Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Håber vi beholder Ari på midten, det skal vi simpelthen, men med MD ude, frygter jeg godt nok at Troels gør i nælderne og fjerner Ari fra midten, for at lade Azer/COB og Spelmann tage den.

    Bliver Ari på midten, er det oplagt med JBL, men frygter man at JBL og Emil bliver for offensivt sammen, hvad så med Høegh på VB ?
    Spørgsmålet er om Høegh ikke enten er for langsom til den position og eller for dårlig til at positionere sig. Jeg vil i hvert fald frygte for indlæg i den side, hvis det er Høegh, der skal holde FCK's højreside fra fadet.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Personligt er det de klubber jeg måler OB op imod og at OB ikke har vundet mesterskabet i over 20 år mens at AAB, AGF eller FCM skulle vinde det før os magter jeg ikke ...

      Pramatisk så er FCK alligevel så langt foran os økonomisk at de ekstra penge de vil kunne opnå vil betyde mindre i FCK end i de andre klubber ... BIF tilnærmelsesvis ligeså ..

      Vi kan ikke være så heldige at andre klubber vil bruge pengene på samme måde som FCN der vel reelt ikke har fået udnyttet de mange penge de kom til ..
      Jeg er ligeglad med pragmatik. Jeg hader FCK langt mere end AAB eller AGF.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        jeg tror på denne opstilling mod F*CK

        JC
        Ruud AMC KL JBL
        Falk Spellman Ari Emil
        Mos Skoubo

        Det er bare i dag at JBL skal spille sig på holdet dels med et solidt defensivt arbejde og lidt mere fremadrettet spil end Momo byder ind med, det vil self. kræve at enten Ari eller Emil går ned og hjælper med at lukke hullet efter ham og at KL hæver sit niveau fra EfB kampen.

        Bænken må være
        Radza
        Dusan
        Bodul
        Høegh
        C o'B m.fl.
        Last edited by manner; 09-03-2014, 10:40.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ari skal altså blive på den midtbane..
          JBL skal bare kastes for løverne. Vi skal se hvad han kan..
          Helt enig. Ikke for meget rotation pga én karantæne når nu vi har en ung spændende vb-backup stående klar. Det må briste eller bære.

          JBL og EL sammen vil naturligvis til tider efterlade nogle huller defensivt, men fuuuuck hvor vil de samtidig også kunne give FCK forsvaret noget at tænke over. Det hele handler om bevægelse og backup fra de andre spillere når de begge rykker med frem. Ari, Spelmann og KL kan med de rigtige aftaler på plads godt lukke de huller vores kanter efterlader.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg tror på denne opstilling mod F*CK

            JC
            Ruud AMC KL JBL
            Falk Spellman Ari Emil
            Mos Skoubo

            Det er bare i dag at JBL skal spille sig på holdet dels med et solidt defensivt arbejde og lidt mere fremadrettet spil end Momo byder ind med, det vil self. kræve at enten Ari eller Emil går ned og hjælper med at lukke hullet efter ham og at KL hæver sit niveau fra EfB kampen.

            Bænken må være
            Radza
            Bodul
            Høegh
            C o'B m.fl.
            Enig, det er den bedste opstilling i dag og den Troels bør vælge, hvis han vælger den, så peger jeg ikke fingre af opstillingen bagefter.

            De vigtige "fix punkter" er Ari på midten og Bodul på bænken, samt JBL på backen.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Enig, det er den bedste opstilling i dag og den Troels bør vælge, hvis han vælger den, så peger jeg ikke fingre af opstillingen bagefter.

              De vigtige "fix punkter" er Ari på midten og Bodul på bænken, samt JBL på backen.
              Personligt så jeg gerne Mos på bænken fra start med COB på midten ved siden af Ari og så Spelmann lidt foran .. Så kan Mos komme frisk ind lidt senere ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Personligt så jeg gerne Mos på bænken fra start med COB på midten ved siden af Ari og så Spelmann lidt foran .. Så kan Mos komme frisk ind lidt senere ..
                Jeg håber på noget af det samme; det bliver vigtigt med en massiv, hårdt fightende midtbane, der kan stoppe FCK

                Comment


                  #68
                  Kommer vi over 10000 i dag? Vejret kan jo ikke Være en hindring

                  Comment


                    #69
                    Umiddelbart kan man godt frygte JBL placeringsevner tilsat Emils manglende tilbageløb og dårlige form stillet over for en Gislason der skal bevise sig.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Umiddelbart kan man godt frygte JBL placeringsevner tilsat Emils manglende tilbageløb og dårlige form stillet over for en Gislason der skal bevise sig.
                      jeg ved at Gisla er klarmeldt, men jeg tror det bliver Bolános fra start på hk for FCK, men det ved vi meget mere om kl. 18
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Kommer vi over 10000 i dag? Vejret kan jo ikke Være en hindring
                        Håber ihvertfald på fyldt fyens stiftstidende :-)
                        Men over 10.000 burde være realistisk idag

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Håber ihvertfald på fyldt fyens stiftstidende :-)
                          Men over 10.000 burde være realistisk idag
                          Ved godt der ikke ligefrem blev sendt indbydelser ud eller blev appelleret til det brede publikum i søndags , men jeg vil blive skuffet hvis vi ikke bliver over 10.000 . Og så håber jeg på fuld opbakning fra stiften uden for mange stillesiddende teaterfans .

                          Op og stå Odense og giv gas !

                          Comment


                            #73
                            Mekka i dag - Jeg glæder mig som et barn..

                            Comment


                              #74
                              Vejret kl 19 er noget andet.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #75
                                Ja, det er sgu ærgerligt at kampen ikke spilles kl. 14. Havde været drøn-lækkert!

                                Comment

                                Working...
                                X