Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHelsingborg henter Granqvist hjem til sommer: https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rg-til-sommer/
Viser nogle ambitioner og formåen der. Måske vil de have en af deres andre tidligere stjerner hjem også :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNåh. 3 dage tilbage af vinduet. Det bliver nogle spændende dage
Noget nyt amphibia/Chuck?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMin fornemmelse siger mig, at det bliver nogle røvkedelige dage. Jeg tror den bliver lukket med 'vi har en god trup og dækning på mange pladser".
MvT
Comment
-
Jeg hæfter mig ved, at JH ikke har lukket vinduet forlængst - det har han gjort de sidste to vinduer med komiske Ali mantraet “vi har truppen til top 6”
Det har han trods alt ikke gjort denne gang!
Jeg håber og tror på, at der sker noget de næste par dageJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægJeg hæfter mig ved, at JH ikke har lukket vinduet forlængst - det har han gjort de sidste to vinduer med komiske Ali mantraet “vi har truppen til top 6”
Det har han trods alt ikke gjort denne gang!
Jeg håber og tror på, at der sker noget de næste par dage
Comment
-
Jeg tror virkelig ikke der sker mere i dette vindue. Jeg elsker når folk bliver så positive, nysgerrige og forventningsfulde, at de rent faktisk tror at JH ændre sig.. Kent og ham har hidtil været det mest letlæselige makkerpar nogensinde set i Superligaen, både i deres ageren og deres kommunikation. Hvorfor skulle det ændre sig? Han lukker vinduet ligesom alle andre gange “Vi prøvede..”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg tror, at vi afhænder i hvert fald 2 spillere, hvor den ene er Joan. Derudover henter vi minimum 1 ny spiller ind også.
Jeg er ret overbevist om, at vinduet slet ikke er lukket for os endnu.
Max 1 ud og max 1 ind.. Men nok nærmere bare 1 af dem
Comment
-
Mjae, som Kellberg skriver, tror jeg ikke vi har set de(n) sidste handler endnu, men som gode købmænd, afventer man lige et par andre ret betydende faktorer.
Er for mig spændende lige til det sidste, men kan sagtens ende med er "Jamen vi prøvede til det sidste ...".
Men hellere prøve og måske faile, end slet ikke at forsøge noget.
Comment
Comment