Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vi er ikke skide farlige foran kassen. Har Casper Nielsen egentlig ramt målet i år?
    CN er den ringeste afslutter jeg nogen sinde har set .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Lort med lort på......og få nu fyret den nar til Kent Nielsen ——
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Svært at være ked af det mål , når nu det gav 7,5 gange pengene igen ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Og når jeg ser hvad fattigere klubber har fundet af bedre spillere end Helenius og CN og ofte skadede Ryan får jeg lyst til at trække min pistol.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            FCM foran med 3 og alligevel jagter de os som om de SKAL op og score .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Lort med lort på......og få nu fyret den nar til Kent Nielsen ——
              Først ud med Jesper Hansen som har beriget os med en gang dyrt lort.

              Comment


                Må være fedt at kunne tage til udekamp to gange i løbet af få måneder med et halvt B-hold, og vinde 2-0 og 3-0 komfortabelt over et midterhold fra samme række.

                Comment


                  Vil også hellere vinde på søndag. Men stadig. Hvem skal score målene?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Og når jeg ser hvad fattigere klubber har fundet af bedre spillere end Helenius og CN og ofte skadede Ryan får jeg lyst til at trække min pistol.
                    Så syntes jeg du skal tage til Horsens og vifte lidt med den

                    Comment


                      Nielsen, på et tidspunkt score han. Kan dog ikke afvise at det bliver i eget net

                      Comment


                        Julius skal have mere spilletid ASAP

                        Comment


                          Sig mig, hvad fanden er det KEP laver på det tredje mål?

                          Comment


                            Slut... Ikke meget at sige til det. En dag på kontoret for FcM, hvor de ikke behøvede det sidste eller to gear for en sikker sejr.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Nå i det mindste røg vi ikke ud til et 1.divisions hold. Videre til næste kamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Nielsen, på et tidspunkt score han. Kan dog ikke afvise at det bliver i eget net
                                Det eneste jeg håber han scorer er en kontrakt et andet sted end i min klub . Og han må gerne blive assisteret af det andet flop indkøb fra EfB
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X