Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er du håndværker??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Den er svær. Ros for hjælp af den frivillige. Men de hårdprøvede superligaspillere med milliongager, der er større end vi andre tjener på et liv? Kunne de kaste lidt kroner eller tid i baljen?
    Spillerne kan sagtens involveres, men nok ikke sådan "hands on", men jeg og andre leger med andre idéer 😉

    Comment


      #17
      Jeg har også erfaring med VVS, har en gammel uddannelse i engrosleddet. Der er INGEN holdbar undskyldning for at der ikke er brusere der virker og ikke er udsugning. Man tror sgu det er løgn. Rundt omkring i landet er vi med god grund til grin.

      Det ville være fint med kvalificerede overslag på hvor lidt det er, der egentlig skulle bruges for at have gjort det tåleligt.

      Gav vide om bruserbatterierne er nogle hvor man selv blander vandet til den rette temperatur. Eller om det er den type hvor man trykker på et eller andet og så kommer der vand med forudindstillet temperatur i x sekunder......
      Det skal selvfølgelig være et-grebs armatur.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18
        Altså med indbygget termostat 😉

        Men mon ikke det er "tryk på knappen på væggen" og så kommer der vand i x antal sekunder, uden mulighed for at indstille temperaturen 😂

        Comment


          #19
          Nu skal folk da iøvrigt ikke falde over hinanden, i ren iver over at ville være med! 😳

          Comment


            #20
            900 medlemmer i amatørafdelingen, og så skal det være fans der tager initiativ til frivilligt arbejde i klubhuset. Ganske nobelt og respekt til dem der gør det. MEN hvor er det da i grunden ynkeligt at man ikke selv kan finde ud af sådan noget. Hvad gør man i andre foreninger? Søger fonde og laver skidtet selv... Hvis det er rigtigt at kun 2 ud af 5 brusere virker i omklædningsrummene, så burde både amatør afdelingen og proff. afdelingen fandeme skamme sig. 900 medlemmer betaler i snit 2000 kr. om året for at spille fodbold, det er omkring 1,8 mio alene i kontingent indtægter, så kommer kommunens tilskud, sponsorater osv.

            Undskyld mig, at jeg bliver en smule harm, men det stinker bare langt væk af et sygt klubmiljø. Sorry.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Nu skal folk da iøvrigt ikke falde over hinanden, i ren iver over at ville være med! 
              Jeg har absolut ingen af de evner du søger

              Men jeg undres ligesom majs over at 900 medlemmer og deres familie/netværk ikke kan klare sådanne "småting". Det er da en del af foreningslivet

              Comment


                #22
                De gider nok ikke, "for det må Thorborg da lige have liggende i mønter!" 😩😂😳

                Comment


                  #23
                  Jeg siger bare, pas på. Uanset hvor gode intentionerne er, kan det nemt give bagslag. Både proff afdelingen og amatørene kan med de forkerte vinkler risikere at blive udstillet fuldstændigt. En superligaklub hvor ejeren er multimilliardær og en forening med 900 medlemmer, og så skal fans af den professionelle afdeling agerer frivillig arbejdskraft... Og det er samtidig med at flere spillere og JH har været efter kommunen. Hvis jeg sad i bestyrelsen af en af de klubber der kan risikere at miste deres klubhus og baner, deres identitet, tror jeg nok jeg kunne stykke et ret håneligt læserbrev sammen. Og så kører mediemøllen.

                  Comment


                    #24
                    Måske det netop vil være den hån og dernæst medietid der skal til for at NT træder til for ikke at skade sit omdømme yderligere. Mere fokus er lig mere pres og måske kortere til handling.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      De gider nok ikke, "for det må Thorborg da lige have liggende i mønter!" 
                      Og det kan man vel godt følge.. Ufattelig at forholdene er så ringe samtidig med at skulle se Thorbog komme kørende ned i Ådalen i en 3-4 millioner kroners Audi.. Meget kunne lappes/shines op for 100.000kr i materialer.. Det skaber noget skævvrid og man kan ikke fortænke nogen i at se lidt negativt på det..
                      Ved godt at det er en "leje" bolig for Thorborg/OB proff og man så derfor ikke vil bruge penge på noget man ikke ejer.. Den forstår jeg

                      Men det er jo peanuts i det samlede billede for OSE og de kunne have sat rigtig meget kredit på kontoen ved at have gjort lidt hele tiden de sidste mange år.

                      Men sætter stor pris på dit initiativ

                      Comment


                        #26
                        Men kommer der en afgørelse imorgen ved kommunen, kan det jo være at hele møllen bliver sat igang automatisk

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ufattelig at forholdene er så ringe samtidig med at skulle se Thorbog komme kørende ned i Ådalen i en 3-4 millioner kroners Audi.

                          Ved godt at det er en "leje" bolig for Thorborg/OB proff og man så derfor ikke vil bruge penge på noget man ikke ejer.
                          Han skal køre i lige den bil han vil, for han har knoklet for sine penge.
                          Men han har jo råd, uanset om han så kørte i en F1'er 😳

                          OS&E / Thorborg VIL jo gerne bruge penge på tingene, de vil bare gerne have sikkerhed for, om man skal forblive i Ådalen i prene der kommer.
                          Og dét forstår jeg godt, det er jo ganske fornuftigt.

                          Men ja, den leje OS&E betaler amatørklubben, kunne/skulle/burde bruges på faciliteterne, da det jo kommer alle til gode.
                          Det tror jeg egentligt også den gør, men noget siger mig at huslejen ikke er ret høj - men det er vel klart, når man ser på, hvad man får for pengene.
                          Ondcirkel.dk ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men kommer der en afgørelse imorgen ved kommunen, kan det jo være at hele møllen bliver sat igang automatisk
                            For en gangs skyld er det mig der er pessimisten 😆

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Yup, det er OB-relateret! 

                              Kort og godt - er DU håndværker, og i så fald hvilkens slags?

                              Jeg efterlyser murere, tømrere, VVS'ere, ventilationsteknikere etc.

                              Kan både bruge råd og vejledning, men nogle frivillige timer, er klart at foretrække 
                              Jeg kan byde ind med lidt juridisk vejledning undervejs? Og slæbe tunge ting, mens dem med evnerne koncentrerer sig om håndværket...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Han skal køre i lige den bil han vil, for han har knoklet for sine penge.
                                Men han har jo råd, uanset om han så kørte i en F1'er 

                                OS&E / Thorborg VIL jo gerne bruge penge på tingene, de vil bare gerne have sikkerhed for, om man skal forblive i Ådalen i prene der kommer.
                                Og dét forstår jeg godt, det er jo ganske fornuftigt.

                                Men ja, den leje OS&E betaler amatørklubben, kunne/skulle/burde bruges på faciliteterne, da det jo kommer alle til gode.
                                Det tror jeg egentligt også den gør, men noget siger mig at huslejen ikke er ret høj - men det er vel klart, når man ser på, hvad man får for pengene.
                                Ondcirkel.dk ...
                                Jeg har fuld forståelse for at de ikke vil bruge penge på noget når de ikke ved om de skal være der..

                                Men vi snakker om 3 ødelagte brusehoveder

                                Comment

                                Working...
                                X