Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg er enig i, at vores angreb er nogenlunde lige så skarpt som vådt pap, men jeg mener stadig, at flere og flere af de nedsmeltninger og dårlige kampe vi har set peger tilbage på Troels.

    Darko spillede, som andre også påpeger, en elendig kamp mod FCM, og var om muligt endnu dårligere igår. Han er vel den dårligste spiller i angrebet siden Caca. Jeg kan simpelt hen ikke forstå, hvorfor han skal starte inde på bekostning af Mos.

    Derudover var vores spil fuldstændig hovedløst i går. Der var ingen løbemønstre på plads, og spillerne løb rundt som høns der havde mødt en økse. Vores spilleplan igår kan vel koges ned til: "Spark bolden op til Skoubo, og håb han kan lægge den af til Emil eller Falk. Mirakel følger".

    Folk kritiserer Toppel for hans udspark. Jo tak, men det er også svært, når han tydeligvis har fået besked på at sparke den ud til Skoubo i venstre side, på den anden side af midten. Det er helt åbenlyst ikke noget han evner, så hvorfor skal taktikken på udspark bygges op om det?

    Og så er der undskyldningen om banernes beskaffenhed, og plan B, og bla bla bla. Jeg så en del hold i denne runde, der på mirakuløs vis fint formåede at spille bolden rundt i egne rækker, selvom de spillede på dårlige baner. Det virker som om det er alt eller intet for Troels. Enten er det kælen tiki-taka, eller også er det tons. Andre trænere og trupper kan godt finde en gylden mellemvej, så må det også kunne lade sig gøre for os.

    Vi har tre stærke, boldfaste midtbanespillere i Ari, Azer og Spelman. Vi har et godt forsvar. Det må være muligt at bygge et hold over de to ting, der ikke mister bolden i hveranden aflevering. Og så må angrebet støttes nedefra, når det er så ringe som det er.

    Jeg var ikke automatisk afvisende over for Troels, da han tiltrådte. Jeg synes han havde gjort et fint stykke arbejde i Silkeborg, med en trup der var dårligere end vores. Men jeg har sgu ikke været imponeret over udviklingen siden han kom. Vi er ikke old-school OB med fysik, styrke og jernmænd på toppen længere, men vi er heller ikke blevet et boldfast hold, der kan holde bolden i egne rækker og vente tålmodigt på en modstanderfejl. Vi er et hold uden en plan, og da helt uden en plan b.

    Vi er et middelmådigt hold, der spiller som et dårligt hold...
    Hvilket med andre ord betyder, at vi underpræsterer. Enig hele vejen igennem, det er ikke lykkedes TB endnu, at finde en grundstruktur i vores spil, som vi kan falde tilbage på. Det peger udelukkende på dårligt trænerarbejde.

    Comment


      #32
      Som trådstarter vil jeg tilføje ordet "anti-fodbold", fordi det er ganske dækkende for OB's aktuelle tilgang til især udekampene. Vi har i realiteten ikke bolden i 80 minutter af kampen. Grotesk.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Hvem skulle det være? Mos og Jeppe? Don't make me laugh -samtlige superligaforsvar spiser dem til morgenmad. Med Bashkim ude har vi 0, zilch, nada, ingen, rien, zero trusler oppe foran.
        Men i det mindste kunne Troels tage konsekvensen og smække Spelmann op som hængende, med Ari + Azer/COB bagved. I det mindste ville det give mere defensiv tyngde, og det får vi brug for.
        Et angreb er jo mere end de to forreste. Er Bodul ikke god nok kunne man f.eks. skubbe cob eller Azer ind på midten og skubbe Spelmann lidt frem eller lade Azer og falk spille som i første kamp og lade Emil erstatte Bodul.....
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          100 % bag TB. Indtil han eventuelt bliver fyret - så er jeg 100 % bag den nye. Fremad, opad. TB er ikke ansvarlig for en af de dårligste OB trupper jeg har set.

          Comment


            #35
            Han skal bare væk fra min klub - IGEN...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af jajes. Se indlæg
              100 % bag TB. Indtil han eventuelt bliver fyret - så er jeg 100 % bag den nye. Fremad, opad. TB er ikke ansvarlig for en af de dårligste OB trupper jeg har set.
              That's the spirit...et slag er tabt, nu er det tid at vinde et nyt
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Jeg forventer ikke sejr i dag men at Troels stiller det rigtige hold med motiverede spillere med planer for spillet. Men mon.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  det med den dårligste trup....
                  Altså - ja.. Den er selvfølgelig ikke lige så dyr som den har været, men synes derimod den er ENORM spændene!

                  Jeg håber TB kan få succes - han har resten af sæsonen ud til at vise det..

                  100% bag ham.

                  Comment


                    #39
                    Hvem skulle evt overtage TB som træner

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
                      Hvem skulle evt overtage TB som træner
                      ALT ANDET end TB vil være en klar forbedring!

                      Comment


                        #41
                        Vi har jo en tidligere Laudrup assistent og chef træner i FCN som ikke laver noget. Og i min bog ville være oplagt

                        Comment


                          #42
                          Han ville være super men mon han er interesseret.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
                            Hvem skulle evt overtage TB som træner
                            Hvem der skal overtage TB er ikke vores problem , men mon ikke Silkeborg kunne være et godt bud?
                            Last edited by ScouserTommy; 09-03-2014, 21:38.

                            Comment


                              #44
                              Ud med ham... nu! Han kan bare ikke i OB... Det må vel efterhånden være bevist.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Ud med ham... nu! Han kan bare ikke i OB... Det må vel efterhånden være bevist.
                                Jeg er absolut ikke TB-fan; men kampen i dag var ikke årsag til, at han skal ud. Bedste kamp i foråret, og det skal der bygges på. Det kan sagtens gå helt galt endnu, men slukker lige faklen og lægger høtyven efter en ok indsats.

                                Comment

                                Working...
                                X