Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spillertunnel.. Er dette ok?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg synes det er decideret pinligt. Det er påtaget og har for mig intet med OB at gøre.

    Vores egen indgang er bare totalt ligegyldig og fyldt med ligegyldige floskler. Da er jeg personligt meget mere til, at man f.eks. udsmykker væggene med billeder fra store øjeblikke i klubbens historie, så spillerne kan blive mindet om, hvilken stor og flot historie de nu løber ind og er en del af. "Vildskab", "You got game", "Never give up". Spar mig for sådan nogle ligegyldigheder. Er der seriøst nogle der tror på, at det giver spillerne noget at læse på en væg, at de ikke skal give op, før de løber ud til en kamp, hvor de netop lige har fået en peptalk fra træneren to minutter før? I så fald er spillerne sgu nok dummere, end jeg regner dem for.

    Udeholdets tunnel er bare pinlig. Det ligner væggene på en hipsterbar i Berlin, hvor du kan købe dårlige absintheshots, og kan da umuligt intimidere nogle over 8 år. Kontrasten bliver jo bare latterlig, når man prøver at bygge en stemning op om, at man skulle være på vej ud i et inferno, og så vader man sekundet efter ud på et oftest affolket Odense Stadion. Da AaB mødte Man Utd hjemme i CL for nogle år siden, blev det til en stor joke blandt spillere og medier, at nogle AaB fans stod med et banner, hvor der stod "Welcome to Hell". Det her er jo ligeså patetisk.
    Enig - det er satme kikset!

    Comment


      #17
      Too much...... Mindre kan sagtens gøre det. I Dortmund er der to trapper fra spillerbusserne ned i omklædningen. Den forbeholdt udeholdet har 13 trin og mange overtroiske spillere hopper derfor det sidste stykke ned. Efter en CL kamp klagede selveste Ronaldo over manglende hårtørrere i omklædningsrummet og UEFA kom med et påbud om at de skulle installeres. Man indkøbte derfor 2 hårtørrere og satte dem "ved en fejl" begge op i hjemmeholdets omklædning. DET er god lir.

      Comment


        #18
        Godt forsøg. Men bør laves om ved lejlighed. Det afhænger dog af spillerreaktioner, synes jeg
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Jeg synes også det er mega kikset, uden sammenligning med noget jeg har set tidligere. Jeg synes egentlig det er i meget god kontrast med hvor langt jeg synes "klubben" er fra vores identitet og hvad det vil sige at være OB'er. Jeg kan tildels accepterer hjemmebanetunnelen, men udebanen er jo rent ud sagt det mest prollede jeg nogensinde har set.

          Comment


            #20
            Først og fremmest synes jeg, at det er fedt, at nogle har lagt frivillige timer på at gøre et stykke arbejde.

            Personligt, så er jeg ikke så meget til grafitti-tags. Jeg synes dog selve idéen med en intimidering er sjov, men det virker som om, at det er lidt for slatne citater. Man kunne måske godt have arbejdet lidt længere tid med, hvad der skulle stå. Mit problem er nok, at det ikke er så originalt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Først og fremmest synes jeg, at det er fedt, at nogle har lagt frivillige timer på at gøre et stykke arbejde.

              Personligt, så er jeg ikke så meget til grafitti-tags. Jeg synes dog selve idéen med en intimidering er sjov, men det virker som om, at det er lidt for slatne citater. Man kunne måske godt have arbejdet lidt længere tid med, hvad der skulle stå. Mit problem er nok, at det ikke er så originalt.
              Enig.
              Jeg synes egentlig det er meget god lir og det er fedt at der er nogle fans der har lagt timer i det. Samtidig kræver det bare en gang maling, hvis/når det skal laves om.
              Næste gang kunne man måske overtale en virkelig badass talentfuld grafittikunstner til at male det,
              samt måske stille en stige som udeholdets spillere ikke kan undgå at skulle gå under og noget med en sort kat der krydser deres vej osv..

              Comment


                #22
                Godt nok grimt. Kunne have været fedt hvis det havde været gamle OB spillere som virkelig gav deres hjerte for klubben der var på
                Væggene inden de løb på banen

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Enig.
                  Jeg synes egentlig det er meget god lir og det er fedt at der er nogle fans der har lagt timer i det. Samtidig kræver det bare en gang maling, hvis/når det skal laves om.
                  Næste gang kunne man måske overtale en virkelig badass talentfuld grafittikunstner til at male det,
                  samt måske stille en stige som udeholdets spillere ikke kan undgå at skulle gå under og noget med en sort kat der krydser deres vej osv..
                  Vi fans har ikke rørt det- og der er ikke lagt nogle frivillige timer i projektet.

                  Det har udelukkende været et projekt kørt af OBs kommercielle afdeling og fyns nok bedste graffitimaler. Han er nu også dygtig. Cadeau til ham.
                  Det var meningen, at vi fans skulle ind og processen, men det blev kørt bag om vores ryg. Og nu skal man så høre på diverse officielle SoMe kanaler samt endda medierne, at vi fans har lavet det. En lodret løgn.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                    Vi fans har ikke rørt det- og der er ikke lagt nogle frivillige timer i projektet.

                    Det har udelukkende været et projekt kørt af OBs kommercielle afdeling og fyns nok bedste graffitimaler. Han er nu også dygtig. Cadeau til ham.
                    Det var meningen, at vi fans skulle ind og processen, men det blev kørt bag om vores ryg. Og nu skal man så høre på diverse officielle SoMe kanaler samt endda medierne, at vi fans har lavet det. En lodret løgn.
                    Direkte ulækkert at læse, og præcist hvordan jeg tænkte, at det var blevet kørt. Øv.
                    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                    Comment


                      #25
                      Jeg synes, at det er meget barnligt. Man kunne intimidere modstandere på en andet måde.

                      Jeg kan egentlig godt lide KEP's attitude. Jeg lader ham sgu tage de kort for mund han får, for jeg tror, at han har en kæmpe betydning på banen.

                      Jeg så i øvrigt en på RMN-tribunen i rød FCK-trøje. Det må simpelthen ikke ske. Er der ikke kontrollør til sådan noget?!

                      Og så er der folk der mener, at vi skal være søde ved Rasmus Falk, hold dog kæft man!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Jeg synes, at det er meget barnligt. Man kunne intimidere modstandere på en andet måde.

                        Jeg kan egentlig godt lide KEP's attitude. Jeg lader ham sgu tage de kort for mund han får, for jeg tror, at han har en kæmpe betydning på banen.

                        Jeg så i øvrigt en på RMN-tribunen i rød FCK-trøje. Det må simpelthen ikke ske. Er der ikke kontrollør til sådan noget?!

                        Og så er der folk der mener, at vi skal være søde ved Rasmus Falk, hold dog kæft man!
                        Det var en kontrollør som kontrollerede billetter. Men bare Én. Og det er tre indgange...
                        (Ikke så helt professionel)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          En "welcome to hell"- holdning er ja det hvad vi forventer af holdet på banen når vi snakker om OB-DNA osv.. Så kan god lide at denne holdning bliver vist allerede i spillertunnelen
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            "You will loose"...??? A hva' vil de?

                            -

                            Det ville sikkert være fint i andre sammenhænge, men det her er ikke et hit imø... det må jeg bare sige.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Det er ikke perfekt og synes det er synd at fansene på den måde er blevet holdt udenfor på trods af løfter om det modsatte, men derudover synes jeg sgu det er fedt at de prøver nogle ting af og kan få nogle erfaringer. Så må de lære af fejlene og prøve noget nyt hvis tingene ikke fungerer, men er sgu bedre end den stilstand der har været..

                              Comment


                                #30
                                En unødvendig og mærkelig sag

                                Comment

                                Working...
                                X