Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hold nu kæft, hvor ville jeg gerne have haft, at vi havde givet det et seriøst skud og spillet vores chance mod et halvt B-hold. Hvis vi var gået videre, kunne vi have stået i et scenarie, hvor der var to sejre mod hold som Fredericia, AaB, Hobro osv. mellem os og en tur i Parken til maj. Det synes jeg sgu vi havde forjent efter 5-6 års overvejende deprimerende oplevelser, og jeg synes i det mindste, at vi havde fortjent, at vores træner viste en vilje til at gå efter det.

    Føj hvor var det en vammel omgang Kent!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Julius skal have mere spilletid ASAP
      Enig . Han står foran el lang række af KN’s udvalgte indkøb .,
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Hvad skal vi i top 6 med vores hold. Det er bedre at blive hvor vi trods alt kan byde op til dans

        Comment


          Ingen bebrejdelse til drengene på banen! De viste en ægte mandsfolkpræstation, hver eneste!
          Men den der med den grimme frisure ved sidelinjen som er ansvarlig for opstillingen skulle spørge sig om spillere fortjener den tabernentalitet ham viste med opstillingen. Det er en skam, Kent.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Hvad skal vi i top 6 med vores hold. Det er bedre at blive hvor vi trods alt kan byde op til dans
            Vi skal spille 10 ligegyldige kampe, hvor vi vil være overmatchet i de fleste, og fejre det som en mageløs sejr. Jeg kommer nok ikke til den fejring, kan desværre ikke den dag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Ingen bebrejdelse til drengene på banen! De viste en ægte mandsfolkpræstation, hver eneste!
              Men den der med den grimme frisure ved sidelinjen som er ansvarlig for opstillingen skulle spørge sig om spillere fortjener den tabernentalitet ham viste med opstillingen. Det er en skam, Kent.
              Meget enig. Indstillingen var der i hvert fald, i glimt var der udmærkede takter og prøver på noget der kunne blive godt, men kvaliteten var der slet ikke, det er åbenlyst for enhver. Jeg vil bare meget gerne være fri for at have en ledelse og en træner der betragter spillere som Thrane og CN som forstærkninger af den her trup, eller som nogle der kan byde FCM op til dans.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Hvad skal vi i top 6 med vores hold. Det er bedre at blive hvor vi trods alt kan byde op til dans
                tja - top 6 betyder at næste sæson i superligaen er sikret - og det endda ret tidligt. Betyder det en del nederlag mod bedre hold - så tager jeg det gerne med frem for at risikere at skulle ud i nedrykningsfinaler......

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hold nu kæft, hvor ville jeg gerne have haft, at vi havde givet det et seriøst skud og spillet vores chance mod et halvt B-hold. Hvis vi var gået videre, kunne vi have stået i et scenarie, hvor der var to sejre mod hold som Fredericia, AaB, Hobro osv. mellem os og en tur i Parken til maj. Det synes jeg sgu vi havde forjent efter 5-6 års overvejende deprimerende oplevelser, og jeg synes i det mindste, at vi havde fortjent, at vores træner viste en vilje til at gå efter det.

                  Føj hvor var det en vammel omgang Kent!
                  sørgeligt at vi stiller med en perlerække af de elendigheder som er helt ude af form
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    tja - top 6 betyder at næste sæson i superligaen er sikret - og det endda ret tidligt. Betyder det en del nederlag mod bedre hold - så tager jeg det gerne med frem for at risikere at skulle ud i nedrykningsfinaler......
                    Isoleret er jeg enig. Problemet for mig er bare, at det nok også betyder en bekræftelse af den nuværende sportslige strategi og retning, og at der forsættes ufortrødent og uden noget form for reflektion. I så fald har jeg i hvert fald ingen tro på, at vi kommer til at rykke os i længden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Enig . Han står foran el lang række af KN’s udvalgte indkøb .,
                      Bestemt. Han er nok ikke klar til 90 min men han skal da masser at tid fra bænken

                      Comment


                        Som Jes siger, så er deres Bedste hold langt fra under pres

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          tja - top 6 betyder at næste sæson i superligaen er sikret - og det endda ret tidligt. Betyder det en del nederlag mod bedre hold - så tager jeg det gerne med frem for at risikere at skulle ud i nedrykningsfinaler......
                          Ja det foretrækker jeg også. Så må vi løbe ind i kniven nogle gange

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Hvad skal vi i top 6 med vores hold. Det er bedre at blive hvor vi trods alt kan byde op til dans
                            Synes du at Horsens spiller bedre end OB? Det synes jeg egentligt ikke. Objektivt set kan det lige så godt være OB i stedet for Horsens i den top 6 - om man så gider se kampene, er en anden sag. Jeg så gerne OB mod top 6 holdene - så er jeg sgu ligeglad med at de ender på den sjette måske 5. plads. Det er med til at udvikle holdet at spille mod de gode i stedet for skodhold som RFC og Helsingør.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Synes du at Horsens spiller bedre end OB? Det synes jeg egentligt ikke. Objektivt set kan det lige så godt være OB i stedet for Horsens i den top 6 - om man så gider se kampene, er en anden sag. Jeg så gerne OB mod top 6 holdene - så er jeg sgu ligeglad med at de ender på den sjette måske 5. plads. Det er med til at udvikle holdet at spille mod de gode i stedet for skodhold som RFC og Helsingør.
                              Nej, men Horsens spiller på det som holdet evner, og de score mere end os. Og holdet koster meget mindre end vorws. Hertil kan du ligge, at de er klar til kamp næsten hver gang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Isoleret er jeg enig. Problemet for mig er bare, at det nok også betyder en bekræftelse af den nuværende sportslige strategi og retning, og at der forsættes ufortrødent og uden noget form for reflektion. I så fald har jeg i hvert fald ingen tro på, at vi kommer til at rykke os i længden.
                                den kan jeg sagtens følge - desværre så tror jeg ikke på en 7. plads og endnu et år uden opfyldelse af sæsonmålet vil betyde noget i den sammenhæng alligevel.....

                                - nedrykning eller helt helt tæt på - før tror jeg desværre ikke der sker noget

                                Comment

                                Working...
                                X