Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jønne tror han har været på højt niveau

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg er sikkert en af de få, der ser et lys i Jönsson og håber han bliver. Han har et stort potentiale, som ikke er blevet realiseret; dels fordi der har manglet en offensiv playmaker til at sætte ham i scene, dels fordi han har lidt under mangel på fart i vores offensive spil. Han bærer ikke et hold - og er dermed slet ikke uundværlig (men hvem er det?) - men på bedre fungerende hold, som der har været tendenser til på det seneste, ville han bedre kunne folde sig ud.
    Muligt. Men tænker at vi burde kunne hente noget der er meget bedre til den formodede høje løn han får.. Men mon ikke Julius kan afløse ham om 1,5-2 sæsoner..
    Jeg håber virkelig man satser på ham som man gjorde med ham Rasmus Jensen..
    Vi må se om Joan smutter.. For så er det klart at vi er nød til at hente minimum 1 profil til kanten der kan dække pladserne sammen med Greve,Casper og Julius og til dels Desler

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Jeg kan ikke helt se, hvad det kontroversielle er ved Jönssons udtalelser?

      "- Indtil videre har det været svært at komme ind i en rytme. Jeg håbede på at kunne bygge videre ovenpå sidste sæson, men efter nogle kampe fik jeg den her skade i knæet, og i de efterfølgende kampe føltes det stadig ikke helt rigtigt i kroppen, så det har været en lidt skidt start for mig.

      - Nu føles det bedre i kroppen og jeg håber, at jeg så hurtigt som muligt kan vende tilbage til den form, som jeg havde i sidste sæson. Det føltes okay mod FC København, og sidst mod Lyngby kunne jeg virkelig mærke, at kroppen føltes bedre igen så jeg har store forventninger til, at det går fremad for mig nu."

      Jeg kan nok heller ikke finde det sted, hvor han mener at have været "på højt niveau", er der nogen der vil udpege det for mig?
      Hvis Jønnes målsætning er at ham "så hurtigt som muligt kan vende tilbage til den form, som jeg havde i sidste sæson" så lyder det som han var tilfreds med det ham leverede i sidste sæson. Hvis ham forstår ikke at ham må steppe op meget i forhold til sidste sæson hvor ham virkeligt ofte var dårligste mand på banen og var vel en stor skuffelse set over hele sæsonen så lever ham i en helt særlig realitet og mangler selvkritik.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/6919354
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Kan følge det meste af det han siger.. Dog ikke denne:

          Jeg har haft en del chancer for at score, og det er trods alt bedre end slet ikke at komme frem til noget. Så havde jeg først været rigtig bekymret, siger Rasmus Jönsson..

          Jeg kan seriøst ikke huske en eneste chance mm at 15 meter over mål går i denne kategori. Eller husker jeg forkert

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan følge det meste af det han siger.. Dog ikke denne:

            Jeg har haft en del chancer for at score, og det er trods alt bedre end slet ikke at komme frem til noget. Så havde jeg først været rigtig bekymret, siger Rasmus Jönsson..

            Jeg kan seriøst ikke huske en eneste chance mm at 15 meter over mål går i denne kategori. Eller husker jeg forkert
            Du har lykkeligt glemt bla. seneste kamp:-)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Du har lykkeligt glemt bla. seneste kamp:-)
              Faktisk den eneste kamp jeg ikke har set i år :) men fulgte kampen på P3 i bilen.. Men det må så være den kamp han hentyder til.....

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan følge det meste af det han siger.. Dog ikke denne:

                Jeg har haft en del chancer for at score, og det er trods alt bedre end slet ikke at komme frem til noget. Så havde jeg først været rigtig bekymret, siger Rasmus Jönsson..

                Jeg kan seriøst ikke huske en eneste chance mm at 15 meter over mål går i denne kategori. Eller husker jeg forkert
                Kan desværre næsten følge intet af det han siger. Man kan beklage at hold "vil ikke spille fodbold" men det ville vel være mere ærligt at sige at man selv er måske for langsomt, for uskarpt og finder ikke de rigtige løsninger. Og at sige at de andre hold vil "intet" er bare dumt. Hvert hold vil point og sejre og prøver at få det med de muligheder som fungerer bedst for holdet. At nægte at det er fodbold når man prøver det med en kompakt og defensiv orienteret struktur er bare en arrogant undskyldning for mangelnde egne evner.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Risikoen for at Jesper så køber en der er dårligere end Jønne er stor.

                  På mig virker Jønne som en på mange måder klog spiller, men han virker til at være for langsom til det spil, som Kent gerne vil spille. Hvis det er sådan, kan han ikke have en lys fremtid her. Altså med mindre han benyttes på en måde, hvor det er ok.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Risikoen for at Jesper så køber en der er dårligere end Jønne er stor.

                    På mig virker Jønne som en på mange måder klog spiller, men han virker til at være for langsom til det spil, som Kent gerne vil spille. Hvis det er sådan, kan han ikke have en lys fremtid her. Altså med mindre han benyttes på en måde, hvor det er ok.
                    Jønne skal væk og så må Casper/Desler/Eskesen/Greve slås om pladsen hvis han ikke kan finde en der er bedre.. Fuldstændig hul i hovedet at have en mand som ham rendende rundt til tårnhøj løn og ikke være i nærheden af at præstere mere end max 4-6 kampe pr sæson

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jønne skal væk og så må Casper/Desler/Eskesen/Greve slås om pladsen hvis han ikke kan finde en der er bedre.. Fuldstændig hul i hovedet at have en mand som ham rendende rundt til tårnhøj løn og ikke være i nærheden af at præstere mere end max 4-6 kampe pr sæson
                      og så skal man tælle træningskampe med for at få de 4-6

                      Comment

                      Working...
                      X