afskedigelse er på tale. Som der også bliver nævnt herinde, så er der simpelthen igangsat for meget “godt” til at man tør afskedige ham. Så skal det være fordi de kender en sportsdirektør som kan tage over og videreføre det som er igang med at blive bygget, men det tror jeg ikke på med henblik på hvor svært de har haft det i søgen af en sportsdirektør tidligere.

        Kent derimod.. Han bør være historie, jeg kan ikke se noget positivt ved at holde ham i klubben. Han har haft rigeligt med tid og muligheder, men vi rykker os ikke. Det er en sludder for en sladder hver gang vi taber point, hvilket også må vidne om en selvindsigt der er ikke eksisterende. Jeg kan rigtig godt lide Kent som person, og egentlig også som træner, men vi er bare ikke et godt match. I hvert fald ikke lige nu. Jeg er også sikker på at han har haft svære vilkår i form af vores økonomi, eller mangel på samme - men derfor synes jeg stadigvæk han burde have kunne få mere ud af det. Vi må videre, og Kent må videre - det er bedste løsning for alle.

        Jeg ved ikke hvem erstatningen skal være, men jeg tænker vi snart må bevæge os udenfor den indavl, som dansk fodbold praktiserer. Jeg er så træt af at det er de samme trænere igen igen.. Det er så kedeligt, og så sikkert, at det bliver meget kvalmende.

        Ved en Kent afskedigelse frygter jeg lidt, at man kunne finde på at hente en Glen Riddersholm eller andet ulækkert. Jeg synes det er svært, fordi på den ene side vil jeg gerne have Kent væk, men på den anden side, så har jeg slet ikke tiltro til at Jesper kan finde en bedre træner.

        Comment


          #64
          Jeg har også svært ved at pege på en ny træner, Glen ville jeg stortude over at få som træner. Bo H. ville sikkert kunne gøre det fint, men ham vil jeg virkelig heller ikke kunne orke at høre på. Lønstrup måske, det ville være fedt at ramme plet med et rimelig uprøvet træner talent, men jeg tror at det kræver mere at være træner i OB. Jeg håber også meget mere på en udenlandsk træner, men kender man JH ret bliver Kent kun udskiftet med en anden gammel kedelig kending. Desværre.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            OB(JH) har så mange ting igang uden for superligaholdet så JH ryger ingen steder..
            Jeg er helt med på hvorfor ønskerne kommer op og jeg hælder også mest selv den vej men jeg ser dette ikke ske.
            Man går stadig efter ro og kontinuitet og det får man ikke ved at Sportsdirektør,træner og assistent stopper samtidig mens budgetttet ikke er til mere end de placeringer man pt får på banen.

            Jeg ser også helst at man fyrer Kent. Er træt af ham og hans spillestil. Har været det rigtig rigtig længe. Men jeg tror ikke det sker mm vi er 4 sekunder fra nedrykning. Hvor meget vil en forbipasserende lejesvend ændre med det materiale, budget og setup vi kører pt?
            Hvis Kent skal væk skal den helt rigtige være på plads og klar til at reboote projektet. En man tror på vil være her på den lange bane. Tror ikke de hænger på træerne.
            Man kan jo lave en Gravgaard med JH. Ansætte ham som konsulent indtil den nye er kørt helt i stilling. Siger han nej til en konsulent rolle, så må han væk.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Det er helt korrekt.
              1 bestyrelsen må afgør hvad de vil med klubben. Hvis det nuværende økonomiske råderum er hvad NT vil, så bør han/ de finde nogle andre.
              2. JH skal væk
              3 den nye direktør skal finde en moderne træner.
              4 vi bør være en fast del af tip 6 og jævnligt kæmpe med om metal.
              1. Hvordan?
              4. Hvorfra vil du få pengene?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg ser helst JH fyrer KN for derefter at blive kaldt til møde med bestyrelsen og modtage sin egen afskedigelse .

                Hvem siger der er gang i noget godt i ungdomsafdelingen ?
                Hvilke planer for faciliteter ?
                Umiddelbart er der investeret flere penge i ungdonsafdelingen hvilket umiddelbart er tegn på man prøver at bygge noget op.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  OB(JH) har så mange ting igang uden for superligaholdet så JH ryger ingen steder..
                  Jeg er helt med på hvorfor ønskerne kommer op og jeg hælder også mest selv den vej men jeg ser dette ikke ske.
                  Man går stadig efter ro og kontinuitet og det får man ikke ved at Sportsdirektør,træner og assistent stopper samtidig mens budgetttet ikke er til mere end de placeringer man pt får på banen.

                  Jeg ser også helst at man fyrer Kent. Er træt af ham og hans spillestil. Har været det rigtig rigtig længe. Men jeg tror ikke det sker mm vi er 4 sekunder fra nedrykning. Hvor meget vil en forbipasserende lejesvend ændre med det materiale, budget og setup vi kører pt?
                  Hvis Kent skal væk skal den helt rigtige være på plads og klar til at reboote projektet. En man tror på vil være her på den lange bane. Tror ikke de hænger på træerne.
                  Hvad har man gang i? Noget en ny mand ikke kan føre videre?

                  Ro og kontinuitet gør det jo ikke alene - hvis planen ikke er den rigtige. Men tror det helt centrale ord her er budgettet. Hvad vil man - hvor mange penge vil man smide i projektet? Og så skal det afstemmes med den spillestil man vil have. Hvis ikke man vil ofre flere penge så må man gå en anden vej - Det går fint i Horsens med en mere simpel spillestil. Sønderjydske har længe gjort det godt og Hobro....

                  En klub af OBs størrelse bør altid som minimum være i top 6 - og derfor bør det også være ambitionen. MEN hvis ikke man vil investere det der kræves - så lad nu være med at bilde os ind at vi skal med i toppen....

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Hvad har man gang i? Noget en ny mand ikke kan føre videre?

                    Ro og kontinuitet gør det jo ikke alene - hvis planen ikke er den rigtige. Men tror det helt centrale ord her er budgettet. Hvad vil man - hvor mange penge vil man smide i projektet? Og så skal det afstemmes med den spillestil man vil have. Hvis ikke man vil ofre flere penge så må man gå en anden vej - Det går fint i Horsens med en mere simpel spillestil. Sønderjydske har længe gjort det godt og Hobro....

                    En klub af OBs størrelse bør altid som minimum være i top 6 - og derfor bør det også være ambitionen. MEN hvis ikke man vil investere det der kræves - så lad nu være med at bilde os ind at vi skal med i toppen....
                    Tror umiddelbart ikke at det vil speede processen omkring faciliteter op at få en ny sportsdirektør ind nu og vi har brug for at få de faciliteter på plads så hurtigt som muligt.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      1. Hvordan?
                      4. Hvorfra vil du få pengene?
                      Pengene til at være en fast del af top 6 kommer den dag vi har en sportslig ledelse der er langt skarpere til at sammensætte et hold og en trup, der kan kompensere for manglende ressourcer.

                      Når klubber der enten har det samme budget eller langt mindre både kan komme i top 6 og vinde medaljer, så kan vi også - at bilde sig selv ind at det udelukkende er et spørgsmål om penge er ganske enkelt virkelighedsfordrejende og er en dårlig undskyldning for ikke at gøre sit arbejde godt nok.

                      Deres arbejde er at skubbe OB fremad. Og derigennem skabe grobunden for "fast" top 6.

                      I stedet misser vi atter top 6 og driver fans væk i horder.

                      Det kan godt være du konstant vil finde formildende omstændigheder ved det, men det er og bliver en gigantisk narresut.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Tror umiddelbart ikke at det vil speede processen omkring faciliteter op at få en ny sportsdirektør ind nu og vi har brug for at få de faciliteter på plads så hurtigt som muligt.
                        Han har haft rigeligt tid til at få ordnet de faciliteter. Hvis Jesper er så dygtig, så behold ham som en der har med der udenom fodbolden at gøre. Som sportsdirektør og ambassadør for klubben er han håbløs! Manden har ikke tilnærmelsesvis den karisma der skal til i underholdningsbranchen, som fodbold er. Hvis så bare træneren gik forrest, men han kan heller ikke spille rollen.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #72
                          Efter at være kølnet nogenlunde ned ovenpå gårsdagens fadæse er jo noget frem til at vi er nødsaget til at holde Kent &Jesper ud sæsonen ud...nu drejer det sig kun om overlevelse
                          Jeg ville så ønske de høje herre allerede nu satte sig sammen og lavede en plan for hvad vi gør efter sæsonen, hvem skal erstatte Kent og hvem skal erstatte Jesper, desværre er det nok højst Kent der må lade hovedet jeg så allerhelst begge røg ud...jeg aner ikke hvem der skal ind i stedet håber dog man på trænerposten kigger uden for landets grænser...men tvivler på det sker
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Umiddelbart er der investeret flere penge i ungdonsafdelingen hvilket umiddelbart er tegn på man prøver at bygge noget op.
                            Er med på der ihvertfald har været en del snak om at vi investerer mere i ungdommen , men er der nogle indikationer på at der er sportslig fremgang og har det bevirket at vi har kunnet tiltrække nye talenter udefra ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Vi kan jo ansætte Michael Gravgaard som ny sportsdirektør, og Glen Riddersholm som ny træner. Så er vi i det mindste ikke anonyme mere

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Vi kan jo ansætte Michael Gravgaard som ny sportsdirektør, og Glen Riddersholm som ny træner. Så er vi i det mindste ikke anonyme mere
                                Tror sgu hellere jeg ville placere mine nosser i en skruetvinge og skrue løs end det, da!

                                Det kan virke "nemt" at forlange afgang uden at komme med brugbare alternativer, men i min bog er det heller ikke min "opgave" som fan.

                                Det er at påpege hvad der er galt, og hvad der gør at OB i dag på Fyn enten er til grin eller er folk inderligt ligegyldigt.

                                Det er imo værre end hvis vi rent sportsligt rykkede ned.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X