Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob-fck 09.03.14
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægPersonligt er det de klubber jeg måler OB op imod og at OB ikke har vundet mesterskabet i over 20 år mens at AAB, AGF eller FCM skulle vinde det før os magter jeg ikke ...
Pramatisk så er FCK alligevel så langt foran os økonomisk at de ekstra penge de vil kunne opnå vil betyde mindre i FCK end i de andre klubber ... BIF tilnærmelsesvis ligeså ..
Vi kan ikke være så heldige at andre klubber vil bruge pengene på samme måde som FCN der vel reelt ikke har fået udnyttet de mange penge de kom til .."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
jeg tror på denne opstilling mod F*CK
JC
Ruud AMC KL JBL
Falk Spellman Ari Emil
Mos Skoubo
Det er bare i dag at JBL skal spille sig på holdet dels med et solidt defensivt arbejde og lidt mere fremadrettet spil end Momo byder ind med, det vil self. kræve at enten Ari eller Emil går ned og hjælper med at lukke hullet efter ham og at KL hæver sit niveau fra EfB kampen.
Bænken må være
Radza
Dusan
Bodul
Høegh
C o'B m.fl.Last edited by manner; 09-03-2014, 10:40.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAri skal altså blive på den midtbane..
JBL skal bare kastes for løverne. Vi skal se hvad han kan..
JBL og EL sammen vil naturligvis til tider efterlade nogle huller defensivt, men fuuuuck hvor vil de samtidig også kunne give FCK forsvaret noget at tænke over. Det hele handler om bevægelse og backup fra de andre spillere når de begge rykker med frem. Ari, Spelmann og KL kan med de rigtige aftaler på plads godt lukke de huller vores kanter efterlader.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror på denne opstilling mod F*CK
JC
Ruud AMC KL JBL
Falk Spellman Ari Emil
Mos Skoubo
Det er bare i dag at JBL skal spille sig på holdet dels med et solidt defensivt arbejde og lidt mere fremadrettet spil end Momo byder ind med, det vil self. kræve at enten Ari eller Emil går ned og hjælper med at lukke hullet efter ham og at KL hæver sit niveau fra EfB kampen.
Bænken må være
Radza
Bodul
Høegh
C o'B m.fl.
De vigtige "fix punkter" er Ari på midten og Bodul på bænken, samt JBL på backen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEnig, det er den bedste opstilling i dag og den Troels bør vælge, hvis han vælger den, så peger jeg ikke fingre af opstillingen bagefter.
De vigtige "fix punkter" er Ari på midten og Bodul på bænken, samt JBL på backen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægPersonligt så jeg gerne Mos på bænken fra start med COB på midten ved siden af Ari og så Spelmann lidt foran .. Så kan Mos komme frisk ind lidt senere ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægUmiddelbart kan man godt frygte JBL placeringsevner tilsat Emils manglende tilbageløb og dårlige form stillet over for en Gislason der skal bevise sig.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægHåber ihvertfald på fyldt fyens stiftstidende :-)
Men over 10.000 burde være realistisk idag
Op og stå Odense og giv gas !
Comment
Comment