Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum - OB --- Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Hvis nu OB taber, så kan de vel ikke undgå af fyre som minimum Kent Nielsen?!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Helenius én mod én med Dalum spiller og en halv tønde lands plads. Helenius begynder at drible den anden vej.

      Jeg ligger i fosterstilling.
      😂😂😂😂 Samme her! Jeg måtte lige bide mig i hånden for ikke at vække sønnike med et skrig! 😂

      Comment


        #63
        Chancefordelingen er vel egentlig ikke langt fra at være helt lige?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Men det hjælper heller ikke Helenius, at vi er så ringe til at skabe chancer til ham. Når han endelig får et tilbud eller to, SKAL man jo gerne score, og det bliver sgu nok en ond spiral hvis man ikke udnytter de få tilbud der er - selvtillidsmæssigt.

          Comment


            #65
            Bedste ved kampen er Dalums tilhænger. Pisse irriterende at høre på, men de kommer nu med nogle sjove ting 😄

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Helenius én mod én med Dalum spiller og en halv tønde lands plads. Helenius begynder at drible den anden vej.

              Jeg ligger i fosterstilling.
              Jeg har lagt mig i samme stilling
              OBeliever

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg har været loren ved Helenius fra kontraktindgåelse. Hans problem er, at er en dårlig fodboldspiller, som kan score mål, men at han samtidig er så skrøbelig mentalt, at tingene falder fuldstændig fra hinanden når han ikke scorer. Selv i Silkeborg i sidste sæson så det kritisk ud til trods for de forholdsvis mange mål.

                Lægger man dertil, at der ikke er nogen ro på et hold af OB's type, fordi vi var så sårede på angriberpladserne før han kom til, så har man den perfekte storm i negativ forstand.

                Jeg håber for alt i verden for ham han begynder at score, men der er selvfølgelig en grænse for hvor længe man kan vente før han skal videre og man må erkende at overbygningen med nye indkøb endnu en gang slog fejl.
                Hvis vi når dertil hvor vi må opgive ham så bliver det en udfordring at finde en klub som vil matche den løn han får i OB.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Hvis nu OB taber, så kan de vel ikke undgå af fyre som minimum Kent Nielsen?!
                  jo da....du skal ikke regne med han ryger....

                  havde der været røster om trænerfyring kunne det måske være det der væltede læsset.

                  Men syntes desværre ikke der har været noget som helst der indikere exit for kent og jh

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                    Hvis nu OB taber, så kan de vel ikke undgå af fyre som minimum Kent Nielsen?!
                    Det tror jeg nu ikke. Han har langt fra sin start 11'er til rådighed, så det falder vel mere tilbage på JH mht bredden i truppen.
                    Og det vil jo langt fra være første gang vi bliver slået ud af et 2. dlv. hold.
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      #70
                      Wuhuuuu
                      OBeliever

                      Comment


                        #71
                        Tak Eskesen!

                        Comment


                          #72
                          Er eet Dalum der er i superligaen og OB i 2 division. Fuck dwt her er pinligt
                          Nå så vi scorede

                          Comment


                            #73
                            så lykkedes det alligevel....

                            Comment


                              #74
                              VIGTIGT!!!!!! Eskesen!!

                              Comment


                                #75
                                ESKESEN! Fedt for ham.

                                Comment

                                Working...
                                X