Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det sportslige setup, ønsketænkning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det sportslige setup, ønsketænkning

    Jeg er som de fleste andre virkelige træt af vores sportslige ledelse, hvilket har gjort at jeg har brugt sort set alle mine vågne timer på at tænke på hvordan klubbens sportslige setup ville se ud hvis jeg kunne få det som jeg ville have det.
    Jeg er kommet frem til følgende:
    Sportsdirektør: Thomas Helveg
    chefscout: Steen Nedergaard
    Cheftræner: Michael Hemmingsen
    Ass. Træner: Carsten Hemmingsen
    Talentchef: tonny Hermansen
    U19 træner: michael schjønberg
    Dette er virkelig et setup jeg godt gad se i klubben, alle personer der brænder for OB og som ville kunne bringe de gamle dyder tilbage igen.
    Hvordan ville jeres se ud?

    #2
    Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
    Jeg er som de fleste andre virkelige træt af vores sportslige ledelse, hvilket har gjort at jeg har brugt sort set alle mine vågne timer på at tænke på hvordan klubbens sportslige setup ville se ud hvis jeg kunne få det som jeg ville have det.
    Jeg er kommet frem til følgende:
    Sportsdirektør: Thomas Helveg
    chefscout: Steen Nedergaard
    Cheftræner: Michael Hemmingsen
    Ass. Træner: Carsten Hemmingsen
    Talentchef: tonny Hermansen
    U19 træner: michael schjønberg
    Dette er virkelig et setup jeg godt gad se i klubben, alle personer der brænder for OB og som ville kunne bringe de gamle dyder tilbage igen.
    Hvordan ville jeres se ud?
    Det er for indspist. Jeg kunne god købe pakken uden brødrene. Ser gerne vi får Lønstrup, Michelsen, Hjulmann( desværre. Umulig), eller en udlændinge med et stort netværk.

    Comment


      #3
      Chef træner : Lønstrup
      Ass træner. : Faxe

      Comment


        #4
        Cheftræner : Bruce Rioch
        Assistenttræner : Mads Timm
        Sportschef : Ole Nielsen
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #5
          Helt urealistisk ønsketænkning? O.k.:
          Mikro Slomka er uden kontrakt.
          https://www.transfermarkt.de/mirko-s...il/trainer/697
          Og en gamle korifæe som Helveg som sportsdirektør.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
            Jeg er som de fleste andre virkelige træt af vores sportslige ledelse, hvilket har gjort at jeg har brugt sort set alle mine vågne timer på at tænke på hvordan klubbens sportslige setup ville se ud hvis jeg kunne få det som jeg ville have det.
            Jeg er kommet frem til følgende:
            Sportsdirektør: Thomas Helveg
            chefscout: Steen Nedergaard
            Cheftræner: Michael Hemmingsen
            Ass. Træner: Carsten Hemmingsen
            Talentchef: tonny Hermansen
            U19 træner: michael schjønberg
            Dette er virkelig et setup jeg godt gad se i klubben, alle personer der brænder for OB og som ville kunne bringe de gamle dyder tilbage igen.
            Hvordan ville jeres se ud?
            Kunne være ret skægt. Men jeg gider altså ikke en FCK'er som ass. træner

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Det er for indspist. Jeg kunne god købe pakken uden brødrene. Ser gerne vi får Lønstrup, Michelsen, Hjulmann( desværre. Umulig), eller en udlændinge med et stort netværk.
              Jeg troede ikke du var til fodbold med teknikken i højsædet ... men der tog jeg i hvert fald fejl :).
              Last edited by Entusiastens; 30-08-2017, 23:17.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
                Jeg er som de fleste andre virkelige træt af vores sportslige ledelse, hvilket har gjort at jeg har brugt sort set alle mine vågne timer på at tænke på hvordan klubbens sportslige setup ville se ud hvis jeg kunne få det som jeg ville have det.
                Jeg er kommet frem til følgende:
                Sportsdirektør: Thomas Helveg
                chefscout: Steen Nedergaard
                Cheftræner: Michael Hemmingsen
                Ass. Træner: Carsten Hemmingsen
                Talentchef: tonny Hermansen
                U19 træner: michael schjønberg
                Dette er virkelig et setup jeg godt gad se i klubben, alle personer der brænder for OB og som ville kunne bringe de gamle dyder tilbage igen.
                Hvordan ville jeres se ud?
                Hvad med evnerne til at bestride de forskellige poster, hvor vigtige er de for dig?
                Helveg som sportsdirektør kan jeg slet ikke se, han var ingen succes som assistent og kan heller ikke se ham have det store overblik som sportsdirektør.
                Generelt er jeg enig i at det ser meget indspist ud ...

                I mine øjne bør der i en fodboldklub være fokus på at finde folk der både brænder for jobbet, flugter med klubbens ideer og har vist evner til at udføre dem :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  1) Ny stilling: "klub-åndemager". Vi sender spioner/spejdere/whatever til Sønderjyske for at finde ud af, hvad fanden det er, de kan, når det kommer til at skabe et stærkt sammenhold i en trup og integrere nye spillere. Jeg fatter ikke, hvordan det lykkes dem at skifte trænere, sportschefer og spillere i det tempo, og så alligevel komme ud med et stærkt hold, sæson efter sæson. Men de gør det. Nogen må vide det - og ham/dem finder vi og bortfører til Fyn. Bedste OB-bud: Helveg.

                  2) Ny stilling: "træningsanlægs-feeling konsulent". Har ikke et navn. Igen inspireret af Sønderjyske. Jeg har flere venner, der bor i Haderslev; bl.a. én af dem, der var med til at sætte deres midlertidige tribune op i for en 5-6 år siden. Han er også U-træner i klubben. Han fortæller, at der er mange frivillige konstant på træningsanlæg, osv. Spillerne dukker op til U-træning og smider lige en aflevering; de snakker med de frivillige om løst/fast; der er god stemning.
                  Pointen er: på kampdag er publikum i Haderslev lige så 'sløve' og 'urimelige' som alle andre. I hverdagen oplever spillerne, at der er god stemning og opbakning; at de betyder noget. Også hvis det kører knapt så fedt.
                  3) sportschef: CV (pt Nordsjælland)
                  4) træner: Adolfo Sormani (pt Vejle)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    1) Ny stilling: "klub-åndemager". Vi sender spioner/spejdere/whatever til Sønderjyske for at finde ud af, hvad fanden det er, de kan, når det kommer til at skabe et stærkt sammenhold i en trup og integrere nye spillere. Jeg fatter ikke, hvordan det lykkes dem at skifte trænere, sportschefer og spillere i det tempo, og så alligevel komme ud med et stærkt hold, sæson efter sæson. Men de gør det. Nogen må vide det - og ham/dem finder vi og bortfører til Fyn. Bedste OB-bud: Helveg.

                    2) Ny stilling: "træningsanlægs-feeling konsulent". Har ikke et navn. Igen inspireret af Sønderjyske. Jeg har flere venner, der bor i Haderslev; bl.a. én af dem, der var med til at sætte deres midlertidige tribune op i for en 5-6 år siden. Han er også U-træner i klubben. Han fortæller, at der er mange frivillige konstant på træningsanlæg, osv. Spillerne dukker op til U-træning og smider lige en aflevering; de snakker med de frivillige om løst/fast; der er god stemning.
                    Pointen er: på kampdag er publikum i Haderslev lige så 'sløve' og 'urimelige' som alle andre. I hverdagen oplever spillerne, at der er god stemning og opbakning; at de betyder noget. Også hvis det kører knapt så fedt.
                    3) sportschef: CV (pt Nordsjælland)
                    4) træner: Adolfo Sormani (pt Vejle)

                    Nej tak til Helveg! Det var for mig ham der startede OBs langvarige nedtur. Han har fået sine 30 Sekler, så det må række!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      Nej tak til Helveg! Det var for mig ham der startede OBs langvarige nedtur. Han har fået sine 30 Sekler, så det må række!
                      Det bliver du du nødtil at udpensle det der.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Nu er der jo mange grunde til at Helveg stoppede..... Hvem ønsker et arbejde, hvor man reelt bare er en kegle, der flyttes rundt uden at have en mening om det! Hvem gider "dikteres" oppe fra og derfor ikke have reel indflydelse på ens arbejdsdag, med den historik og føling han nu har! Med tanke på alle de problemer og ledelsesmæssige svigt vi ser i klubben og har set de sidste maaaaange år, så forstår man godt at Thomas trak stikket selv, fremfor at skulle stå model til den omgang lort der bliver serveret! Forskellen på ham, og dem der bestrider mange af positionerne i dag, er at han havde følelserne med, og han magtede ikke at stå model til den inkompetente der blev vist! Har min dybeste respekt for ham, og han skal ALTID kunne få stort set hvilken som helst postition i klubben 💙 Uno capitano - Thomas Helveg

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg troede ikke du var til fodbold med teknikken i højsædet ... men der tog jeg i hvert fald fejl :).
                          Jeg tror aldrig, at jeg har givet udtryk for at jeg er tilhænger af Kick and Rush, eller skabelon bold. Jeg vil gerne have flot teknisk fodbold, men kombineret med nemme mål. Hvis man har en som kan kaste indkast som et spark - så udnyt det. Hvis vi kan lave lette mål på dødbolde, så gør det. Det er rigtigt, at jeg har skrevet at Horsens er mere underholdende end OB i øjeblikket. Det er ikke fordi jeg går ind for, at de 11 højeste knoldsparkere skal udgøre et hold. Det er ikke fordi jeg beundre Horsens stil, men fordi vores egen stil og spil er %&/#$%%!!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                            Nu er der jo mange grunde til at Helveg stoppede..... Hvem ønsker et arbejde, hvor man reelt bare er en kegle, der flyttes rundt uden at have en mening om det! Hvem gider "dikteres" oppe fra og derfor ikke have reel indflydelse på ens arbejdsdag, med den historik og føling han nu har! Med tanke på alle de problemer og ledelsesmæssige svigt vi ser i klubben og har set de sidste maaaaange år, så forstår man godt at Thomas trak stikket selv, fremfor at skulle stå model til den omgang lort der bliver serveret! Forskellen på ham, og dem der bestrider mange af positionerne i dag, er at han havde følelserne med, og han magtede ikke at stå model til den inkompetente der blev vist! Har min dybeste respekt for ham, og han skal ALTID kunne få stort set hvilken som helst postition i klubben 💙 Uno capitano - Thomas Helveg
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Cheftræner : Bruce Rioch
                              Assistenttræner : Mads Timm
                              Sportschef : Ole Nielsen
                              Bruce Rioch? Seriøst? Så kan vi vel lige så godt nedlægge vores ungdomsafdeling.

                              Comment

                              Working...
                              X