Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    CN for JJT

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Skift så AK så vi kan få en frisk angriber ind

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der er klart gult .. hvorfor prøver tåben ikke at jagte chancen , fremfor at prøve at filme sig til rødt til FCM
    Jeg tror du glemt at læse havd jeg skrev. Jeg tror han springer op i forventning om st ramme ind i Kian Hansen. Det er helt normalt, og ville ske hvis ikke Kian Hansen drejer meget hurtigt rundt om sig selv i modsat retning.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    FCM spillede op til deres absolut bedste i 1. halvleg - det kan OB bare ikke matche - det er der praktisk talt ingen der kan i ligaen. Så slækker de 10% og OB er med - derfor er de fuldstændig latterlige dommedagsprofetier til at skraldgrine af - fordi man bliver savet over af FCM i topform hører man ikke til i top 6. Det er til grin at læse.
    Jeg er enig i folk ofte overreagerer i afmagt, men jeg forstår godt afmagten. Og jeg mener reelt at vi står uden fremgang efter 2,5 sæson med Kent.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Det er en kedelig tendens i hans spil.
    Vi er i hvert fald snart oppe i et hattrick, hvis han skal ind i varmen igen hos mig.. OB har været kendt for at være et hold man slog sig på, vi skal ikke til at være kendt for at være et hold der smider sig ved den mindste kontakt eller slet ingen..

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er til stadighed gået over hovedet på dig, at det er sådan det fungerer i fodbold.

    Tsk tsk tsk.

    MvH ChrisOB
    Nej. Det er sådan det fungerer i dit hoved.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det er måske lige at overdrive det. Det er ikke unormalt, at han springer op i forventning pm at ramme modstanderen, som så til gengæld drejer den modsatte vej rundt om sig selv af hvad Joan forventer.

    Der er ikke frispark, men der er heller ikke gult til Joan.
    Tja, det sker let når man er så kendt for film som Joan.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det er måske lige at overdrive det. Det er ikke unormalt, at han springer op i forventning pm at ramme modstanderen, som så til gengæld drejer den modsatte vej rundt om sig selv af hvad Joan forventer.

    Der er ikke frispark, men der er heller ikke gult til Joan.
    Der er klart gult .. hvorfor prøver tåben ikke at jagte chancen , fremfor at prøve at filme sig til rødt til FCM

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Vi har tydeligvis fået af vide, at vi bare skal spille alle de stejle, satsede afleveringer vi kan slippe afsted med.

    Gid vi gjorde det altid.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er enig i der er lidt cherry picking i at pege på, at træneren satte forkert taktik op, men man må konstatere at spillet var katastrofalt i første halvleg.
    FCM spillede op til deres absolut bedste i 1. halvleg - det kan OB bare ikke matche - det er der praktisk talt ingen der kan i ligaen. Så slækker de 10% og OB er med - derfor er de fuldstændig latterlige dommedagsprofetier til at skraldgrine af - fordi man bliver savet over af FCM i topform hører man ikke til i top 6. Det er til grin at læse.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det var det. Der mistede jeg ALT for Joan!!!!
    Det er en kedelig tendens i hans spil.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Gult Joan... Han smider sig. Godt dømt.
    Jeg tåler ganske enkelt ikke den slags .

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det var det. Der mistede jeg ALT for Joan!!!!
    Det er måske lige at overdrive det. Det er ikke unormalt, at han springer op i forventning pm at ramme modstanderen, som så til gengæld drejer den modsatte vej rundt om sig selv af hvad Joan forventer.

    Der er ikke frispark, men der er heller ikke gult til Joan.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Ja, det har du ret i. Den kunne sagtens have heddet 5-3.
    6-2, 5-2 eller 5-3 havde været rimeligt.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Det var det. Der mistede jeg ALT for Joan!!!!

    Leave a comment:

Working...
X