Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec
Collapse
X
-
Puha, det bliver een af de få kampe i verdenshistorien hvor jeg simpelthen ikke har kræfter til at se kampen færdig.
Jeg gentager endnu en gang fra tidligere på sæsonen: vi spiller noget af det dårligste vi har gjort i mange sæsoner. Der er ingen spillemæssigt fremskridt over sæsonerne med Kent. Det var nu vi skulle toppræstere og det modsatte sker.
I min Forza app er der 79 % OB-fans, der har tillid til Kent (op fra 67 før Hobro-kampen), jeg forstår simpelthen ikke at nogen synes han gør et godt job.
Inden hver eneste kamp er det muligt st udpege hvad der går galt og hvad der er galt med systemet - og det sker alligevel.
Tilbage står en dårlig træner med en halvdårlig/halvgod trup.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKommer vi top 6 bliver det heller ikke sidste gang
OB har stadig, FCK, Nordsjælland og Brøndby ude ... der er max 1 point der, det tipper skalaen afgørende.
Leave a comment:
-
Jeg havde inden kampen gerne solgt den for et smalt nederlag, point mod FCM ville være et mirakkel i min bog, men den nedsmeltning vi er vidne til er uacceptapelt.
Leave a comment:
-
Jacob Nielsen i den varme stol i aften. Så er det jeg tænker hvad der vil ske hvis JH kom i den varme stol. Og svaret er intet. Han vil rose hans egne evner og sige vi er godt på vej og at der er stor fremgang.
Leave a comment:
-
Forstår ikke, hvorfor enkelte spillere skal være udtryk for den her præstation, og at det "forhåbentlig er sidste kamp" for diverse. Forhåbentligt er det snart slut med den visionsløse og bedagede måde OB ledes på rent sportsligt, og indtil det ændrer sig skal vi ikke forvente nogen særlig fremgang, og det er sgu ikke de enkelte spilleres skyld!
Leave a comment:
-
Enig. Bobbys harme løb af med ham her.
Jeg ønsker Jønne en køn, sexet kone, søde børn og et godt fodboldjob i Sverige - fra januar
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægHåber han bliver så svært korsbåndskadet, at han må stoppe med at arbejde med fodbold. Han er en skændsel.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægHåber han bliver så svært korsbåndskadet, at han må stoppe med at arbejde med fodbold. Han er en skændsel.
Leave a comment:
Leave a comment: