Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    casper nielsen skal ind for desler

    Comment


      #32
      Kehlet er en lortedommer fact.....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #33
        FUCK lorte dommer.....

        Comment


          #34
          Ej, hvor er det flabet at se på
          OBeliever

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Jeg vil næsten sige, at uanset hvordan det ender i dag, så er det sgu opløftende med den start, vi fik. For en gangs skyld ikke kedeligt, men opportunistisk, energisk og seværdig fodbold. Så ærgerligt, at det kun varede 10 min., inden vi dummer os defensivt.

            Og det røde kort var i orden. Ikke klokkeklart, men i orden.

            Og nu er Desler nede. Lad os sige det sådan, at vi ikke får noget forærende i dag.
            Jeg synes altså, at det lignede ren bold. Også når jeg prøver at være objektiv

            Comment


              #36
              Desler ud, C. Nielsen ind.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg synes altså, at det lignede ren bold. Også når jeg prøver at være objektiv
                Ja bolden ser ren ud ... men Izunna rammer den ikke.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg synes altså, at det lignede ren bold. Også når jeg prøver at være objektiv
                  Det er også min pointe. Den er svær at kalde. Men selvom han rammer bolden, så klipper Izunna jo Pukki efterfølgende - og fratager ham dermed en oplagt scoringschance. Så, den kan sagtens forsvares iht. fodboldloven.

                  Comment


                    #39
                    Hader de her kampe! Tiden går så langsomt! Og der er intet spillemæssigt at glæde sig til, fordi vi er en mand i undertal.

                    Comment


                      #40
                      Det røde kort er en klar fejlkendelse. Izunna strejfer måske Pukki, men han er på ingen måde årsag til at mostanderen falder. Den er ikke længere, og det overrasker mig lidt at så få herinde ikke kan se det.

                      EDIT: at så MANGE herinde ikke kan se det :P
                      Last edited by Århusianer; 10-09-2017, 17:32.

                      Comment


                        #41
                        Bare rolig KEP, med 9 mand bliver det bare sværer.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          nåh nu forsøger KEP også at snakke sig til et rødt(ja, med Kehlet ved man sku aldrig..). Bliver vi 9 mand, så bliver det sku svært

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                            Det røde kort er en klar fejlkendelse. Izunna strejfer måske Pukki, men han er på ingen måde årsag til at mostanderen falder. Den er ikke længere, og det overrasker mig lidt at så få herinde ikke kan se det.
                            🖒
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              vi er 10 mod 11, og Kent er utilfreds med at Gryte ikke sætter hurtigt i gang. Tvivler på at Bo Henriksen ville dele Kents synspunkt..

                              Comment


                                #45
                                I forhold til dommer præstationen har jeg det sgu følelsesmæssigt godt med KEP siger noget.. Selvom det objektivt er dumt

                                Comment

                                Working...
                                X