Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jønne tror han har været på højt niveau

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jønne tror han har været på højt niveau

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-skidt-start/
    Jeg mener, at man kan blive indlagt for st have så lidt selvindsigt. Han har vel spillet 3 super kampe, 5 godkendte og de øvrige ligger mellem skidt og håbløs

    #2
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-skidt-start/
    Jeg mener, at man kan blive indlagt for st have så lidt selvindsigt. Han har vel spillet 3 super kampe, 5 godkendte og de øvrige ligger mellem skidt og håbløs
    he he. Tror seriøst at de i Ådalen mener han har været langt bedre end os fans syntes..
    Men er den venstreside ikke bare konstant udfyldt af en i mangel af bedre?

    Men sæsonens 13 første kampe plus pokal og træningskampe viser jo også det vi var mange der sagde... At holdet manglede en venstrekant og en offensiv midtbanespiller til at fodre angriberne.. Men det kunne Jesper ikke finde selvom der var penge til det

    Comment


      #3
      Hvis det var allerede sit højt niveau hvad ham leverede over sidste sæson .... ved ikke hvad jeg skal sige. Det er bare ufatteligt.
      Hvis ham ikke erkender at ham må steppe op meget og er åbenbart tilfreds med det ham viste sidste sæson, hvor ham alt for ofte var den dårligste spiller på banen så er det bare håbløst.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Jeg vil dog sige at jeg erkender hans store rolle i vores fine forår. Hans mål i de første kampe i foråret gjorde at vi aldrig rigtig var i nedrykningsfare selvom det var tæt løb..
        Men selv i nogle af de kampe hvor han scorede var han en af de dårligst spillende på banen. Og det var bekymrende.. Og det er jo det samme nu.. Kun ganske få mennesker kan få øje på hans vigtighed på holdet.. Og jeg er ikke i blandt..
        Men han skal da være velkommen til at score 5-6 stykker i de næste 13 som gør at vi rammer Top 6

        Skulle han ikke gøre det og bare fortsætte i samme spor må vi jo konstatere at han er en meget dyr nitte at have luntende rundt med den formodede høje hyre han får. De penge må simpelthen kunne bruges bedre

        Comment


          #5
          Selv hvis Jönsson når op på sidste sæsons form, som han håber på i artiklen, så synes jeg, at han skal videre. Jeg er meget nysgerrig på, om OB er interesseret i at forlænge med ham. Fordi så ville mange brikker falde på plads for mig. Så har OB nogle meget anderledes succeskriterier og et helt andet syn på fodbold, end jeg og dem jeg taler om fodbold med har.

          Comment


            #6
            Man tager sig til hovedet.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #7
              Det skulle lige passe, vi giver os til at forlænge med Jönsson og Thrane.. Det der ufatteligt høje topniveau, jeg hele tiden læser om, han har - er det de mål, han har krøllet ind på kanten af feltet eller hvad tænker folk på? Der dukker intet op i min erindring, når jeg tænker på det. Tværtimod husker jeg en alen lang serie af kampe, hvor han nærmest har været mere til skade end gavn.
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Det skulle lige passe, vi giver os til at forlænge med Jönsson og Thrane.. Det der ufatteligt høje topniveau, jeg hele tiden læser om, han har - er det de mål, han har krøllet ind på kanten af feltet eller hvad tænker folk på? Der dukker intet op i min erindring, når jeg tænker på det. Tværtimod husker jeg en alen lang serie af kampe, hvor han nærmest har været mere til skade end gavn.
                Jeg bliver ikke overrasket hvis vi forlænger med Thrane i løbet af forået.. En billig bredde spiller når nu vi ikke bare kan fylde op fra U19..
                Men Jesper Hansen venter garanteret til sidste øjeblik for at få ham billigst muligt med den risiko at han drager videre.

                Comment


                  #9
                  Tror der imod at man sender Welbeck videre og tager Mads Frøkjær op næste sommer

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Det skulle lige passe, vi giver os til at forlænge med Jönsson og Thrane.. Det der ufatteligt høje topniveau, jeg hele tiden læser om, han har - er det de mål, han har krøllet ind på kanten af feltet eller hvad tænker folk på? Der dukker intet op i min erindring, når jeg tænker på det. Tværtimod husker jeg en alen lang serie af kampe, hvor han nærmest har været mere til skade end gavn.
                    Enig. Han er en skændsel for OB. Det kan godt være han har scoret nogle vigtige mål, men i min bog er man ikke værdig til at bære en OB-trøje når man har så mange elendige kampe i streg. Thrane vil jeg slet ikke kommentere ...
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror Jønsson får en pæn hyre, og jeg kan ikke forestille mig, at man seriøst mener, man har fået value for money. Han må være fortid senest sommeren 18, og det er jeg overbevist om, at Thrane, Pereira og Welbeck også er.

                      Faktisk tror jeg ikke der sker det store til vinter, men at der derimod kommer en pæn udskiftning næste sommer.

                      Comment


                        #12
                        Jønne har nogen fine spidskompetencer, men han SKAL være med i et mål i hver kamp for at have sin berettigelse, når han er så tynd defensivt og det er han langtfra (med i et mål).

                        Synes Thrane er ved at blive bedre. Til den rigtige (lille) pris så jeg ham gerne som en del af truppen.
                        Last edited by Polle; 27-10-2017, 08:49.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Jeg tror Jønsson får en pæn hyre, og jeg kan ikke forestille mig, at man seriøst mener, man har fået value for money. Han må være fortid senest sommeren 18, og det er jeg overbevist om, at Thrane, Pereira og Welbeck også er.

                          Faktisk tror jeg ikke der sker det store til vinter, men at der derimod kommer en pæn udskiftning næste sommer.
                          Joao og Welbeck kan der vidst ikke være tvivl om. De forsvinder
                          Thrane tror jeg bliver og Jønsson håber jeg også smutter. Der må findes noget der er bedre for de penge. Fra næste sæson burde Eskesen kunne tage over for ham uden problemer

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-skidt-start/
                            Jeg mener, at man kan blive indlagt for st have så lidt selvindsigt. Han har vel spillet 3 super kampe, 5 godkendte og de øvrige ligger mellem skidt og håbløs
                            Jeg kan ikke helt se, hvad det kontroversielle er ved Jönssons udtalelser?

                            "- Indtil videre har det været svært at komme ind i en rytme. Jeg håbede på at kunne bygge videre ovenpå sidste sæson, men efter nogle kampe fik jeg den her skade i knæet, og i de efterfølgende kampe føltes det stadig ikke helt rigtigt i kroppen, så det har været en lidt skidt start for mig.

                            - Nu føles det bedre i kroppen og jeg håber, at jeg så hurtigt som muligt kan vende tilbage til den form, som jeg havde i sidste sæson. Det føltes okay mod FC København, og sidst mod Lyngby kunne jeg virkelig mærke, at kroppen føltes bedre igen så jeg har store forventninger til, at det går fremad for mig nu."

                            Jeg kan nok heller ikke finde det sted, hvor han mener at have været "på højt niveau", er der nogen der vil udpege det for mig?

                            Comment


                              #15
                              Jeg er sikkert en af de få, der ser et lys i Jönsson og håber han bliver. Han har et stort potentiale, som ikke er blevet realiseret; dels fordi der har manglet en offensiv playmaker til at sætte ham i scene, dels fordi han har lidt under mangel på fart i vores offensive spil. Han bærer ikke et hold - og er dermed slet ikke uundværlig (men hvem er det?) - men på bedre fungerende hold, som der har været tendenser til på det seneste, ville han bedre kunne folde sig ud.

                              Comment

                              Working...
                              X