Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi blev splittet i første og kunne have være nede med 5-0. Spørgsmålet er om FCM gad i 2. Halvleg, eller om vi bare var bedre. Sikkert en kombination, og så var Helenius sulten for første gang i lang tid.
    Det var helt sikkert en kombination. Ligesom det var en kombination af Midtjylland var fremragende i 1. Halvleg og at vi også gav dem lov med alt for mange basale fejl.

Jeg har ikke set noget hold de sidste 2 måneder ryste Midtjylland så meget, som vi gjorde i de første 25 af 2. Halvleg. Hvilket viser at fodbold også handler om at udfordre modstanderens selvtillid.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jo - vi viste vi kunne udfordre dem. De første 25 minutter af 2. Halvleg er noget af det mest opløftende jeg har set i denne sæson.

Det giver håb om at vi måske kan nærme os point i en fremtidig matching.

Det er i den grad værd at tage med.

Bortset fra at træneren ikke ramte taktik og opstilling fra start.

MvH ChrisOB
      Det har du selvfølgelig ret i, men jeg havde nu også forventet at vi kunne gøre det i perioder/en periode, men jo, det er da værd at tage med... men jeg synes nu overordnet set, så det jeg sidder med her efter kampen, det er det billede at vi undgik den totale nedsabling som var i gang.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Enig, Greve leverer intet slutprodukt 😊

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Der må jeg være svar skyldig, men tvivler på at det er over 1,5 år siden at de nuværende top 6 hold har gjort det.

Hvis vi kommer bagud er der max 1 point i vente, og det er et kæmpe problem.
          Nu er det jo også kun i den her sæson, at vi er begyndt at kandidere til top 6, så hvad vi gjorde sidste år, synes jeg egentlig ikke er relevant.

Comment

Hold da kæft en underlig kamp. Fra at blive spillet ud af banen, så har vi dem fuldstændig nede i sækken de første ca. 30 min af 2. Halveg. 1 mål 2 friløbere 2 gode afslutninger, der ikke skulle have ændret sig meget og et par giftige dødbolde. Det havde været for godt til at være sandt at få udlignet, men ser vi isoleret på 2. halveg havde det jo ikke været ude i hampen at score 3 mål. Tror vi havde fået 25 spændende minutter, hvis enten ak eller helenius havde scoret på deres store muligheder. Desværre sker det ikke og så dør kampen ud, som minutterne går.
            Alt det negative gider jeg ikke bruge tid på, for det er i bund og grund en forkert taktik imod et bedre hold, som rider videre på bølgen ved at Poulsen bare banker et frille vanvittigt i kassen tidligt i kampen. Alt kører selvfølgelig for sådan et tophold!
            Til gengæld fedt at Helenius kommer ind og viser sig lidt frem. Han viser vel for første gang lidt løbevillighed og sammen med Joan som også spiller flot, så får de respekt, fordi vi pludselig har lidt pondus, da vi tvinger den i 3 mod 3 situationer, hvor de ikke kan satse og derfor giver os plads højt på banen, hvor deres backer ikke hjælper meget til. Izu kommer også ind og sætter mere tempo i spillet. Bevares vi rammer jo fcm, der tager for let på det, men jeg synes det er god moral at gå ud og faktisk presse sig frem til chancer nok til på en super dag at få udlignet, for det kræver altså lidt efter en halveg hvor vi blev røvpulet til den store guldmedalje

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Nu er det jo også kun i den her sæson, at vi er begyndt at kandidere til top 6, så hvad vi gjorde sidste år, synes jeg egentlig ikke er relevant.
              Så at problemstillingen ikke er løst, og at holdet dermed ikke mentalt/taktisk og kvalitetsmæssigt har rykket sig er lige meget?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Så at problemstillingen ikke er løst, og at holdet dermed ikke mentalt/taktisk og kvalitetsmæssigt har rykket sig er lige meget?
                Ja, det er ligemeget i forhold til sammenligningen med de andre top 6-hold, for din pointe var at man ikke er god nok til top 6, hvis man ikke har været bagud og er kommet tilbage. Så må det vel være relevant at kigge på den her sæson og de hold der nu er i top 6.

Comment

Desværre var FCM lige så overlegne som man kunne frygte i 1.halvleg, hvor vi ikke satte mange ben rigtigt og intet ramte. I 2.halvleg gik de ned i tempo og intensitet, men vi blev ikke farlige nok, og vi tabte til et klart bedre hold set over 90 min. Mand, hvor man savner at se nogle af vores offensivspillere ramme en stime, hvor de hugger alt ind. Det ville gøre en helt enorm forskel. Vi hænger lige fast i top6 med neglene, og det er lidt vildt, når man tænker på, hvor relativt svært vi har ved at være virkeligt farlige.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Desværre var FCM lige så overlegne som man kunne frygte i 1.halvleg, hvor vi ikke satte mange ben rigtigt og intet ramte. I 2.halvleg gik de ned i tempo og intensitet, men vi blev ikke farlige nok, og vi tabte til et klart bedre hold set over 90 min. Mand, hvor man savner at se nogle af vores offensivspillere ramme en stime, hvor de hugger alt ind. Det ville gøre en helt enorm forskel. Vi hænger lige fast i top6 med neglene, og det er lidt vildt, når man tænker på, hvor relativt svært vi har ved at være virkeligt farlige.
                    De blev ekstra overlegne, fordi Kent ikke ramte den rigtige taktik, hvilket han også selv erkender.

Hvis man skal have en chance mod så godt et hold som Midtjylland, så skal man være skarp - og uheldigvis var vi det ikke, hverken på bænken fra start eller på banen i de første 25 minutter af 2. Halvleg, hvor vi faktisk havde muligheden for at vende kampen 180 grader.

Vi endte jo faktisk med at få noget ud af det, og det synes jeg godt vi kan glæde os over. Og ærgre os over at der blev ramt forkert i 1. Halvleg så et overlegent hold fik lov til at være ekstra overlegen.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Hold da kæft en underlig kamp. Fra at blive spillet ud af banen, så har vi dem fuldstændig nede i sækken de første ca. 30 min af 2. Halveg. 1 mål 2 friløbere 2 gode afslutninger, der ikke skulle have ændret sig meget og et par giftige dødbolde. Det havde været for godt til at være sandt at få udlignet, men ser vi isoleret på 2. halveg havde det jo ikke været ude i hampen at score 3 mål. Tror vi havde fået 25 spændende minutter, hvis enten ak eller helenius havde scoret på deres store muligheder. Desværre sker det ikke og så dør kampen ud, som minutterne går.
                      Alt det negative gider jeg ikke bruge tid på, for det er i bund og grund en forkert taktik imod et bedre hold, som rider videre på bølgen ved at Poulsen bare banker et frille vanvittigt i kassen tidligt i kampen. Alt kører selvfølgelig for sådan et tophold!
                      Til gengæld fedt at Helenius kommer ind og viser sig lidt frem. Han viser vel for første gang lidt løbevillighed og sammen med Joan som også spiller flot, så får de respekt, fordi vi pludselig har lidt pondus, da vi tvinger den i 3 mod 3 situationer, hvor de ikke kan satse og derfor giver os plads højt på banen, hvor deres backer ikke hjælper meget til. Izu kommer også ind og sætter mere tempo i spillet. Bevares vi rammer jo fcm, der tager for let på det, men jeg synes det er god moral at gå ud og faktisk presse sig frem til chancer nok til på en super dag at få udlignet, for det kræver altså lidt efter en halveg hvor vi blev røvpulet til den store guldmedalje
                      Kan ikke sammenfattes meget bedre i min optik!

Comment

Magtede ikke helt at læse alt det her igennem :(

Men hvordan spillede Jønne og joao, eller hvad han nu hedder?

Jeg mener personligt vi er tyndt tyndt tyndt besat på alle pladser.

Hvis Jønne er første valg
                        Hvis Jaoa er andet valg

Jeg er bange :(

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Magtede ikke helt at læse alt det her igennem :(

Men hvordan spillede Jønne og joao, eller hvad han nu hedder?

Jeg mener personligt vi er tyndt tyndt tyndt besat på alle pladser.

Hvis Jønne er første valg
                          Hvis Jaoa er andet valg

Jeg er bange :(
                          Jønne blev udskiftet i pausen (ca. 45 minutter for sent). Han er alibi spiller nr. 1, og sjældent lykkedes hans 1-2 spil. Ofte ender det med at vi taber bolden, og Jønne ankommer som forsvars spiller lang tid efter første bølge er færdig. Han spiller 3 gode kampe om året, og i går var langt fra en af dem. Det var som det plejer med ham, så det var en af de 33 dårlige han spiller på en sæson. Vores portogieske ven, var heller ikke nogen oplevelse. Han bringer intet offensivt, men har af og til udmærkede defensive indgreb. Begge spillere bør finde nye græsgange - det vil styrke holde at slippe af med dem.

Comment

MEGET kedeligt efterspil. Det er simpelthen himmelråbende idiotisk det der!

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mandagskampen

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Bemærk min seneste kommentar i denne tråd, som jeg skrev med 5 minutter tilbage af kampen, hvor jeg spørger om andre bemærkede en udflugt af OB fans som spurtede ud af udebaneafsnittet med fem minutter igen.. Det så meget mærkeligt ud, de var alle sortklædte og nogle havde huer på, så det så en anelse suspekt ud.. Det bemærkede ingen umiddelbart, men nu ved jeg hvorfor.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Hvilken historie sælger bedst?

1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
                                2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.

You pick.

Comment

Working...
                                X