Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    nu tror jeg da kep redder sig lidt karantæne på sin brok over dommeren til tv. kom nu videre for helvede...

    Comment


      #92
      KEP meget vred/uforstående i interview i pausen.

      Comment


        #93
        Karantæne til KEP. Ikke klogt sagt, men viser på dejlig vis at han vil vinde.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Vi kan konstatere at Kent igen satte det forkerte hold. Og må bruge unødige udskiftninger i pausen - FORHÅBENTLIG. Hvis han ikke skifter mindst en og helst to af de svage ud i pausen, skriger jeg højere end Kent
          Så skrig..
          OBeliever

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nu tror jeg da kep redder sig lidt karantæne på sin brok over dommeren til tv. kom nu videre for helvede...
            At være i det røde felt så længe efter, forstår jeg ikke - af en anfører. Og han så vel ikke hvor længe Ryan hev i ham. Men klart at det straffe langt fra altid ville være dømt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Vi kan konstatere at Kent igen satte det forkerte hold. Og må bruge unødige udskiftninger i pausen - FORHÅBENTLIG. Hvis han ikke skifter mindst en og helst to af de svage ud i pausen, skriger jeg højere end Kent
              Hmmmm, det er ambitiøst. Kent er helt sikker Top 6 i at råbe højt ...
              (Desværre åbenbart den eneste disciplin ham præsterer så godt)
              ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Var jeg KEP ville jeg nu være mere frustreret over vores egen indsats... Og dommen var jo også ok.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                  Så skrig..
                  Risikoen er der, men skriger sgu da ikke før jeg har set hvad han gør. Men har åbnet en smørende pilsner til formålet.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Karantæne til KEP. Ikke klogt sagt, men viser på dejlig vis at han vil vinde.
                    Han skal vise det på banen. Med bolden. For helvede.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      At være i det røde felt så længe efter, forstår jeg ikke - af en anfører. Og han så vel ikke hvor længe Ryan hev i ham. Men klart at det straffe langt fra altid ville være dømt.
                      det er jo det der er problemet. fejldom eller ej så er det dømt og eksekveret - så må man videre ikke brug 30 min på at hænge sig i det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Var jeg KEP ville jeg nu være mere frustreret over vores egen indsats... Og dommen var jo også ok.
                        Havde vores spil kørt bare nogenlunde, havde han næppe heller været så meget oppe at køre. Men han ved ligeså godt som os, at det højest sandsynligt var muligheden for en sejr der røg med det mål. Tvivlsomt at vi har kvaliteterne til at åbne en god Hobro-defensiv op der skal forsvare et resultat og score to gange.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Desler har også været bedst i OB uden at det har været prangende, Casper Nielsen har ikke været god nogen steder ...

                          Jeg tror ikke på at Kent gør spillerne dårligere, i så fald ville der ikke være så mange der har præsteret bedst under tiden i OB ... problemet er at han vil noget som spillerne helt åbenbart ikke kan.
                          Rekrutteringen er det helt store problem.
                          At rekrutteringen muligvis er mangelfuld udelukker ikke, at træneren får for lidt ud af spillerne. At Kent muligvis vil have dem til at spille på måder der ikke passer dem bedst er netop en af hans mangler.

                          At Desler har været bedst i OB skyldes jo at han ikke har spillet andre steder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Var jeg KEP ville jeg nu være mere frustreret over vores egen indsats... Og dommen var jo også ok.
                            Det var han nok i virkeligheden også. Det må være hårdt at spille bag den midtbane
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Havde vores spil kørt bare nogenlunde, havde han næppe heller været så meget oppe at køre. Men han ved ligeså godt som os, at det højest sandsynligt var muligheden for en sejr der røg med det mål. Tvivlsomt at vi har kvaliteterne til at åbne en god Hobro-defensiv op der skal forsvare et resultat og score to gange.
                              Vi skal håbe på et hurtigt mål...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Ingen udskiftninger...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X