Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kapløb mellem Izunna og Pukki om nolden. Synes Izunna spiller bolden måske med en lidt kontakt til Pukki. For mig en ægte fejlbedømmelse.
    Izunnas ben er så meget paralelt/forsvindende-lidt-vinklet i forhold til Pukkis løbebane, at det ben falder man sku ikke over medmindre man bestemmer sig for at falde over det.

    Der var dog dog en eller to lignende situationer forinden, så alle alarmklokker ringede. Skal ikke lige pege fingre af hvem der 'fejler' i centerforsvaret, men vi havde ikke rigtig styr på det i starten. Til gengæld har Tingager været stærk ankermand siden udvisningen, mens KEP har forsøgt at tale sig til yderligere kortuddeling, torskedumt!!

    Der var ellers alle tegn i sol og måne til at vi kunne score yderligere, som vi spillede op til det røde kort. Kehlet er en brøndbyluder, det så man også da han dømte Brøndby og Lyngby!

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Som rødt kort.
      Har det den kun på stream og uden en mulighed at analysere den med slow motion osv. Men synes det er til mindst tvivlsom især når man kigger ville linje dommeren lægge de i de første minutter hvor man havde indtryk at ham havde ingen fløjt med.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Har lige kørt den i frame-per-frame på viaplay; Izunna prikker bolden først.
        Det er ligegyldigt om han rører bolden først eller ej. Han laver (så vidt jeg har kunne se på billederne) ingen forseelse på Pukki, så der er intet at dømme.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Izunnas ben er så meget paralelt/forsvindende-lidt-vinklet i forhold til Pukkis løbebane, at det ben falder man sku ikke over medmindre man bestemmer sig for at falde over det.

          Der var dog dog en eller to lignende situationer forinden, så alle alarmklokker ringede. Skal ikke lige pege fingre af hvem der 'fejler' i centerforsvaret, men vi havde ikke rigtig styr på det i starten. Til gengæld har Tingager været stærk ankermand siden udvisningen, mens KEP har forsøgt at tale sig til yderligere kortuddeling, torskedumt!!

          Der var ellers alle tegn i sol og måne til at vi kunne score yderligere, som vi spillede op til det røde kort. Kehlet er en brøndbyluder, det så man også da han dømte Brøndby og Lyngby!
          Fin opsummering. Tak for det.... Så må se om det holder 10 mod 12.
          This is what you have been trained for, makes us proud!

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Har lige kørt den i frame-per-frame på viaplay; Izunna prikker bolden først.
            Pukki prikker den, Izunna rør den ikke :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              Det er ligegyldigt om han rører bolden først eller ej. Han laver (så vidt jeg har kunne se på billederne) ingen forseelse på Pukki, så der er intet at dømme.
              Izunnas arm hægter Pukkis fod. Det er svært at se i situationen, men i slow er den i mine øjne tydelig. Izunna er på bagkant i situationen, og Pukki slipper fri, hvis han ikke rammer ham. Og så kan det godt være, at Pukki kunne lad være med at opsøge kontakten, men den er der, og det er ikke en dommerfejl. Og det skal ikke være fortællingen om denne kamp, at vi blev snydt. For det gjorde vi ikke i den situation.

              Comment


                #82
                nu vurderer dommeren at Pukki filmer, hvor er kortet!!!!!

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  nu vurderer dommeren at Pukki filmer, hvor er kortet!!!!!
                  Han vurderer vel snarere at han selv søger kontakten. Det er altså ikke det samme.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                    Izunnas arm hægter Pukkis fod. Det er svært at se i situationen, men i slow er den i mine øjne tydelig. Izunna er på bagkant i situationen, og Pukki slipper fri, hvis han ikke rammer ham. Og så kan det godt være, at Pukki kunne lad være med at opsøge kontakten, men den er der, og det er ikke en dommerfejl. Og det skal ikke være fortællingen om denne kamp, at vi blev snydt. For det gjorde vi ikke i den situation.
                    Tak for forklaringen. Jeg skal se en slow igen, før jeg forholder mig til dette. Men jeg føler mig sgu stadig sikker på det var en fejl. Som du siger: Pukki søger (og spiller) på den begrænsede kontakt der var.

                    Og så filmer Pukki sgu igen!

                    Comment


                      #85
                      Det er altså ikke en naturlov at holdet som er i undertal, stiller sig ned på de sidste 20 meter for at forsvare.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Det måtte komme. Vi har været ukristeligt ringe, vores elendige boldomgang udkrystaliserer sig.

                        Comment


                          #87
                          Så gik den ikke længere, sgu også svært når vi ikke har bolden bare 20 sekunder i egne rækker

                          Comment


                            #88
                            Obstruktion sender hvert opslag 3 til 6 gange. Ret irriterende.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det måtte komme. Vi har været ukristeligt ringe, vores elendige boldomgang udkrystaliserer sig.
                              Meget sigende at Kent efter pausen mener at vi skal fortsætte takterne fra første halvleg med at holde fast i bolden.

                              Comment


                                #90
                                Kent har parkeret alle former for visioner og idéer om, at vi skulle kunne spille os fri af presset, for i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X