Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spillertunnel.. Er dette ok?
Collapse
X
-
Too much...... Mindre kan sagtens gøre det. I Dortmund er der to trapper fra spillerbusserne ned i omklædningen. Den forbeholdt udeholdet har 13 trin og mange overtroiske spillere hopper derfor det sidste stykke ned. Efter en CL kamp klagede selveste Ronaldo over manglende hårtørrere i omklædningsrummet og UEFA kom med et påbud om at de skulle installeres. Man indkøbte derfor 2 hårtørrere og satte dem "ved en fejl" begge op i hjemmeholdets omklædning. DET er god lir.
Comment
-
Jeg synes også det er mega kikset, uden sammenligning med noget jeg har set tidligere. Jeg synes egentlig det er i meget god kontrast med hvor langt jeg synes "klubben" er fra vores identitet og hvad det vil sige at være OB'er. Jeg kan tildels accepterer hjemmebanetunnelen, men udebanen er jo rent ud sagt det mest prollede jeg nogensinde har set.
Comment
-
Først og fremmest synes jeg, at det er fedt, at nogle har lagt frivillige timer på at gøre et stykke arbejde.
Personligt, så er jeg ikke så meget til grafitti-tags. Jeg synes dog selve idéen med en intimidering er sjov, men det virker som om, at det er lidt for slatne citater. Man kunne måske godt have arbejdet lidt længere tid med, hvad der skulle stå. Mit problem er nok, at det ikke er så originalt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægFørst og fremmest synes jeg, at det er fedt, at nogle har lagt frivillige timer på at gøre et stykke arbejde.
Personligt, så er jeg ikke så meget til grafitti-tags. Jeg synes dog selve idéen med en intimidering er sjov, men det virker som om, at det er lidt for slatne citater. Man kunne måske godt have arbejdet lidt længere tid med, hvad der skulle stå. Mit problem er nok, at det ikke er så originalt.
Jeg synes egentlig det er meget god lir og det er fedt at der er nogle fans der har lagt timer i det. Samtidig kræver det bare en gang maling, hvis/når det skal laves om.
Næste gang kunne man måske overtale en virkelig badass talentfuld grafittikunstner til at male det,
samt måske stille en stige som udeholdets spillere ikke kan undgå at skulle gå under og noget med en sort kat der krydser deres vej osv..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig.
Jeg synes egentlig det er meget god lir og det er fedt at der er nogle fans der har lagt timer i det. Samtidig kræver det bare en gang maling, hvis/når det skal laves om.
Næste gang kunne man måske overtale en virkelig badass talentfuld grafittikunstner til at male det,
samt måske stille en stige som udeholdets spillere ikke kan undgå at skulle gå under og noget med en sort kat der krydser deres vej osv..
Det har udelukkende været et projekt kørt af OBs kommercielle afdeling og fyns nok bedste graffitimaler. Han er nu også dygtig. Cadeau til ham.
Det var meningen, at vi fans skulle ind og processen, men det blev kørt bag om vores ryg. Og nu skal man så høre på diverse officielle SoMe kanaler samt endda medierne, at vi fans har lavet det. En lodret løgn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægVi fans har ikke rørt det- og der er ikke lagt nogle frivillige timer i projektet.
Det har udelukkende været et projekt kørt af OBs kommercielle afdeling og fyns nok bedste graffitimaler. Han er nu også dygtig. Cadeau til ham.
Det var meningen, at vi fans skulle ind og processen, men det blev kørt bag om vores ryg. Og nu skal man så høre på diverse officielle SoMe kanaler samt endda medierne, at vi fans har lavet det. En lodret løgn.
Comment
-
Jeg synes, at det er meget barnligt. Man kunne intimidere modstandere på en andet måde.
Jeg kan egentlig godt lide KEP's attitude. Jeg lader ham sgu tage de kort for mund han får, for jeg tror, at han har en kæmpe betydning på banen.
Jeg så i øvrigt en på RMN-tribunen i rød FCK-trøje. Det må simpelthen ikke ske. Er der ikke kontrollør til sådan noget?!
Og så er der folk der mener, at vi skal være søde ved Rasmus Falk, hold dog kæft man!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg synes, at det er meget barnligt. Man kunne intimidere modstandere på en andet måde.
Jeg kan egentlig godt lide KEP's attitude. Jeg lader ham sgu tage de kort for mund han får, for jeg tror, at han har en kæmpe betydning på banen.
Jeg så i øvrigt en på RMN-tribunen i rød FCK-trøje. Det må simpelthen ikke ske. Er der ikke kontrollør til sådan noget?!
Og så er der folk der mener, at vi skal være søde ved Rasmus Falk, hold dog kæft man!
(Ikke så helt professionel)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
En "welcome to hell"- holdning er ja det hvad vi forventer af holdet på banen når vi snakker om OB-DNA osv.. Så kan god lide at denne holdning bliver vist allerede i spillertunnelen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det er ikke perfekt og synes det er synd at fansene på den måde er blevet holdt udenfor på trods af løfter om det modsatte, men derudover synes jeg sgu det er fedt at de prøver nogle ting af og kan få nogle erfaringer. Så må de lære af fejlene og prøve noget nyt hvis tingene ikke fungerer, men er sgu bedre end den stilstand der har været..
Comment
Comment