Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK 15.10-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - FCK 15.10-2017

    Så er tråden startet, selv om det er længe til. Hvad siger folket til den straf, som FCK netop har fået tildelt på grund af tilskuerballaden i Brøndby tidligere på sæsonen.

    2 x udekampe uden tilskuere. Mod os i Odense og næste derby ude mod BIF. Taber vi ikke okay mange penge på at FCK får denne straf? Billetsalg, boder osv. Vi får til gengæld stadion for os selv, hvad angår stemning, men det kan ikke helt gøres op i kroner/øre på samme måde.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...straf-til-fck/

    /mck

    #2
    Vil mene den eneste taber i denne sag er ob pga tabte indtægter

    Comment


      #3
      Komplet latterlig straf, det kan fck overhovedet ikke mærke + så sætter de sig vel bare et andet sted på stadion..
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #4
        Jeg mener stadigvæk at man skulle lukke adgang på stadion og smide en point straf på 10 - 15 point oveni.

        Det er jo for helvede ikke første gang at det sker, og det vil ske igen og andre klubber vil jo ikke være bange når man ikke straffer for sådan en opførsel.

        Point straf og bøder (eller helt lukke stadion i nogle kampe) vil en klub som FCK også kunne mærke.

        Men igen, der er jo ikke nogen der i fodbold Danmark der tør gøre FCK noget.

        Det er jo DIREKTE PINLIGT.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jeg mener stadigvæk at man skulle lukke adgang på stadion og smide en point straf på 10 - 15 point oveni.

          Det er jo for helvede ikke første gang at det sker, og det vil ske igen og andre klubber vil jo ikke være bange når man ikke straffer for sådan en opførsel.

          Point straf og bøder (eller helt lukke stadion i nogle kampe) vil en klub som FCK også kunne mærke.

          Men igen, der er jo ikke nogen der i fodbold Danmark der tør gøre FCK noget.

          Det er jo DIREKTE PINLIGT.
          Jeg ved ikke om en pointstraf til klubben ville være fair, det er jo ikke fordi de opfordrer til uroligheder, men det er lidt sjovt at andre klubber skal rammes på pengepungen.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Grotesk afgørelse der ender med at straffe OB. Man skal åbenbart være dybt indavlet for at sidde i det udvalg.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Så er tråden startet, selv om det er længe til. Hvad siger folket til den straf, som FCK netop har fået tildelt på grund af tilskuerballaden i Brøndby tidligere på sæsonen.

              2 x udekampe uden tilskuere. Mod os i Odense og næste derby ude mod BIF. Taber vi ikke okay mange penge på at FCK får denne straf? Billetsalg, boder osv. Vi får til gengæld stadion for os selv, hvad angår stemning, men det kan ikke helt gøres op i kroner/øre på samme måde.

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...straf-til-fck/

              /mck
              Det giver da ingen mening, at OB skal straffes i form af lavere indtægter og det faktum, at en god andel af det FCK-tilhængere, der normalt ville være i udebaneafsnittet, bare sætter sig på andre dele af stadion. Sikkert også på RMN-tribunen...

              Jeg håber virkelig, at OB har tænkt sig at gå videre med den her. Man kan jo ikke bare inddrage OB som part i det, når de intet har med sagen at gøre.

              Comment


                #8
                Det ender vel med at blive endnu dyrere end som så når FCK's fans blander sig med vores, der bliver ballade og OB straffes for det med en fed bøde fra DBU.

                Comment


                  #9
                  Så har sagen taget en ny drejning. OB byder FCK's fans velkomne d. 15. oktober. De får ikke et "officielt" udebaneafsnit, men opfordres til at købe billet til udebaneafsnittet som de plejer. Lækker presbal fra OB til DBU. Hvordan vil de tvinge os til at håndhæve en straf mod FCK?

                  Comment


                    #10
                    Spændende hvordan den her sag udvikler sig fra korrupte DBU's side af! Helt og aldeles den eneste rigtige udmelding fra OB!!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg ved ikke om en pointstraf til klubben ville være fair, det er jo ikke fordi de opfordrer til uroligheder, men det er lidt sjovt at andre klubber skal rammes på pengepungen.
                      Du synes ligefrem det er sjovt? Herre jemini.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg
                        Så har sagen taget en ny drejning. OB byder FCK's fans velkomne d. 15. oktober. De får ikke et "officielt" udebaneafsnit, men opfordres til at købe billet til udebaneafsnittet som de plejer. Lækker presbal fra OB til DBU. Hvordan vil de tvinge os til at håndhæve en straf mod FCK?
                        Fedt! De skal straffes gerne med pointtalb. Men ikke med at nedgøre stemningen på vores stadion! Glæder mig på stemnings-"fight" mod plastikklubbens tilhænger. Jeg vil give min del for at vise hvor er de bedste fans! Vi vil slå de på banen og på tribunen!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          OB's tilbud er naturligvis kun for ikke at tabe for mange penge. Intet ædelt i det.

                          Jeg er helt enig i at det er en forkert straf, DBU her har fundet på. Det rigtigste ville være at FCK spillede hjemmekampe for
                          1. tomt stadion
                          2. kun gæsternes fans
                          3. uden fans der hvor de plejer at sidde.

                          Går mest ind for forslag 3 som vil ramme deres fankultur. Og dermed bringe idioterne i større miskredit.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Og så tog OB straks deres udmelding tilbage! Hvorfor? Hvem ham truede dem? 😂

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Og så tog OB straks deres udmelding tilbage! Hvorfor? Hvem ham truede dem? 😂
                              Vi kan tage et vildt gæt på en lille opringning fra DBU, der ønsker tomt awayafsnit som symbolsk straf.

                              Jeg håber virkelig ikke, at der kommer nogle af de mere militante FCKere på andre tribuneafsnit undercover for at manifestere sig. Det kunne blive noget værre lort sikkerhedsmæssigt.

                              Comment

                              Working...
                              X