Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum - OB --- Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Hans Bjergs bedstemor skulle nok kunne score inden for de næste 15 min. Dalum har ikke lungerne til at løbe den anden vej.

    Comment


      #47
      Dalums fans råber Kent Nielsen Raus! 😂 Den så jeg også gerne..

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det er mig uforståeligt at vi er så dårlige til at skabe chancer og lave mål i Superligaen. Oppe mod et 2. divisionshold beviser vi da godt nok, at vi kan sætte fart i tingene og splitte deres kæder ad!
        I dag spiller OB mod et amatørhold ... det kan ikke sammenlignes, som jeg ser det.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det er mig uforståeligt at vi er så dårlige til at skabe chancer og lave mål i Superligaen. Oppe mod et 2. divisionshold beviser vi da godt nok, at vi kan sætte fart i tingene og splitte deres kæder ad!
          Dalum sejler jo defensivt nu, og har spillet totalt kompromisløst fra første fløjt. Den her kamp er slet ikke repræsentativ for vores evner til at skabe chancer.

          Comment


            #50
            Ha ha kommentatoren morer sig over at også nogle Dalum fans forlanger KN fyret :-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Dalum sejler jo defensivt nu, og har spillet totalt kompromisløst fra første fløjt. Den her kamp er slet ikke repræsentativ for vores evner til at skabe chancer.
              Jeg beklager. Når man laver dramatisk sarkasme, bør man nok indsætte en

              Vores spil har været under al kritik.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg beklager. Når man laver dramatisk sarkasme, bør man nok indsætte en

                Vores spil har været under al kritik.
                Aaah ... var heller ikke sikker :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #53
                  F...!! Helenius!!! Pivringe!!!!

                  Comment


                    #54
                    Perfekt kamp at tanke selvtillid i for Helenius
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Aaah ... var heller ikke sikker :D.
                      Poes lov.

                      Comment


                        #56
                        Helenius én mod én med Dalum spiller og en halv tønde lands plads. Helenius begynder at drible den anden vej.

                        Jeg ligger i fosterstilling.

                        Comment


                          #57
                          Alle aktioner stinker langt væk af at vi taber den her.

                          Comment


                            #58
                            Hvis KN overlever det her så ved jeg sgu ikke hvad der skal til. Kampens højdepunkter vel den mørke reklame for Boulevardkroen
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #59
                              Jeg har været loren ved Helenius fra kontraktindgåelse. Hans problem er, at er en dårlig fodboldspiller, som kan score mål, men at han samtidig er så skrøbelig mentalt, at tingene falder fuldstændig fra hinanden når han ikke scorer. Selv i Silkeborg i sidste sæson så det kritisk ud til trods for de forholdsvis mange mål.

                              Lægger man dertil, at der ikke er nogen ro på et hold af OB's type, fordi vi var så sårede på angriberpladserne før han kom til, så har man den perfekte storm i negativ forstand.

                              Jeg håber for alt i verden for ham han begynder at score, men der er selvfølgelig en grænse for hvor længe man kan vente før han skal videre og man må erkende at overbygningen med nye indkøb endnu en gang slog fejl.

                              Comment


                                #60
                                FOR SATAN I HELVEDE. Vågn nu op!

                                Comment

                                Working...
                                X