Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM - OB (04-12-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCM - OB (04-12-17)

    JBL er ude resten af året pga. en brækket arm. Det må betyde at vi får Joao på banen de sidste to kampe inden pausen, og det er vel hans sidste chance for at bevise hans værd, ellers tror jeg han ryger her i vintervinduet.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...braekket-haand

    Jeg tror vi taber kampen 3-1.

    #2
    Joao kommer til at blive rykket rundt - Hassan, Duelund på fart - Sørloth og Onuachu på rå fysik. Det bliver en nem sejr for Midtjylland - om end jeg tvivler på, at den bliver på 4-0, som AGF fik den anden dag. Omvendt så scorede de 3 mål på dødbolde - og det kan de også imod os. To forskellige Midtjylland-opstillinger har indtil nu været os aldeles overlegne over 180 minutters fodbold i liga og pokal.

    Og med Joao inde i stedet for JBL får vi et ekstra svagt punkt.

    Vi må sætte vores lid til en stor kamp fra Grytebust - midterforsvaret ditto - og at offensivspillerne fik et nøk selvtillid sidst. For i alle henseender er Midtjylland bare et bedre hold end os.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      Øv for Barret.. Fandme noget lort..

      Så håber jeg at man sadler lidt om og spiller 3-5-1(5-4-1)

      Grytebust
      KEP-Ting-Tver
      Ryan............ Casper
      Greve-Izu-JJ
      Joan
      AK

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Øv for Barret.. Fandme noget lort..

        Så håber jeg at man sadler lidt om og spiller 3-5-1(5-4-1)

        Grytebust
        KEP-Ting-Tver
        Ryan............ Casper
        Greve-Izu-JJ
        Joan
        AK
        Det er nu holdet skal vise, at de kan klemmer sig med i top 6. Jeg tror ikke vi får noget mod FCM, men bolden er rund.
        Det er vigtigt, at Jønne ikke er på banen. Godt nok løber han langt - men guderne må vide hvorhen og ikke mindste undre det mig at han når 11 km i en kamp, når han har en topfart på 8 km i timen. Selvom Hr. Nielsen ikke har vist det stor, så kunne han måske komme i spil, hvis vi skal fighte et point hjem. Hvad med Desler, er han klar til at kunne spille en VB?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det er nu holdet skal vise, at de kan klemmer sig med i top 6. Jeg tror ikke vi får noget mod FCM, men bolden er rund.
          Det er vigtigt, at Jønne ikke er på banen. Godt nok løber han langt - men guderne må vide hvorhen og ikke mindste undre det mig at han når 11 km i en kamp, når han har en topfart på 8 km i timen. Selvom Hr. Nielsen ikke har vist det stor, så kunne han måske komme i spil, hvis vi skal fighte et point hjem. Hvad med Desler, er han klar til at kunne spille en VB?
          Hvis han så løber sin topfart i 90 min når han jo også 12 km

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Det er nu holdet skal vise, at de kan klemmer sig med i top 6. Jeg tror ikke vi får noget mod FCM, men bolden er rund.
            Det er vigtigt, at Jønne ikke er på banen. Godt nok løber han langt - men guderne må vide hvorhen og ikke mindste undre det mig at han når 11 km i en kamp, når han har en topfart på 8 km i timen. Selvom Hr. Nielsen ikke har vist det stor, så kunne han måske komme i spil, hvis vi skal fighte et point hjem. Hvad med Desler, er han klar til at kunne spille en VB?
            Desler har jo fået fjernet sin blindtarm i lørdags. Så tvivler..

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Øv for Barret.. Fandme noget lort..

              Så håber jeg at man sadler lidt om og spiller 3-5-1(5-4-1)

              Grytebust
              KEP-Ting-Tver
              Ryan............ Casper
              Greve-Izu-JJ
              Joan
              AK
              Den opstilling kunne jeg rigtig god leve med, men tror ikke at Kent gør det.
              Casper Nielsen ville klæde os helt bedre mod et fysisk stærkt FCM hold end vores svensk tændstik.
              Måske Eske kan vise noget mandag. Var det ikke i pokalkampen mod FCM hvor ham viste direkte efter indskiftning at ham ikke kun er hurtigt men også er klar at gå med i en fysisk hård kamp. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Den opstilling kunne jeg rigtig god leve med, men tror ikke at Kent gør det.
                Casper Nielsen ville klæde os helt bedre mod et fysisk stærkt FCM hold end vores svensk tændstik.
                Måske Eske kan vise noget mandag. Var det ikke i pokalkampen mod FCM hvor ham viste direkte efter indskiftning at ham ikke kun er hurtigt men også er klar at gå med i en fysisk hård kamp. :-)
                Jeg har faktisk tænkt over, om Casper Nielsens bedste plads i virkeligheden kunne være på en back (højre forstås). Det giver jo umiddelbart ikke meget mening at teste af i OB, hvor vi allerede har Ryan og Desler, der er ganske kapable på den position, men umiddelbart synes jeg, at det er på højrebacken, at hans kompetencer ville komme mest til sin ret i vores spillestil (og hans mangler lidt mindre tydelige til tider).

                Nåh, det var lidt et sidespring, som ikke havde så meget med FCM kampen at gøre.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg har faktisk tænkt over, om Casper Nielsens bedste plads i virkeligheden kunne være på en back (højre forstås). Det giver jo umiddelbart ikke meget mening at teste af i OB, hvor vi allerede har Ryan og Desler, der er ganske kapable på den position, men umiddelbart synes jeg, at det er på højrebacken, at hans kompetencer ville komme mest til sin ret i vores spillestil (og hans mangler lidt mindre tydelige til tider).

                  Nåh, det var lidt et sidespring, som ikke havde så meget med FCM kampen at gøre.
                  Tænker han kunne spille wingback ala i FCM

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Jeg har faktisk tænkt over, om Casper Nielsens bedste plads i virkeligheden kunne være på en back (højre forstås). Det giver jo umiddelbart ikke meget mening at teste af i OB, hvor vi allerede har Ryan og Desler, der er ganske kapable på den position, men umiddelbart synes jeg, at det er på højrebacken, at hans kompetencer ville komme mest til sin ret i vores spillestil (og hans mangler lidt mindre tydelige til tider).

                    Nåh, det var lidt et sidespring, som ikke havde så meget med FCM kampen at gøre.
                    Det er en interessant idé men som du skriver vil det vel ikke ske i OB. Vil gerne have Casper i truppen fordi kan rigtig god lide hans indstilling. Selvom den en eller anden extraskudtræning for Casper ville vel ikke være en dårlig idé... Men som CM vil det vel aldrig blive en succes med ham. Så bliver vel kun kanten og håber at jeg tager fejl og Kent foretrækker ham Jønsson mandag.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Øv for Barret.. Fandme noget lort..

                      Så håber jeg at man sadler lidt om og spiller 3-5-1(5-4-1)

                      Grytebust
                      KEP-Ting-Tver
                      Ryan............ Casper
                      Greve-Izu-JJ
                      Joan
                      AK
                      Jeg tror Kent stædigt holder fast i sin 4-4-2, men det er i mine øjne også den optimale opstilling imod fcm når Barrett og Desler er ude. Det er viljen til at dø med støvlerne på og en magisk gryte der skal redde os point med hjem fra Herning. Joao der udmærket ved at hans dage i OB er talte, har ikke nok ikke evne men givetvis heller ikke den fornødne vilje til at være et aktiv i sådan en kamp her. CN vil give alt hvad han har, selvom han har spillet en forfærdelig sæson. Han har motoren til at opfylde opgaven, og vil på sine bedste dage godt kunne dække fint op overfor en ellers dygtig fcm-højreside. Offensivt bliver det nok bare noget lort, fordi han simpelthen rent teknisk ikke kan sætte sig igennem overfor så stærk en modstander som FCM.
                      Omkring vores chancer så synes jeg også de er minimale, men jeg synes alligevel vi har muligheder for at score. AGF kom i seneste kamp faktisk en del frem og havde med mere præcision i de afgørende afleveringer have kommet til rigtig store muligheder. Deres offensiv går så meget på vandet for tiden, at det ind imellem lignede de ikke rigtig løb helhjertet hjem. Givetvis fordi de fornemmede at de kunne score imod en svag agf-defensiv efter behag, men det imponerede mig ikke den måde de stod imod når AGF i ny og næ sneg sig op på fcm's banehalvdel. Ellers er det jo nemt at sige, men svært at udføre, hvad der skal til. Minimér dødboldene, vær tæt på Jacob Poulsen, så han ikke kommer til indlæg og sørg for Sørloth ikke bliver retvendt. Derudover er de super stærke på omstillinger, hvor de gerne får den ud på en kant og slår indlæg på et forsvar i ubalance. Så har de Sørloth, Poul og nogengange Borring til at gøre det færdigt og det er de bare supergode til.
                      Vi skal sørge for at være ekstremt disciplineret og holde fast på kuglen, så vi ikke bliver fanget i ubalance. Så er jeg sikker på vi får vores muligheder, men om vi kan gøre det er sgu langt mere tvivlsomt!!

                      Comment


                        #12
                        FCM er fremragende for tiden og de er meget svære at dæmme op for. Ethvert point vi kan få med fra Herning er ren bonus, jeg forventer intet pointmæssigt af den kamp. Taber vi i Herning og vinder i Silkeborg er det i min verden en helt godkendt sæsonafslutning.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          FCM er fremragende for tiden og de er meget svære at dæmme op for. Ethvert point vi kan få med fra Herning er ren bonus, jeg forventer intet pointmæssigt af den kamp. Taber vi i Herning og vinder i Silkeborg er det i min verden en helt godkendt sæsonafslutning.
                          Nu har vi heldigvis SIF på hjemmebane.. Tror ikke vi har en chance mod FCM mm at Gryte står en kamp som i Horsens

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg tror Kent stædigt holder fast i sin 4-4-2, men det er i mine øjne også den optimale opstilling imod fcm når Barrett og Desler er ude. Det er viljen til at dø med støvlerne på og en magisk gryte der skal redde os point med hjem fra Herning. Joao der udmærket ved at hans dage i OB er talte, har ikke nok ikke evne men givetvis heller ikke den fornødne vilje til at være et aktiv i sådan en kamp her. CN vil give alt hvad han har, selvom han har spillet en forfærdelig sæson. Han har motoren til at opfylde opgaven, og vil på sine bedste dage godt kunne dække fint op overfor en ellers dygtig fcm-højreside. Offensivt bliver det nok bare noget lort, fordi han simpelthen rent teknisk ikke kan sætte sig igennem overfor så stærk en modstander som FCM.
                            Omkring vores chancer så synes jeg også de er minimale, men jeg synes alligevel vi har muligheder for at score. AGF kom i seneste kamp faktisk en del frem og havde med mere præcision i de afgørende afleveringer have kommet til rigtig store muligheder. Deres offensiv går så meget på vandet for tiden, at det ind imellem lignede de ikke rigtig løb helhjertet hjem. Givetvis fordi de fornemmede at de kunne score imod en svag agf-defensiv efter behag, men det imponerede mig ikke den måde de stod imod når AGF i ny og næ sneg sig op på fcm's banehalvdel. Ellers er det jo nemt at sige, men svært at udføre, hvad der skal til. Minimér dødboldene, vær tæt på Jacob Poulsen, så han ikke kommer til indlæg og sørg for Sørloth ikke bliver retvendt. Derudover er de super stærke på omstillinger, hvor de gerne får den ud på en kant og slår indlæg på et forsvar i ubalance. Så har de Sørloth, Poul og nogengange Borring til at gøre det færdigt og det er de bare supergode til.
                            Vi skal sørge for at være ekstremt disciplineret og holde fast på kuglen, så vi ikke bliver fanget i ubalance. Så er jeg sikker på vi får vores muligheder, men om vi kan gøre det er sgu langt mere tvivlsomt!!
                            Den modige taktik er at gå højt på dem. De er klart svagest bagud og når de skal løbe baglæns. Vi skal score først hvis vi skal have noget med hjem.

                            Comment


                              #15
                              Mens vi venter på kampen, kan man deltage i konkurrencen om et gavekort til Restaurant Giraffen.

                              http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

                              Comment

                              Working...
                              X