Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det sportslige setup, ønsketænkning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Enig, han skulle have være ud i stedet for Brink. Brink ville af med LO men TC satte sig imod.

    Comment


      #62
      Hvad ville folk sige til Gaxe som sportsdirektør? Jeg kender ham kun overfladisk fra hans optrædener i medierne, men han virker kompetent og fyldt med passion. Er der nogen, der kender ham lidt bedre? Jeg vil selvfølgelig gerne have ham, men det siger efterhånden ikke så meget, da alle vidst godt ved, at jeg synes, at tiden er rendt fra Jesper Hansen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvad ville folk sige til Gaxe som sportsdirektør? Jeg kender ham kun overfladisk fra hans optrædener i medierne, men han virker kompetent og fyldt med passion. Er der nogen, der kender ham lidt bedre? Jeg vil selvfølgelig gerne have ham, men det siger efterhånden ikke så meget, da alle vidst godt ved, at jeg synes, at tiden er rendt fra Jesper Hansen.
        Jeg kender ham kun som spiller for os. Han var temmelig gal'ho'det og god til at flæske modstanderne. Hvis han har taget noget af den galskab med som sportsdirektør synes jeg det er at foretrække fremfor JH - han er alt for sindig og jysk til min smag.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
          Her optræder han som næstformand..

          http://www.ob.dk/info/om-odense-boldklub.aspx
          Jeg får det helt dårligt......troede seriøst han var fortid i klubben.....den mand er det rene gift for OB at han stadig er med forklare i min bog en hel del....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Jeg kender ham kun som spiller for os. Han var temmelig gal'ho'det og god til at flæske modstanderne. Hvis han har taget noget af den galskab med som sportsdirektør synes jeg det er at foretrække fremfor JH - han er alt for sindig og jysk til min smag.
            Gaxe udstråler i mine øjne vinderinstinkt, når han udtaler sig, hvilket er noget, jeg i høj grad savner. I OB er det ofte Jesper Hansen, der udtaler sig, og han efterlader ikke ligefrem indtrykket af en, som vil sparke en modstander ned bagfra, hvis det kunne sikre sejren.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Gaxe udstråler i mine øjne vinderinstinkt, når han udtaler sig, hvilket er noget, jeg i høj grad savner. I OB er det ofte Jesper Hansen, der udtaler sig, og han efterlader ikke ligefrem indtrykket af en, som vil sparke en modstander ned bagfra, hvis det kunne sikre sejren.
              Præcist, hvordan man kan have en sportsdirektør der taler om at opbygge en vinderkultur, og så siger "tilfreds" i hver anden sætning, og generelt er så defensiv og introvert i alt hvad han gør? JH render rundt og passer sin egen lille hyggebutik i Ådalen, hvor man så kan gå dernede, og klappe hinanden på ryggen og sige "godt arbejde" og være tilfredse, og så blive enige om 120 undskyldninger for, at det ikke bliver bedre....JH fatter ikke, at det at være chef i en storklub også er et mediespil, og også handler om, at være i kontakt med sit publikum.

              Comment


                #67
                Brian Priske som ass træner

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                  Brian Priske som ass træner
                  Han har haft en del succes omkring træning af dødbolde både i FCM og FCK. Og ja det er da helt klart et område hvor vi godt kan blive skarpere.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                    Brian Priske som ass træner
                    Ass Trainer??

                    On topic: han vil næppe være assistent længere; det er måske også en naturlig udvikling for en træner. Han skal nok et niveau ned for at starte som 1.træner.

                    Comment

                    Working...
                    X