Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Silkeborg - OB 15-09-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det værste er at de spille som en flok drenge som stå første gang tilsammen på banen. Det er utroligt hvor mange misforståelse og fejlavleveringer vi har derud. Hvor ofte de spiller bolden i medspillers ryggen så at vi taber tempo i offensiven.Og de kender åbenbart ikke medspilleres løbeveje. Og det med en trup som spiller sammen kontinuerlig (undskyld, hader ordet selv) nu.
    OG DET GÅR DIREKTE TIL KENT NIELSEN.
    JH ødelægger meget men Kent er gravedigger.
    Kent laver ikke om på stilen. Det forklarede han i seneste podcast. Man fortsætter i samme stil. Uanset hvad

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kent laver ikke om på stilen. Det forklarede han i seneste podcast. Man fortsætter i samme stil. Uanset hvad
      Det er slemt nok. Men hvad siger alt det om en træner som arbejder så lang tid med en flok spillere og de kender ikke deres løbeveje????!!!!!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kent laver ikke om på stilen. Det forklarede han i seneste podcast. Man fortsætter i samme stil. Uanset hvad
        Der er et bestemt udtryk for de mennesker der gør det sammme igen og igen og forventer et andet resultat ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Kent skal snart være fortid. Han er ikke den rette. Det må være helt sikkert nu. Desværre.
          Jeg havde helst set at Cykel Jesper skred men det er lettere at droppe træneren.
          idiotisk ledelse.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Der er et bestemt udtryk for de mennesker der gør det sammme igen og igen og forventer et andet resultat ...
            Ja og man er da lidt i tvivl og det er tilfældet her :-)



            " Hvis vi tænker, som vi plejer,
            og bruger de samme værktøjer og fremgangsmåder,
            som vi plejer, så kan vi ikke forvente noget nyt.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Har sagt det før; man forveksler kontinuitet med stilstand.

              Vil gerne høre Jeres mening om følgende tanke...

              Det lille jeg har set til Weber, har givet mig det indtryk at han er ekstremt løbevillig, flytter sig meget og har en god dynamik. Det samme kan siges om Festersen. JJ har brug for folk foran sig som hele tiden løber i rum og trækker forsvaret ud af sync. Randers har ikke verdens hurtigste forsvar i center. Kunne det ikke være interessant at prøve Weber+Festersen på top? Måske endda noget i denne stil (4-1-2-3).

              .................Grytebust
              Johnson - Tingager - KEP - Barrett
              ..................Tverskov
              .............JayJay - Nielsen
              .... Eskesen - Festersen - Weber


              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Har sagt det før; man forveksler kontinuitet med stilstand.

                Vil gerne høre Jeres mening om følgende tanke...

                Det lille jeg har set til Weber, har givet mig det indtryk at han er ekstremt løbevillig, flytter sig meget og har en god dynamik. Det samme kan siges om Festersen. JJ har brug for folk foran sig som hele tiden løber i rum og trækker forsvaret ud af sync. Randers har ikke verdens hurtigste forsvar i center. Kunne det ikke være interessant at prøve Weber+Festersen på top? Måske endda noget i denne stil (4-1-2-3).

                .................Grytebust
                Johnson - Tingager - KEP - Barrett
                ..................Tverskov
                .............JayJay - Nielsen
                .... Eskesen - Festersen - Weber


                MvT
                Ved intet om Weber. Men det lyder interessant. (Selvom vil tilgive at enhver ændring i forhold til det vi se aktuel er interessant for mig...)
                Eske viste mere lidenskab i offensiven i de minutter ham fik end alle andre tilsammen og ville gerne smide en anden af de unge med ind.
                Men under Kent vil du aldrig finde sådan en ændring. Ham ville hellere dø af sult end stoppe at spise suppe med en gaffel og tage en ske i sted.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ved intet om Weber. Men det lyder interessant. (Selvom vil tilgive at enhver ændring i forhold til det vi se aktuel er interessant for mig...)
                  Eske viste mere lidenskab i offensiven i de minutter ham fik end alle andre tilsammen og ville gerne smide en anden af de unge med ind.
                  Men under Kent vil du aldrig finde sådan en ændring. Ham ville hellere dø af sult end stoppe at spise suppe med en gaffel og tage en ske i sted.
                  Ja man skal lede længe efter sådan en stædig og fastgroet træner. Ser frem til den dag han er væk fra klubben. Vi spiller mere kedeligt og usammenhængende nu end den dag han blev ansat. Og han har selv sagt god for samtlige spillere på nær Desler. Alle andre har han været med til at hente.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja man skal lede længe efter sådan en stædig og fastgroet træner. Ser frem til den dag han er væk fra klubben. Vi spiller mere kedeligt og usammenhængende nu end den dag han blev ansat. Og han har selv sagt god for samtlige spillere på nær Desler. Alle andre har han været med til at hente.
                    Tvivlsomt om vi nogensinde får det set, men jeg synes faktisk vi har mange (ikke alle) fine spillere. Det kommer bare ikke til at virke med Kent. Kent er i min verden skide sympatisk. Han er bare for ambitiøs på systemets vegne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Har sagt det før; man forveksler kontinuitet med stilstand.

                      Vil gerne høre Jeres mening om følgende tanke...

                      Det lille jeg har set til Weber, har givet mig det indtryk at han er ekstremt løbevillig, flytter sig meget og har en god dynamik. Det samme kan siges om Festersen. JJ har brug for folk foran sig som hele tiden løber i rum og trækker forsvaret ud af sync. Randers har ikke verdens hurtigste forsvar i center. Kunne det ikke være interessant at prøve Weber+Festersen på top? Måske endda noget i denne stil (4-1-2-3).

                      .................Grytebust
                      Johnson - Tingager - KEP - Barrett
                      ..................Tverskov
                      .............JayJay - Nielsen
                      .... Eskesen - Festersen - Weber


                      MvT
                      Aagesen er ude, så derfor er det fedt, at vi har 3 alsidige angribere. I den her kamp kan en angriber vinde mange luftdueller. Det er derfor det er fedt at vi har sådan en hovedstødsduel stærk angriber i truppen. (IA)
                      JH har skaffet os 3 ens angribere, så vi har ikke muligheden - suk. Joan er vores bedste offensiv header men han skal ikke spille frontangriber, og det at han er bedst siger også noget om, at vi står skidt - også på det område
                      Last edited by tOrnBjerg; 17-09-2017, 10:57.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Tvivlsomt om vi nogensinde får det set, men jeg synes faktisk vi har mange (ikke alle) fine spillere. Det kommer bare ikke til at virke med Kent. Kent er i min verden skide sympatisk. Han er bare for ambitiøs på systemets vegne.
                        Om han er sympatisk eller ej aner jeg ikke , for mig er han bare en lejesvend på trænerposten som lod sig lokke hertil af en stor løncheck .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Tvivlsomt om vi nogensinde får det set, men jeg synes faktisk vi har mange (ikke alle) fine spillere. Det kommer bare ikke til at virke med Kent. Kent er i min verden skide sympatisk. Han er bare for ambitiøs på systemets vegne.
                          At være sympatisk betyder ikke at man magter jobbet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            At være sympatisk betyder ikke at man magter jobbet.

                            En ting er da lykkes for Kent Nielsen, han har formået at blive på pinden uden at flytte truppen bare en smule frem, næsten modsat må man sige.
                            En flok rystende nervøse spiller der ikke kan lægge en aflevering på 4 m til hinanden. En KN der konstant skriger løs fordi at spillerne, må være fattedumme, fordi at planen hvis der findes en for OB's spil,har han ikke formået at lære dem til træning, så den skal konstant skriges ud i kampene.
                            Han har selv købt ind sagt at holdet er godt nok så er der jo kun ham der mangler at vise at han har ret, men det kommer ikke til at ske. Spillerne virker helt væk når de kommer på banen. Få fat i BS til mentaltræning og så træneren fra 3. lilleput så kører det nok ikke dårligere end nu.

                            Comment


                              Endnu engang ingen fra OB på ugens hold

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

                              Selv om Grytebust selvfølgelig var tæt på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Tvivlsomt om vi nogensinde får det set, men jeg synes faktisk vi har mange (ikke alle) fine spillere. Det kommer bare ikke til at virke med Kent. Kent er i min verden skide sympatisk. Han er bare for ambitiøs på systemets vegne.
                                Fine nok til hvad?
                                Top 6 ... eller hvor er du henne.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X