Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Du kan ikke se hvorfor han skulle betale mere end blot at frasige sin løn? Jeg tror ærligt talt ikke at manden trives helt vildt godt, og som det tydeligt fremgår - så har han længe haft et ønske om at prøve sig af i en anden liga og kultur - her kommer Kina ind i billedet. Hvad hvis klubben i Kina ikke vil betale 1,5 mio. i transfersum for ham, men hvis han derimod selv betalte den - så var han fri til at gå, det er vel ikke utænkeligt? Det kommer jo bare an på hvor meget han brænder for en tur til Kina, og hvis man skal tro diverse medier, så er lønniveauet lige den del højere i Kina, og derfor kan 1,5 mio. måske vise sig ikke at være den store ting selv at betale.. Jeg siger ikke det er sket, men det er ikke utænkeligt.
    Det stiller selvfølgelig sagen anderledes, hvis han allerede har en anden kontrakt (det står der i hvert fald på en nigeriansk side) ... da det så reelt er den anden kontrakt der kan have betalt.
    Men så er det jo fortsat småpenge, da de ellers bare havde købt ham fri.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

I Kina skal klubber give samme beløb som transferen videre til en eller anden nyoprettet pulje for at hindre de her mega transfers.

Så det gir mening for Izunna og den kinesiske klub at han selv køber sig ud og får det lign beløb i signon eller ekstra løn.. I dette tilfælde 1,5 mill
      Hvis det skal være på den gamle måde skal klubben betale 1,5 mill til OB og 1,5 mill til den oprettede pulje. I dette tilfælde 3 mill

Lyder til at være det der er sket i dette tilfælde

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Der er helt sikkert mange muligheder :) ...
        Men det er dog sikkert, at OB ikke har fået penge ud af det ... jeg kan ikke se hvorfor han skulle betale mere end at frasige sig løn for restperioden.
        Sikke noget vrøvl - det er på ingen måder sikkert. Faktisk vil jeg vurdere, at det er overvejende sandsynligt, at Izunna har betalt sig selv ud af kontrakten, og hvis linket til Kina er rigtigt, så giver det faktisk rigtigt god grund til, at det er blevet ordnet og meldt ud sådan. I Kina er der indført en 100% skat på udenlandske transfers. Dvs. hvis den kinesiske klub skal betale 1,5 mio. til OB i overgangssum, så skal de også lægge 1,5 mio. i den kinesiske statskasse. Det undgår de på den her måde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Sikke noget vrøvl - det er på ingen måder sikkert. Faktisk vil jeg vurdere, at det er overvejende sandsynligt, at Izunna har betalt sig selv ud af kontrakten, og hvis linket til Kina er rigtigt, så giver det faktisk rigtigt god grund til, at det er blevet ordnet og meldt ud sådan. I Kina er der indført en 100% skat på udenlandske transfers. Dvs. hvis den kinesiske klub skal betale 1,5 mio. til OB i overgangssum, så skal de også lægge 1,5 mio. i den kinesiske statskasse. Det undgår de på den her måde.
          2 sjæle 1 tanke :)

Comment

Måske blev buddet på Izunna afvist, hvilket har medført en utilfreds Izunna og dermed en ophævelse af kontrakten.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              *3 på tanken 👍🏻
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Måske blev buddet på Izunna afvist, hvilket har medført en utilfreds Izunna og dermed en ophævelse af kontrakten.
                Tænker at det mig og limefrugten skriver er mere sandsynligt :)

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  *3 på tanken 

Comment

Men ingen kan følge med fmprOB's fart ved OB-tasterne :) Så jeg må leve med at blive toer her

Comment

Men ingen kan følge med fmprOB's fart ved OB-tasterne :) Så jeg må leve med at blive toer her
                      10 finger systemet

Det mest logiske er helt klart at man har omgået reglerne på denne måde. Jeg er på ingen måde Jesper Hansen fan.. Men nægter simpelthen at tro at han forærer vores spillere væk. Vi har jo før set ham holde på spillere selvom de var lidt utilfredse

Comment

Tænker at det mig og limefrugten skriver er mere sandsynligt :)
                        Havde sgu ikke lige set dit indlæg, men det virker mere sandsynligt Dog er det stadig billigt sluppet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Havde sgu ikke lige set dit indlæg, men det virker mere sandsynligt Dog er det stadig billigt sluppet.
                          Ja jeg troede også at han ville være mere værd. Men nu er det jo også muligt at beløbet er højere. Vi ved det jo ikke.
                          Men havde da håbet på minimum det dobbelte når det var til Kina.
                          Men tjek lige ud hvor få transfers man har hørt om siden de indførte denne skat... Ikke mange

Comment

Lidt om den kinesiske skat her

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/sk...monsterindkoeb

Comment

Det lyder meget sandsynligt og måske vi fik mere end de 1,5 millioner (som var ja faktisk 3 millioner inkl. skat for den kinesisk klub) som blev omtalt de sidste dage som købpris.Så ville det være økonomisk fornuftig at vælge den vej at lade Izunna købe sig fri.
                              God for OB men skuffende for mig i hensigt af krystal-kuglen-konkurrence.😉
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Ja, rolig nu. Jesper får chancen igen for at modbevise alle, han er trods alt ikke fyret endnu.

Vi aner ikke hvad opsigelsen går ud på, og det kan altså omhandle titusinde forskellige muligheder, så det må jo have været attraktivt for klubben siden de går med til det.

Spændende om vi henter en ny, eller de er så selvsikre på at vi allerede har erstatningen i klubben 
                                tjo....det gør han jo - men føler du dig videre fortrøstningsfuld ved det? Jeg har ingen tiltro til JH magter den opgave.

- tror det ender med tverskov på midten - og cn og thrane som backup....det første skal nok fungere, det andet.....

(men lad os håbe JH modbeviser mig og skaffer en bedre til den centrale position + kusk.....det ville sgi være mere end godkendt så ;) )

Comment

Working...
                                X