Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SønderjyskE - OB kamptråd
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHelt enig, Haysen er et mandfolk, han har vundet min respekt. Men hvis DBU straffer Kenneth Emil for at udvise passion, så kunne de godt miste den sidste smule respekt, jeg har for dem. Vis nu, at i ikke er et totalitært styre, der begrænser ytringsfriheden og straffer alle der opfører sig anderledes end curlingbørn. Kenneth Emil og Haysen har jo ordnet det indbyrdes, ingen grund til at bruge mere tid på det.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Fortjent nok, bare bittert, når det er så sent.
Men kæft vi har lidt fysik på banen. Vi er ikke stærke fysisk og når vi mangler Izu, Tverskov, Casper Nielsen og Desler ved det sidste mål, så vælter læsset, så er der slet ikke nok muskler til at spille mod Sønderjyske.
Vi var dybest set heldige, at Sønderjyske stod så sent op.
Vi mangler kvalitet på banen - NU
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHavde SønderjyskE spillet de første 70 som de sidste 20 havde vi tabt 5-0.
Vi har så meget held med vores scoringer, og i en time opsøgte vi det held - men derefter er der ingen styring i hverken pres eller omstilling. Det gav for mange indlæg - og så måtte sådan noget jo ske.
Jeg vil mere fokusere på, hvordan man kunne tillade det indlæg ved at stå på flade fødder.
Vi fik da scoret. Men vi er ikke gode nok over 90 minutter - og bliver det heller aldrig.
MvH ChrisOB
OG alligevel kan vi ikke vinde.....sølle
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEfter at have hørt Kent efter kampen havde han jo sagt det rigtige til spillerne, men de kunne ikke levere det. !?
På et tidspunkt kan man ikke blive ved med liiige at mangle det sidste, vi skal bare have sat det sammen osv osv..
Som jeg har sagt en del gange nu er vi kun marginalt bedre end sidste sæson og kommer ikke i nærheden af Top 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi manglede helt sikkert Izunna idag. Men han er umiddelbart heller ikke løsningen på vores udfordringer med at opnå en midtbane der har Top 6 niveau..
Comment
Comment