Oprindeligt indsendt af kimmer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB vs. BIF
Collapse
X
-
Fin fight og stor kamp igen af Sten Michael!
Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægTror stadig Brøndby scorer i overtiden 😣😩😭"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFin fight og stor kamp igen af Sten Michael!
Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægbrøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægSgu ikke enig der er altså langt hjem når man allerede bliver en i undertal efter et kvarters tid tænker det gør noget mentalt der gør man forfalder til en mere simpel tilgang til resten af kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFin fight og stor kamp igen af Sten Michael!
Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.
Det bliver i næste kamp - mod silkeborg og forhåbeligt 11 mod 11 i alle 90 min. der skal vi se om holdet har rykket sig i pausen - eller fortsætter den kedelige og ligegyldige stil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægJoan bliver brystet ned!! og falder lige let eller svært som Pukki gjorde adskillige gange!! Hvor er linjen??Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægSgu ikke enig der er altså langt hjem når man allerede bliver en i undertal efter et kvarters tid tænker det gør noget mentalt der gør man forfalder til en mere simpel tilgang til resten af kampen
Kæmpe flot stået imod.
Superærgeligt vi fik kampen ødelagt, IZU var uheldig i situationen, men hvis ikke han havde forsøgt tacklingen havde Puuha frit løb mod mål.
Håber de gode takter fortsætter i næste kamp.
Comment
Comment