Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stort interview med Anders Møller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stort interview med Anders Møller

    Vi har i dag haft en snak med Anders Møller Christensen i Ådalen. Vi nåede rundt om en masse ting, bl.a. det misses CL-gruppespil, ærgelsen over ikke at blive dansk mester, Bruce Rioch, hans afsked med klubben og meget mere.

    Det er bestemt værd at læse.

    http://obstruktion.dk/stribede-legen...r-christensen/

    #2
    🖒🖒🖒for interviewet!
    Men den afsked han fik er virkeligt pinligt og skammeligt for klubben.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Kunne sgu klæde os, at rette op på dén afsked!

      Gal jeg har haft nogle gode timer med Anders i Ådalen - altid sympatisk og frisk på at lave lidt gas med folk 😃

      Comment


        #4
        Trist at høre at man ikke havde mere respekt for en som ham

        Men fedt interview.. Tak som altid

        Comment


          #5
          Det er skandaløst af ledelsen at han end ikke kunne få en buket blomster i sidste kamp, der må næsten ligge noget mere bag som ikke er kommet frem endnu.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Kunne sgu klæde os, at rette op på dén afsked!

            Gal jeg har haft nogle gode timer med Anders i Ådalen - altid sympatisk og frisk på at lave lidt gas med folk 😃
            Husker ham også som en der godt kunne lide at lave sjov... bla. en dag i Ådalen hvor ham og et par andre tog en pose (tror jeg det var) over hovedet, og så kosteskafte/gulvmopper i hånden, og så forstyrrede de ellers bare alle interviews der blev forsøgt lavet. :-)
            (Han blev vidst også selv offer)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              True, han lavede vist også noget lort med en cykel i baggrunden på et video-interview etc 😆

              Kan huske efter Hertha-kampen, da de kom hjem og tog fra lufthavnen til Ådalen. Grahn skulle ud og hente sin sponsor-bil, men Kim K og de andre gad satme ikke tage med derud, når taxaen ankom. Første vogn gik til OCC så de kunne komme i bad og i seng. "Jeg lugter af drage" sagde KK 😂

              Grahn var ret slukøret, for taxaer hænger ikke på træerne sådan en hverdags-aften i Odense 😜

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                True, han lavede vist også noget lort med en cykel i baggrunden på et video-interview etc 
                Var det ikke Mads Timm og Lindegaard, der - med reference til urolighederne omkring Ungdomshuset - iførte sig elefanthuer og stablede cykler under et interview med Helveg?

                Til gengæld mindes jeg, at Anders Møller ved mere end én lejlighed rente rundt med Alien-maske, når der blev lavet interviews i Ådalen.
                SLO

                Comment


                  #9
                  Ah jo, det har du vist ret i! 😃

                  Comment


                    #10
                    Endnu et herligt interview. Ufatteligt at man pissede på en mand der ville OB så meget. Han bor stadig i byen, så jeg håber han kan blive tilknyttet på en eller anden måde.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #11
                      Efter vi lavede dette interview med Anders Møller, rettede vi henvendelse til Jack Jørgensen for at få gjort vores gamle kaptajn til OB-ambassadør. Det lykkedes heldigvis.

                      http://obstruktion.dk/anders-moeller-ob-ambassadoer/

                      Comment


                        #12
                        👍👏👍
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Efter vi lavede dette interview med Anders Møller, rettede vi henvendelse til Jack Jørgensen for at få gjort vores gamle kaptajn til OB-ambassadør. Det lykkedes heldigvis.

                          http://obstruktion.dk/anders-moeller-ob-ambassadoer/

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Efter vi lavede dette interview med Anders Møller, rettede vi henvendelse til Jack Jørgensen for at få gjort vores gamle kaptajn til OB-ambassadør. Det lykkedes heldigvis.

                            http://obstruktion.dk/anders-moeller-ob-ambassadoer/
                            Muligt jeg er lidt pernitten, men ... tal mindre end 10 skrives med bogstaver, og tal over ni, skrives med tal.
                            Sådan har jeg i hvert fald lært det 😉

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Muligt jeg er lidt pernitten, men ... tal mindre end 10 skrives med bogstaver, og tal over ni, skrives med tal.
                              Sådan har jeg i hvert fald lært det 
                              Jeg mener der er "frit valg" på området, men det er da et fint husråd :-)
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X