Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tak plum

    Comment


      Og så et lille klap til Troels for at lykkedes, ved at tro på os selv og ikke starte uden Mos eller Skoubo for at dæmme op for Brøndby med en ekstra midtbanemand.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Og så et lille klap til Troels for at lykkedes, ved at tro på os selv og ikke starte uden Mos eller Skoubo for at dæmme op for Brøndby med en ekstra midtbanemand.
        rigtigt flot i dag - nu skal vi se et hold der er sat op på samme måde til de næste kampe, det bliver så vigtigt!

        Comment


          Det er uhyggeligt svært at vurdere, hvorfor det gik så relativt godt i dag - især offensiven sprudlede som ikke længe set. Der er så mange parametre, som der var "skruet på": interessant modstander, intensiveret nedrykningspres, helt ny central midt, Diarra på VB, Toppel tilbage på mål.

          Et bud kunne være Schoop centralt. Jeg synes, at han lægger rigtig mange gode offensive afleveringer i kampen i går. Han er den kreative spiller som kan se muligheder i de løb, som Falk, Mos, Emil og Diarra (!) foretog i går og han er i stand til at slå dem præcist og med den speed der skal til for at de kan åbne et forsvar.

          Den mavesure vil klantre Beck for, at der skal 2 karantæner til for at holdet sætter sig selv bedre, end en agerende træner. Jeg vil nøjes med at glæde mig over, at det altså kan lade sig gøre for OB, at skabe flere reelle chancer i én kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er uhyggeligt svært at vurdere, hvorfor det gik så relativt godt i dag - især offensiven sprudlede som ikke længe set. Der er så mange parametre, som der var "skruet på": interessant modstander, intensiveret nedrykningspres, helt ny central midt, Diarra på VB, Toppel tilbage på mål.

            Et bud kunne være Schoop centralt. Jeg synes, at han lægger rigtig mange gode offensive afleveringer i kampen i går. Han er den kreative spiller som kan se muligheder i de løb, som Falk, Mos, Emil og Diarra (!) foretog i går og han er i stand til at slå dem præcist og med den speed der skal til for at de kan åbne et forsvar.

            Den mavesure vil klantre Beck for, at der skal 2 karantæner til for at holdet sætter sig selv bedre, end en agerende træner. Jeg vil nøjes med at glæde mig over, at det altså kan lade sig gøre for OB, at skabe flere reelle chancer i én kamp.
            Jeg tror du har ret omkring Schoop. I starten af sæsonen hvor vi spillede rigtigt godt, og på gode baner. Der var han også brugt meget indtil sin skade. Dengang blev der også talt om hvor god han var, og hvor god han var blevet også i det defensive arbejde. Ja han har en større risiko indbygget i sig, men det skulle gerne betale sig i flere chancer. Han spillede igår, som før sin skade, og dengang hvor OB faktisk startede rigtigt godt. Plus havde bashkim til også at tage dybdeløbene på hand stikninger.

            Comment


              Jeg er ikke i tvivl om hvad den største grund til sejren kom i hus var, det var vores fysik og fight...

              Jeg synes ikke det så ret godt ud efter det første kvarters tid, men så begyndte vi og gå virkelig til stålet, og selvom det lyder usportsligt, så fik vi lavet de rigtige frispark, og Kahlenberg der var startet rigtig stærkt, og har været deres styrmand i foråret, blev jo sendt ud af spillet resten af kampen, efter at Azer lige introducerede sig selv som defensiv hård hund... Ja tak!!!

              Falk sendte BIF folk i dørken flere gange i går..........................RASMUS FALK!!! Han fik delt en del undskyldninger ud under kampen, men det var virkelig fedt at se ham blive "den store" så mange gange, selv i en hovedstødsduel fik han sendt en gul til tælling fordi han bare skrælder igennem... Der er noget at svare igen med nu...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg er ikke i tvivl om hvad den største grund til sejren kom i hus var, det var vores fysik og fight...

                Jeg synes ikke det så ret godt ud efter det første kvarters tid, men så begyndte vi og gå virkelig til stålet, og selvom det lyder usportsligt, så fik vi lavet de rigtige frispark, og Kahlenberg der var startet rigtig stærkt, og har været deres styrmand i foråret, blev jo sendt ud af spillet resten af kampen, efter at Azer lige introducerede sig selv som defensiv hård hund... Ja tak!!!

                Falk sendte BIF folk i dørken flere gange i går..........................RASMUS FALK!!! Han fik delt en del undskyldninger ud under kampen, men det var virkelig fedt at se ham blive "den store" så mange gange, selv i en hovedstødsduel fik han sendt en gul til tælling fordi han bare skrælder igennem... Der er noget at svare igen med nu...
                Inden længe bliver der lagt ekstra på med Kadrii. I forvejen var han jo ikke ligefrem en tændstikmand. Et halvt år i styrketræningslokalet har næppe svækket hans fysik:-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Inden længe bliver der lagt ekstra på med Kadrii. I forvejen var han jo ikke ligefrem en tændstikmand. Et halvt år i styrketræningslokalet har næppe svækket hans fysik:-)
                  Næh, i de få minutter vi så ham i sidste uge lignede han godt nok det man kalder en granitvaffel. En som modstanderne slår sig på

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det er uhyggeligt svært at vurdere, hvorfor det gik så relativt godt i dag - især offensiven sprudlede som ikke længe set. Der er så mange parametre, som der var "skruet på": interessant modstander, intensiveret nedrykningspres, helt ny central midt, Diarra på VB, Toppel tilbage på mål.

                    Et bud kunne være Schoop centralt. Jeg synes, at han lægger rigtig mange gode offensive afleveringer i kampen i går. Han er den kreative spiller som kan se muligheder i de løb, som Falk, Mos, Emil og Diarra (!) foretog i går og han er i stand til at slå dem præcist og med den speed der skal til for at de kan åbne et forsvar.

                    Den mavesure vil klantre Beck for, at der skal 2 karantæner til for at holdet sætter sig selv bedre, end en agerende træner. Jeg vil nøjes med at glæde mig over, at det altså kan lade sig gøre for OB, at skabe flere reelle chancer i én kamp.
                    Jeg mener i høj grad, at det skyldes den centrale midt. Og jeg mener stadig, at det bare ikke er godt nok af Bech, at stille med Ari og Spelman, de to fungerer ikke sammen, fordi Spelmann ikke er taktisk disciplineret nok, og fordi Ari ikke er dygtig nok boldførende. VI har i den grad manglet kontrol inde centralt. Schoop har teknikken og overblikket til at styre spillet centralt, og Azer arbejdede benhårdt. Jeg så rigtig gerne, at man bevarede den konstellation, smed Ari på bakken, og så lagde Spelman bagved Skoubo, hvilket ville smide Mos ud på bænken.

                    Noget vi dog skal bemærke og rose er, at holdet nu endeligt, ser ud til at være der fysisk. Jeg påpegede det sidste år, og fik høvl for det, men jeg synes det er tydeligt, at det var rigtigt. Vi er i en helt anden forfatning nu.

                    Comment


                      Påsken taler for sig selv. Impotent og inkompetent indsats. Vi er ikke i stand til at sætte et anstændigt angrebsspil sammen. Eller et grundspil. Eller 4 afleveringer i træk. Frygteligt at være vidne til, når man bærer OB i hjertet.

                      Det hele "kulminerede" mod FCV i dag. Og pilen peger på manden med ansvaret for den daglige træning. Så derfor:

                      Mit ønske står med prikker. Pas på det ikke stikker:
                      F.. T..... B...
                      Last edited by odenseboldklub; 20-04-2014, 20:51.

                      Comment


                        Får jeg et æg hvis jeg gætter rigtigt??!! Kan iøvrigt ikke være mere enig. Desværre koster det at fyre og vi har tilsyneladende ikke en bøjet 5-øre..

                        Comment


                          Efter min mening laver vi den ene taktiske brøler efter den anden.

                          Vi ser i kampene at TB laver udskiftninger og omrokeringer selvom der er oplagte udskiftninger, hvor man kan fastholde den nuværende opstilling. Det kan være godt somme tider at rykke rundt i løbet af en kamp, TB gør det bare konsekvent og i sådan en grad, at spillerne ikke får samspillet til at køre.

                          Igår mod FCV lavede vi konstant høje indlæg ved frispark og hjørne. Man skal ikke være Einstein for at kunne se at FCV er os overlegne i hovedspillet. Vi har tidligere haft nogle ret smarte korte kombinationer, hvor Emil, Falk og Kadrii har kunnet spille hinanden igennem ved hjørne, men i stedet for at prøve noget andet når høje indlæg tydeligvis ikke fungerer, så høvler vi den ind i hovedet på kæmpen Bozga igen og igen.

                          Desuden stinker vores presspil. Det kan være spillerne der fejler her, men det er tydeligvis ikke afstemt hvornår og hvordan der er pres på bolden. Vi ser tit et par stykker presse for så at stå opgivende med hænderne fordi resten ikke er med.

                          jeg begriber heller ikke hvorfor vi altid skal forsvare os med 11 mand ved dødbolde. Vi er dårlige til at forsvare mod det, men ryk dog Kadrii, Emil, Falk eller anden hurtig spiller frem. Det tvinger modstanderen til at holde folk tilbage og vi har en at cleare bolden efter. Lige nu sparker vi den væk for så at få den tilbage i hovedet igen.

                          Der er sikkert flere..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Frederiksen Se indlæg
                            Efter min mening laver vi den ene taktiske brøler efter den anden.

                            Vi ser i kampene at TB laver udskiftninger og omrokeringer selvom der er oplagte udskiftninger, hvor man kan fastholde den nuværende opstilling. Det kan være godt somme tider at rykke rundt i løbet af en kamp, TB gør det bare konsekvent og i sådan en grad, at spillerne ikke får samspillet til at køre.

                            Igår mod FCV lavede vi konstant høje indlæg ved frispark og hjørne. Man skal ikke være Einstein for at kunne se at FCV er os overlegne i hovedspillet. Vi har tidligere haft nogle ret smarte korte kombinationer, hvor Emil, Falk og Kadrii har kunnet spille hinanden igennem ved hjørne, men i stedet for at prøve noget andet når høje indlæg tydeligvis ikke fungerer, så høvler vi den ind i hovedet på kæmpen Bozga igen og igen.

                            Desuden stinker vores presspil. Det kan være spillerne der fejler her, men det er tydeligvis ikke afstemt hvornår og hvordan der er pres på bolden. Vi ser tit et par stykker presse for så at stå opgivende med hænderne fordi resten ikke er med.

                            jeg begriber heller ikke hvorfor vi altid skal forsvare os med 11 mand ved dødbolde. Vi er dårlige til at forsvare mod det, men ryk dog Kadrii, Emil, Falk eller anden hurtig spiller frem. Det tvinger modstanderen til at holde folk tilbage og vi har en at cleare bolden efter. Lige nu sparker vi den væk for så at få den tilbage i hovedet igen.

                            Der er sikkert flere..
                            Så blev Kasper Hjulmand da lige ledig på trænermarkedet

                            Kan ikke lige komme med ret mange gode argumenter for hvorfor han skulle skifte fra FCN til OB (udfordringer måske ;-)), men han ville godt nok være en spændende træner at få ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Så blev Kasper Hjulmand da lige ledig på trænermarkedet

                              Kan ikke lige komme med ret mange gode argumenter for hvorfor han skulle skifte fra FCN til OB (udfordringer måske ;-)), men han ville godt nok være en spændende træner at få ind.
                              Tror ikke han er billig... og hvis vi samtidig skal betale Troels løn, tvivler jeg på at der sker noget på den konto... ,o(

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Så blev Kasper Hjulmand da lige ledig på trænermarkedet

                                Kan ikke lige komme med ret mange gode argumenter for hvorfor han skulle skifte fra FCN til OB (udfordringer måske ;-)), men han ville godt nok være en spændende træner at få ind.
                                desuden rygtes han allerede mod holland....

                                Comment

                                Working...
                                X