Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Lige efter kampen i går spåede jeg ar Kent ville sige op. Ja han er gammeldags men har også gode værdier, så jeg tror han for sin egen æres skyld tilbyder at gå af.
    Jamen manden ligner da heller ikke en, som gider. Han er her på grund af hans enorme løn og kun det. Intet i Kent Nielsen tyder på, at han gider det her job - kun lønnen der følger med.

    Giv os Bo Henriksen, Ove Pedersen eller Michael Hemmingsen som ny cheftræner og hiv Steen Nedergaard ind som sportsdirektør.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Lige efter kampen i går spåede jeg ar Kent ville sige op. Ja han er gammeldags men har også gode værdier, så jeg tror han for sin egen æres skyld tilbyder at gå af.
      Hvis det sker eller han bliver smidt ud så ringer jeg omgående til min mor og siger at jeg ingen fødselsdagsgave behøver og hvis JH også ryger så heller ingen julegave . For ingen gaver vil kunne måle sig med sådanne gaver
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jamen manden ligner da heller ikke en, som gider. Han er her på grund af hans enorme løn og kun det. Intet i Kent Nielsen tyder på, at han gider det her job - kun lønnen der følger med.

        Giv os Bo Henriksen, Ove Pedersen eller Michael Hemmingsen som ny cheftræner og hiv Steen Nedergaard ind som sportsdirektør.
        Bo Henriksen har et spændende projekt i Horsens, og de er lige endt i top 6. Tror vi kunne lokke ham?

        Ove Pedersen er i FCM og kæmpe om guldet. Tror du han vil give opkald på dette for at træne os igen?

        Michael Hemmingsen. Intet ville være større hos mig, men lad os være realistiske - Er han dygtig nok lige pt.?

        Steen Nedergaard - Har han erfaring med sportsdirektør jobbet? Mig bekendt har han “kun” været chefscout? Men det er naturligvis også et udemærket udgangspunkt at være, når man skal være sportsdirektør der kan det hele..

        Det er alle oprigtige spørgsmål. Jeg kender simpelthen ikke svarene på dem..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Jo, CC sad stadigvæk i bestyrelsen. Hvil i fred til ham. Jeg mødte ham for et par år siden, og han var virkelig en af de meget behagelige typer. Rar mand.

          Jeg ved ikke hvad der skal til. Jeg er også tilbøjelig til at tro, at protester ude foran hans privathjem er eneste løsning. Han vil nok gerne have fred når han kommer hjem, så hvis man er insisterende nok, så vil han før eller siden lave et interview, så han kan få husfred.

          Der er nogle som har fundet Thorborgs hjem , og fundet ud af at hjemmet udadtil bærer præg af hans holdning overfor tilstanden i OB og de utilfredse fans : https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...-af-is/7084077

          Der skulle være tilsat musik som passer til : https://www.youtube.com/watch?v=VvE7_yjOrQQ
          Last edited by Magge; 19-03-2018, 12:47.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Der er nogle som har fundet Thorborgs hjem , og fundet ud af at hjemmet udadtil bærer præg af hans holdning overfor tilstanden i OB og de utilfredse fans : https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...-af-is/7084077

            Der skulle være tilsat musik som passer til : https://www.youtube.com/watch?v=VvE7_yjOrQQ
            😂😂😂😂

            Comment


              Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
              HVIS - og jeg understreger HVIS - man vil skifte træner og eventuelt sportslig ledelse, er tidspunktet nu så ikke det klart bedste?

              Vi er havnet i en nedrykningpulje, vi - uden at være arrogant, men spiller for spiller og trods alt - bør kunne overleve ret overkommeligt. Det ville give nye folk et godt tilløb til at se truppen i "ægte" kampe og forberede sig på et transfervindue.

              Jeg mener bare, at I forhold til at skifte i vinduet, efter sæsonen, eller i begyndelsen af den nye, så er tidpunktet lige nu jo ideelt, eller hvad tænker I?
              Jeg er enig. Det er nu vi har chancen for at ændre på strukturen. Herudover, så må der være en lang række af spillere, som ikke længere skal have spilletid. Jeg tænker Jønsson, Thrane, Helenius og måske Rømer - spillere som ikke bringer noget til holdet og som bør være væk hurtigst muligt. Lad nu de unge få chancen for spilletid og vigtige superliga erfaring!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                Jeg er enig. Det er nu vi har chancen for at ændre på strukturen. Herudover, så må der være en lang række af spillere, som ikke længere skal have spilletid. Jeg tænker Jønsson, Thrane, Helenius og måske Rømer - spillere som ikke bringer noget til holdet og som bør være væk hurtigst muligt. Lad nu de unge få chancen for spilletid og vigtige superliga erfaring!
                Synes det er tidligt helt at droppe Rømer, men da ingen tvivl om nu skal der bare kigges fremad og bygges op.
                Gryte
                Ryan-Kep/Lund-Tverskov-Barret
                Eske/Greve-JJ-Rømer/Greve/CN-Kløve
                Fester/Jørgensen-AK

                Ved ikke helt om Frøkjær eller Harboe evt. Kunne komme i spil også. Derudover kunne det selvfølgelig være fedt med en ung keeper, men Gryte fortjener simpelthen at få lov til at vise sig frem mod et salg.

                Comment


                  "Kent Nielsen ikke til diskussion"

                  https://www.fyens.dk/article/3240294?rss
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Synes det er tidligt helt at droppe Rømer, men da ingen tvivl om nu skal der bare kigges fremad og bygges op.
                    Gryte
                    Ryan-Kep/Lund-Tverskov-Barret
                    Eske/Greve-JJ-Rømer/Greve/CN-Kløve
                    Fester/Jørgensen-AK

                    Ved ikke helt om Frøkjær eller Harboe evt. Kunne komme i spil også. Derudover kunne det selvfølgelig være fedt med en ung keeper, men Gryte fortjener simpelthen at få lov til at vise sig frem mod et salg.

                    Enig ligt tidligt med Rømer selvom jeg ikke er overrasket over hans præstationer , men ser gerne CN bortgives
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Længere interview med Kent

                      https://www.fyens.dk/ob/Man-bliver-m...rtikel/3240293

                      Thrane ville også væk i vinters bla

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Længere interview med Kent

                        https://www.fyens.dk/ob/Man-bliver-m...rtikel/3240293

                        Thrane ville også væk i vinters bla
                        Hvis jeg ikke læser helt forkert, så står der at Thrane ikke ville væk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                          Hvis jeg ikke læser helt forkert, så står der at Thrane ikke ville væk.
                          Jeg læser det også på samme måde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Længere interview med Kent

                            https://www.fyens.dk/ob/Man-bliver-m...rtikel/3240293

                            Thrane ville også væk i vinters bla
                            - Jesper Hansen har nævnt 39 point som sæsonmålet, men det er I jo langt fra....?!

                            - Jeg skal ikke gå ind i, hvad Jesper har sagt.

                            Nej gud forbyde da, at du skulle forholde dig til, hvad din nærmeste chef har udtalt ift. de sæsonmål du er sat til at opfylde. Det hører da heller ingen steder hjemme at spørge om noget så uvæsentligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Hvis jeg ikke læser helt forkert, så står der at Thrane ikke ville væk.
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg læser det også på samme måde.
                              Jeg har pudset de grumsede mandags briller og overgiver mig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                - Jesper Hansen har nævnt 39 point som sæsonmålet, men det er I jo langt fra....?!

                                - Jeg skal ikke gå ind i, hvad Jesper har sagt.

                                Nej gud forbyde da, at du skulle forholde dig til, hvad din nærmeste chef har udtalt ift. de sæsonmål du er sat til at opfylde. Det hører da heller ingen steder hjemme at spørge om noget så uvæsentligt.
                                Tænkte det samme. Han føler 100% ikke at han skylder os fans nogen forklaring andet end der manglede “et gram eller 2 her og der”..
                                Manden burde tydeligt smutte til Istedgade hvis han mener det er det eneste der gik galt med sæsonen

                                Comment

                                Working...
                                X