Hvad skete der på kortet?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB vs. BIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægStærk tackling af Casper Nielsen inden pausen. Jeg tror den kan holde hjem."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvad skete der på kortet?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Blev mere og mere irriteret for hvert minut der gik af 1. halvleg efter udvisningen. De herrer kommentatorer roser i høje toner hver en aflevering som BIF foretager og og nævner ikke med et ord, at OB'erne er en mand mindre på banen. Lyder næsten som om de 2 herrer tror, at der er 13 OB'er mod 11 BIF'er ! Føj for sa... hvor er det Køwenhavneri i stor stil. Eller er det bare mig ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skoge Se indlægBlev mere og mere irriteret for hvert minut der gik af 1. halvleg efter udvisningen. De herrer kommentatorer roser i høje toner hver en aflevering som BIF foretager og og nævner ikke med et ord, at OB'erne er en mand mindre på banen. Lyder næsten som om de 2 herrer tror, at der er 13 OB'er mod 11 BIF'er ! Føj for sa... hvor er det Køwenhavneri i stor stil. Eller er det bare mig ?
Comment
-
Håber Tingager kan spille hele 9o minutter. Det så hård ud med ribben.
Men virker åbenbart som doping. Ham spiller en kæmpe kamp."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDet røde kort er en klar fejlkendelse. Izunna strejfer måske Pukki, men han er på ingen måde årsag til at mostanderen falder. Den er ikke længere, og det overrasker mig lidt at så få herinde ikke kan se det.
EDIT: at så MANGE herinde ikke kan se det :P
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægEr lige blevet analyseret i tv-studiet: ingen tvivl om, at den er god nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment