Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er du håndværker??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg er ikke håndværker, men jeg kan svinge en malerpensel, gøre rent eller smøre nogle sandwiches ..

    Comment


      #32
      Er heller ikke håndværker, men hvis det hele sejler i Ådalen, så er jeg da uddannet sømand... :-p
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er heller ikke håndværker, men hvis det hele sejler i Ådalen, så er jeg da uddannet sømand... :-p

        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Ugens finger til Chuck

          https://soundcloud.com/obstemmer

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
            Jeg er ikke håndværker, men jeg kan svinge en malerpensel, gøre rent eller smøre nogle sandwiches ..
            Og det er faktisk der jeg vil henad - jeg kan feks sagtens bruge en mand til at hjælpe mig med feks VVS. Altid rart med en arbejdsmand, så man kan fokusere på det mere faglige selv, og det giver de faglærte mere tid, til det man skal vide noget om 😉

            Derudover er der det sociale i det, og at man får noget medejerskab på tingene.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ugens finger til Chuck

              https://soundcloud.com/obstemmer
              Hehehe, har først lige hørt afsnittet i dag, men jeg synes de fanger det ret godt - uanset udfaldet, så synes jeg det er vigtigt at prøve ... ville nage mig, hvis jeg aldrig fik rykket på det 😳
              Klubben har mit info, så de kan bare ringe eller skrive 😎

              Comment

              Working...
              X