Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 5.11.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Og i sidste weekend scorede vi 2 mål på ingen chancer. Fodbold er mærkeligt nogle gange
    Hellere spille grimt og vinde 1-0 .....
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Hellere spille grimt og vinde 1-0 .....
      Ja, det er bare svært at få på bestilling. At skabe mange chancer er nu en gang den bedste forudsætning for at lave mål. At der så er enorm forskel på heldet og skarpheden fra sidste søndag til den her, ja, det er jo bare fodboldens tilfældighed og uforudsigelighed i en nøddeskal.

      Comment


        Jeg er faktisk mundlam. Det har jeg sgu ikke oplevet før, at OB taber så stort efter at have været så godt spillende i 1. Halvleg (Jo jo, bevares - Sønderjyske spillede forfærdeligt.) De laver to drømmekasser og får et heldigt at slagsen - det er bare svært at stå imod. Så selvom 1. Halvleg var vores bedste, så var det faktisk vores værste - netop fordi vi ikke lukker kampen efter 3-4 100% chancer. Forfærdeligt! Især nu når en 4. Plads var indenfor rækkevidde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ja, det er bare svært at få på bestilling. At skabe mange chancer er nu en gang den bedste forudsætning for at lave mål. At der så er enorm forskel på heldet og skarpheden fra sidste søndag til den her, ja, det er jo bare fodboldens tilfældighed og uforudsigelighed i en nøddeskal.
          Indeed.

          Jeg er rigtig ærgerlig over dagens kamp, men faktisk ikke lige så vred som over nogle af de øvrige nederlag i denne sæson. Vi får rent faktisk vist et meget højt niveau og bevægeligt angrebsspil. Synes for en gangs skyld at det er decideret ufortjent at vi ikke vinder - med det in mente at vi selv er skyld i den manglende føring.

          Comment


            Ja OB laver desværre en OB. Sætter er hold igang som ikke har vundet i lang tid. Trist.

            Hvornår mon ledelsen vågner op og ser der skal ske noget hvis man skal være et top 6 hold

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              ��med Pål Kirkevold havde vi ligget nr1, men indrømmer gerne at jeg ikke lige havde set ham så skarp.
              Ja, han er fantastisk, men jeg er sgu i tvivl om han ville have spillet lige så godt hos os. Både AK og mest oplagt Helenius faldt i niveau, da de kom til Ådalen og Dyrskuepladsen.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Ja OB laver desværre en OB. Sætter er hold igang som ikke har vundet i lang tid. Trist.

                Hvornår mon ledelsen vågner op og ser der skal ske noget hvis man skal være et top 6 hold
                Det er ikke en ting for OB, sådan er det for samtlige hold som ikke vinder ret ofte :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ja, det er bare svært at få på bestilling. At skabe mange chancer er nu en gang den bedste forudsætning for at lave mål. At der så er enorm forskel på heldet og skarpheden fra sidste søndag til den her, ja, det er jo bare fodboldens tilfældighed og uforudsigelighed i en nøddeskal.
                  Hmm, i en nøddeskal findes ja altid nødder, så du ved hvad du får. Men i hensigt af OB ved jeg, ærligt sagt, ikke mere hvad jeg skal forvente...
                  Kan bare ikke mere bedømme hvor vi står. Den eneste pålidelighed er åbenbart at vores offensivspillere er skarp som en pakke varm smør.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    flot kamp lige sdjr kommer foran så brænder vi totalt sammen. med en skarp angriber i truppen havde vi dog lukket kampen de første 10 min.

                    suk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hmm, i en nøddeskal findes ja altid nødder, så du ved hvad du får. Men i hensigt af OB ved jeg, ærligt sagt, ikke mere hvad jeg skal forvente...
                      Kan bare ikke mere bedømme hvor vi står. Den eneste pålidelighed er åbenbart at vores offensivspillere er skarp som en pakke varm smør.
                      Jeg vil strække mig så langt som til at sige: en pakke SMELTET smør ! Helt ærligt, spille til en kæmperøvfuld til nordtyskerne og så tabe med 3-0 til sidst - aj, ikke godt nok !

                      Comment


                        Rygrad og afslutningsevner som en regnorm.

                        Så taber man til et dårligere hold.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Ja, han er fantastisk, men jeg er sgu i tvivl om han ville have spillet lige så godt hos os. Både AK og mest oplagt Helenius faldt i niveau, da de kom til Ådalen og Dyrskuepladsen.
                          Altså, jeg ved faktisk ikke om jeg er enig i den påstand. Jeg synes tvært om vi har købt de forkerte angribere.

                          AK var nede i en bølgedal hos AaB, og ingen har vel nogensinde rigtig tænkt om AK, at han bare typen, der havde psyken og kvaliteterne til at gentage høje målsnit hver sæson.

                          Mht. Helenius, så mener jeg det er et stort sats at købe en der er så ustabil og skrøbelig. Al respekt for det, men han spillede faktisk ikke god fodbold hos Silkeborg. Han var bare god til at putte nogle bolde i kassen hist og her. Han så ligeså skrøbelig, ustabil og tung ud sidste år som han gør i år. Snoren er bare kortere i OB.

                          Comment


                            For.eks ville det have været godt at have en Tarzan som George i truppen. Men da han var mulig at lande, det havde JH lukket vinduet fordi han havde planlagt hygge aften i selskab med konen og De røde Heste på dvd.

                            Comment


                              Bænken i dag består, sammen med Jønne af spillere som ikke burde være i klubben ( bortset fra Fynboerne). Det ser ud til at JH får lov til at rydde op for tredje gang. Forstå ikke bestyrelsen ikke kan sen, at det er helt ude i hampen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Ja OB laver desværre en OB. Sætter er hold igang som ikke har vundet i lang tid. Trist.

                                Hvornår mon ledelsen vågner op og ser der skal ske noget hvis man skal være et top 6 hold
                                vi har jo massere af angribere som er skarpe til træning , eller som engang har haft en god sæson :-)

                                og det er vigtigt med kontinuitet så der bliver ikke skiftet ud
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X