Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det er jo svært at vide, men så længe Jh sidder der så får vi også låst mange penge på enten dårlige eller for dyre indkøb. Vi får alt for lidt for pengene, og dårlige resultater koster også omsætning på flere parameter.
    Konklusionen er vel, at JH stiller og roligt er ved at transformere OB til det gamle Horsens niveau. Det er så både trist og sørgeligt, men åbenbart ikke noget som NT ikke syntes er godkendt.
    Jeg er bestemt ikke fan af JH og jeg synes ikke han udvikler os nok. Men jeg har også svært ved at se, at han er ved at afvikle os, som det vel alt andet lige må være, hvis vi skal ramme det gamle Horsens-niveau. Problemet med Jh som jeg ser det, er at kommunikationen er elendig og at vi ikke for alvor rykker os fremad. Men jeg har altså også svært ved at se at han skulle rykke os nedad - HVIS der er en udvikling, er den da fremadgående - omend meget begrænset.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Ser ud som som om, at vi snart kan stoppe spekulationerne om Kusk i hvert fald:

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-kusk-i-fck/
      Pis, Kusk gad jeg ellers godt se i OB.
      Nu må der da gerne snart ske noget i OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
        Mikkel Rygaard er vel ikke rygtes til OB. Er det ikke bare et ønske fra en fan.
        Var der ikke en der skrev at champangen snart skal åbnes. Jeg ved ikke lige om Rygaard er en champange spiller. Helt sikker en god spiller men champange.
        Har ikke læst ham direkte rygtet til OB, men Kent udtalte sig særdeles positivt om ham i efteråret. Dette, kombineret med vores mangler samt Lyngbys situation, gjorde ham til et ret oplagt bud for en del. Mig selv inklusive.

        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...et-af-rygaard/
        Last edited by JMJ; 30-01-2018, 14:06.

        Comment


          STOP STOP STOP:
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...orsk-fcn-flop/

          Comment


            Ej nej nej nej nej... Nu STOPPER det fandme!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Hahahahahahhaha! JH, så kender vi dig igen!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det kan de simpelthen ikke mene??!!

                Comment


                  Han kan jo kun floppe for sindssygt! Hvis man har forsøgt at hente ham i tre vinduer, så tror man virkelig meget på, at han er perfekt til vores hold og spillestil..

                  Jeg kan ikke selv se det, men han skal jo have chancen som alle andre. Skuffet er mildt sagt. Jeg er meget skuffet!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Det kan de simpelthen ikke mene??!!
                    Så kan champagneflasken springe...I/A

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Så kan champagneflasken springe...I/A
                      Spændende hvilken placering han har på den ‘prioriterede liste’..

                      Comment


                        Det er hvad jeg betragter som en kold spand vand i fjæset...

                        Ikke at jeg havde de store forventninger, men det her ser jeg ikke den store idé i. Egentlig ved jeg heller ikke hvor opsat jeg ville være på en spiller der i 2-3 omgang valgte os fra. Så kan det da godt være han gerne vil OB nu, meeen, at skal være nødløsning for Fellah tænder mig sgu ikke.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Et er at folk gjorde grin med, at vi hentede Fellah kunne jeg trække på smilebåndet over, men at det nu er ved at blive en realitet - det er faktisk tragisk.

                          Comment


                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Kan accepterere en stor del af JHs beslutninger de sidste par år og ved også, at alting ikke altid går efter planen.

                              Men Fellah - 6 kampe på 1½ år. STOP NU!

                              Comment


                                Nu forstår jeg bedre, hvorfor champagnen skulle på køl. Man er jo nødt til at drikke sig sanseløst beruset for at kunne se mening i at hente en 28-årig Fellah, der har spillet 600 minutters fodbold de sidste 2 år, og som har haft gentagne attitude problemer og ikke falder ind i træningskulturen.

                                Hvis det stadig er tvivlsomt for nogle, hvorvidt vores sportslige ledelse har evner nok i transfermarkedet til at rykke klubben, må det her da være det sidste søm i ligkisten, skulle det blive en realitet.

                                Comment

                                Working...
                                X