Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Midtjylland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - Midtjylland

    For helvede en gang lort i dag. Jeg synes egentlig at midterforsvaret står godt, Grytebust står godt og Izunna spiller godt. Så stopper det sgu også. For gud ved hvilken gang så meget elendigt boldmassage uden at bringe noget som helst farligt offensivt. Så slå dog for helvede en bold i feltet en gang i mellem, eller test om målmanden kan bruge sine hænder. OB har jo stort set ikke en afslutning i 80 min.

    Jeg mener oprigtigt, at OB har nogle gode spillere - de spiller bare elendigt, forkrampet og fastlåst i et elendigt system. Det er så kedeligt og ufrugtbart at se på - elendigt. Jeg synes faktisk, at OB er det dårligste hold i Superligaen, gode spillere, men dårligt hold. Jeg mener, at Kent Nielsen er problemet. Det er ham der sætter linerne for hvordan OB skal spille.
    Last edited by Københavnstinker; 20-08-2017, 20:16.

    #2
    Enig.

    Jeg kan godt leve med spillestilen langt hen ad vejen. Det kræver bare vi har bedre spillere, det vil sige større budget eller en tilgang og et set-up som FCN. Vi har ingen af delene.

    Nu kan jeg da også godt sige Kent og Jesper bare skal væk, men det er jo bare, hvad så.......det sker heller ikke.

    Det der kan gøres er på spillerfronten. Vi skal have nogen løfter niveauet. Jeg kunne godt acceptere en Mads Aaquist.

    Nu har der været snak om en kontakt til FCM, har vi et bud på en Joan ?, så kunne jeg godt tage en alvorlig snak med Pusic om ikke det kunne være noget for ham, ville også smide en bombe i den fynske idyl, det trænger vi nok lidt til.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      For helvede en gang lort i dag. Jeg synes egentlig at midterforsvaret står godt, Grytebust står godt og Izunna spiller godt. Så stopper det sgu også. For gud ved hvilken gang så meget elendigt boldmassage uden at bringe noget som helst farligt offensivt. Så slå dog for helvede en bold i feltet en gang i mellem, eller test om målmanden kan bruge sine hænder. OB har jo stort set ikke en afslutning i 80 min.

      Jeg mener oprigtigt, at OB har nogle gode spillere - de spiller bare elendigt, forkrampet og fastlåst i et elendigt system. Det er så kedeligt og ufrugtbart at se på - elendigt. Jeg synes faktisk, at OB er det dårligste hold i Superligaen, gode spillere, men dårligt hold. Jeg mener, at Kent Nielsen er problemet. Det er ham der sætter linerne for hvordan OB skal spille.
      Fuldstændig enig, der mangler noget fodbold klogskab på vores hold. Bed mærke i en situation hvor Jønson har bolden, et godt stykke over midtercirklen. Der er masser af tid og plads til at løbe til baglinjen og lægge et indlæg indover, men Hvad gør Jønson. Han trækker selvfølgelig ind i banen, og skal således afdrible 4 modspillere for at bringe bolden fremad. Jeg håber da ikke han har fået at vide, at han ikke skal tænke sig om men blot følge taktikken.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        For helvede en gang lort i dag. Jeg synes egentlig at midterforsvaret står godt, Grytebust står godt og Izunna spiller godt. Så stopper det sgu også. For gud ved hvilken gang så meget elendigt boldmassage uden at bringe noget som helst farligt offensivt. Så slå dog for helvede en bold i feltet en gang i mellem, eller test om målmanden kan bruge sine hænder. OB har jo stort set ikke en afslutning i 80 min.

        Jeg mener oprigtigt, at OB har nogle gode spillere - de spiller bare elendigt, forkrampet og fastlåst i et elendigt system. Det er så kedeligt og ufrugtbart at se på - elendigt. Jeg synes faktisk, at OB er det dårligste hold i Superligaen, gode spillere, men dårligt hold. Jeg mener, at Kent Nielsen er problemet. Det er ham der sætter linerne for hvordan OB skal spille.
        100% enig. I det hele. Gryte er klasse, midterforsvaret står fint (KEP er vel MoM med Gryte i dag) og Izu har set fokuseret og stærk ud.

        Men hele holdet failer totalt, når vi har bolden. Det er for nemt at skyde på angriberne eller kanterne, selv om de heller ikke lykkes med noget. Det føles, som om spillerne kollektivt skal bestige Mount Everest, når vi har bolden. Det bliver utrolig forkrampet og låst.

        Nu så jeg lige Hobro nærmest udklasse Lyngby i 45 min. Dér var fart og offensive aktioner, der blev farlige. Og selv om vi kan diskutere spillernes kvalitet, så kan det jo ikke passe, at hold som Hobro og Helsingør skaber mere offensivt, end vi gør. SÅ dårlige er vores spillere altså heller ikke! Det virker som oppe i hovederne, den er gal. Og på bænken, ja.

        Comment


          #5
          Offensiven er skandaløst ringe. De virker ja fuldstændig hjælpløst og frustreret i den sidste tredjel. De kender ikke løbeveje af hinanden, de udfordre modstander ja ikke mere og de har åbenbart ingen tiltro at de kan løse det. Angribere har åbenbart resigneret og indstillet bevægelsen.
          Og det med en trup som spiller allerede lang tid tilsammen. Det går direkt til træneren!
          Tror de spiller vil, men de er ikke i stand at spille det på Kent's måde. Hvis Kent endnu ikke har forstået det og holder stædigt fast i det ham prøver nu for 2 år uden succes så er vores eneste chance en ny træner fordi tror ikke at vi får de spiller vi har brug for at gøre en hjælpeløs og ideforkad boldskubberi til en moderne boldbesiddende tiki-taka-fodbold.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            100% enig. I det hele. Gryte er klasse, midterforsvaret står fint (KEP er vel MoM med Gryte i dag) og Izu har set fokuseret og stærk ud.

            Men hele holdet failer totalt, når vi har bolden. Det er for nemt at skyde på angriberne eller kanterne, selv om de heller ikke lykkes med noget. Det føles, som om spillerne kollektivt skal bestige Mount Everest, når vi har bolden. Det bliver utrolig forkrampet og låst.

            Nu så jeg lige Hobro nærmest udklasse Lyngby i 45 min. Dér var fart og offensive aktioner, der blev farlige. Og selv om vi kan diskutere spillernes kvalitet, så kan det jo ikke passe, at hold som Hobro og Helsingør skaber mere offensivt, end vi gør. SÅ dårlige er vores spillere altså heller ikke! Det virker som oppe i hovederne, den er gal. Og på bænken, ja.
            +1
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Vi trænger nok bare til at komme til den erkendelse at vi permant hører til i den tunge ende af ligaen, og formentlig skal være glade for overhovedet at spille i den bedste række fremover. Og så glæde os over de små lyspunkter ind i mellem, såsom et mål hver 3.- 4. kamp..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                Vi trænger nok bare til at komme til den erkendelse at vi permant hører til i den tunge ende af ligaen, og formentlig skal være glade for overhovedet at spille i den bedste række fremover. Og så glæde os over de små lyspunkter ind i mellem, såsom et mål hver 3.- 4. kamp..
                Og når de spørger på OB.dk om månedens mål så vil det gå om scoringer af U14 og U17.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Haha 😊

                  Comment


                    #10
                    Vi har da lavet 4 mål i 6 kampe. Det vil sige, at vi kan se frem til 2 mål i de kommende 3 kampe. Det kan jo give 7 point, og da vi er blevet tudet ørene fulde af hvor gode vi er, så må det jo blive udfaldet. Det er også det der skal til for at vi igen er i top 6.

                    Comment


                      #11
                      Tænker man på scorings problemerne sidste efterår, så er det vildt at tænke på at vi sidste år ved denne tid havde scoret over dobbelt så mange som nu...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Tænker man på scorings problemerne sidste efterår, så er det vildt at tænke på at vi sidste år ved denne tid havde scoret over dobbelt så mange som nu...
                        Ja, det er trist. Og der formåede vi sågar også at gøre kampene levende og interessante. Det må godt nok være en tarvelig oplevelse at se OBs kampe som neutral, i den her sæson.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Vi har da lavet 4 mål i 6 kampe. Det vil sige, at vi kan se frem til 2 mål i de kommende 3 kampe. Det kan jo give 7 point, og da vi er blevet tudet ørene fulde af hvor gode vi er, så må det jo blive udfaldet. Det er også det der skal til for at vi igen er i top 6.
                          Hmmmmm, hvorvor tvivler jeg? ...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, det er trist. Og der formåede vi sågar også at gøre kampene levende og interessante. Det må godt nok være en tarvelig oplevelse at se OBs kampe som neutral, i den her sæson.
                            Vi har så også kun lukket halvt så mange ind, så der får de neutrale heller ikke noget at underholde sig med :-)

                            ... men det passer jo sikkert også fint med at pointene så stort set er det samme antal.

                            Den bedste underholdning må være den Myse levere i kassen. Hørte under dagens kamp, at han er den der har reddet flest afslutninger. Så det er nok først og fremmest ham vi skal takke for der ikke er gået flere ind. Han gør det dælme også godt.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Vi har så også kun lukket halvt så mange ind, så der får de neutrale heller ikke noget at underholde sig med :-)

                              ... men det passer jo sikkert også fint med at pointene så stort set er det samme antal.

                              Den bedste underholdning må være den Myse levere i kassen. Hørte under dagens kamp, at han er den der har reddet flest afslutninger. Så det er nok først og fremmest ham vi skal takke for der ikke er gået flere ind. Han gør det dælme også godt.
                              Ja, men det er lidt svært at være super positiv over det, når alt fremad sejler, og det ikke bare sejler, det sejler BIG TIME.

                              Hvor ville en Kusk-type eller Falk-type være fantastisk at have på holdet.

                              Comment

                              Working...
                              X