Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Hvis man kigger på slow billederne opsøger Rønnow faktisk kontakten, men det er ikke så voldsomt, at han skal falde.
    Ikke engang min datter på 2 år, ville falde der
    OBeliever

Comment

en lille sejr.....flot fight

Comment

ifølge de nye regler må man hellere genere målmanden i udspark (målmandsforsvar i forbindelse med 6 sekunderreglen), der slipper brøndby igen igen

Comment

Godt fightet, men ville gerne have set bare en smule mere boldbesiddelse, det var lige spændende nok. Tak til Gryte, MOM.

Comment

Fin fight og stor kamp igen af Sten Michael!

Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
              Godt fightet, men ville gerne have set bare en smule mere boldbesiddelse, det var lige spændende nok. Tak til Gryte, MOM.
              Enig. Lidt mere ro fra Grytebust i hans igangsætninger savner jeg dog.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                Tror stadig Brøndby scorer i overtiden 😣😩😭
                Never ever! (Kl. 19:58 ;-))
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.
                  Sgu ikke enig der er altså langt hjem når man allerede bliver en i undertal efter et kvarters tid tænker det gør noget mentalt der gør man forfalder til en mere simpel tilgang til resten af kampen
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    brøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..
                    Stop, det var en øm omgang film.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Sgu ikke enig der er altså langt hjem når man allerede bliver en i undertal efter et kvarters tid tænker det gør noget mentalt der gør man forfalder til en mere simpel tilgang til resten af kampen
                      Det synes jeg netop ikke undskylder det. Får du den efter 70 minutter, kan jeg bedre forstå, at man graver sig ned. Så er der kort tid tilbage af kampen, og det hold der kommer i overtal får naturligt stort momentum. Med 80 minutter tilbage af en fodboldkamp, er man simpelthen nødt til at have større ambitioner, end at stå dybt og afvise. Det er godt målmandsspil og svineheld der gør, at vi får point med i dag, det er ikke den taktiske respons der gør det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Stop, det var en øm omgang film.
                        Joan bliver brystet ned!! og falder lige let eller svært som Pukki gjorde adskillige gange!! Hvor er linjen??

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

syntes det er meget svært at vurdere noget på baggrund af sådan en kamp. Man får fightet en uafgjort hjem - det syntes jeg er godkendt - og ville ikke forvente meget mere en mand i undertal.

Det bliver i næste kamp - mod silkeborg og forhåbeligt 11 mod 11 i alle 90 min. der skal vi se om holdet har rykket sig i pausen - eller fortsætter den kedelige og ligegyldige stil

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Joan bliver brystet ned!! og falder lige let eller svært som Pukki gjorde adskillige gange!! Hvor er linjen??
                            Linjen er at der var ingen der var i nærheden af, at gøre det Edmundsson gjorde.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Meget enig flot fight kampen igennem, med så en tidlig udvisning koster det kræfter, vi modstod BIF meget fint hele 1. halvleg, 2 halvleg begyndte at knibe.

Kæmpe flot stået imod.

Superærgeligt vi fik kampen ødelagt, IZU var uheldig i situationen, men hvis ikke han havde forsøgt tacklingen havde Puuha frit løb mod mål.

Håber de gode takter fortsætter i næste kamp.

Comment

Jeg synes der var en tegning til at vi kommer til at spille bedre med både Ryan og JBL klar igen. Tverskov snupper Izunna's plads næste gang pga. karantæne.

Comment

Working...
                                X