Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Midtjylland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ja, men det er lidt svært at være super positiv over det, når alt fremad sejler, og det ikke bare sejler, det sejler BIG TIME.

    Hvor ville en Kusk-type eller Falk-type være fantastisk at have på holdet.
    Det må du ikke sige. Det har vi ikke forstand på. Vi behøver ikke at forstærke holdet. vi er klart til top 6 ifølge KN og JH. Graulund siger oven i købet top 4.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Ja, men det er lidt svært at være super positiv over det, når alt fremad sejler, og det ikke bare sejler, det sejler BIG TIME.

      Hvor ville en Kusk-type eller Falk-type være fantastisk at have på holdet.

      Jamen det er jo ikke de offensive spillere den er gal med , vi har jo massere af kreative spillere og angribere med mål i samt alternativer til de angribere ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        At vi ikke kan score mål synes jeg nu foråret modbeviste! Kontinuitet er der dog ikke tale om, hvis ordet er beslægtet med det engelske continue/forsætte.. Vi er netop IKKE forsat hvor vi slap, men med tilføjelsen af Helenius ændret på opstilling og ikke mindst udtryk i spillet.. Jeg husker ikke alle disse lange løg op mod netop Helenius fra foråret. Tværtimod var det os der tvang modstanderen til de lange løg med højt presspil. Når nu det i sådan en grad skinner i øjnene at det ikke fungerer pt, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bare vender tilbage til en opstilling som rent faktisk fungerede.. så kan man indsluse Helenius efterhånden!

        Comment


          #19
          Synes fuldt ud vi er fortsat hvor vi slap. Ja ja, så var der lige en 4-5 kampe i foråret hvor vi bragede dem ind, men ellers ser det ud nu som det har gjort i lang tid. Et enkelt mål i de sidste 3 kampe i sidste sæson.

          Vi er lige præcis fortsat hvor vi slap.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Vi har forsøgt at få nogle af vores tanker omkring kampen ned på skrift:

            http://obstruktion.dk/tanker-efter-fcm-kampen/

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              At vi ikke kan score mål synes jeg nu foråret modbeviste! Kontinuitet er der dog ikke tale om, hvis ordet er beslægtet med det engelske continue/forsætte.. Vi er netop IKKE forsat hvor vi slap, men med tilføjelsen af Helenius ændret på opstilling og ikke mindst udtryk i spillet.. Jeg husker ikke alle disse lange løg op mod netop Helenius fra foråret. Tværtimod var det os der tvang modstanderen til de lange løg med højt presspil. Når nu det i sådan en grad skinner i øjnene at det ikke fungerer pt, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bare vender tilbage til en opstilling som rent faktisk fungerede.. så kan man indsluse Helenius efterhånden!
              Nu var det jo ikke super gode hold vi spillede i mod i foråret.

              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Synes fuldt ud vi er fortsat hvor vi slap. Ja ja, så var der lige en 4-5 kampe i foråret hvor vi bragede dem ind, men ellers ser det ud nu som det har gjort i lang tid. Et enkelt mål i de sidste 3 kampe i sidste sæson.

              Vi er lige præcis fortsat hvor vi slap.
              Jeg giver dig ret.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har forsøgt at få nogle af vores tanker omkring kampen ned på skrift:

                http://obstruktion.dk/tanker-efter-fcm-kampen/
                🖒
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har forsøgt at få nogle af vores tanker omkring kampen ned på skrift:

                  http://obstruktion.dk/tanker-efter-fcm-kampen/
                  Er faktisk ikke enig i, at KEP forsøger at bruge det som en undskyldning. Han var forholdsvis klar i mælet om, at vi var for dårlige. Derefter bliver han så spurgt ind til det med dommerens linje, og der siger han jo så, som alle andre også kunne se, at Sparv skulle have haft rødt, og at det var topfrustrerende, at han ikke fik det.

                  Edit: men medierne fokuserer selvfølgelig mest på den sidste del, for det er det, som er lidt interessant og kan skabe lidt drama (og nogle ekstra klik)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    At vi ikke kan score mål synes jeg nu foråret modbeviste! Kontinuitet er der dog ikke tale om, hvis ordet er beslægtet med det engelske continue/forsætte.. Vi er netop IKKE forsat hvor vi slap, men med tilføjelsen af Helenius ændret på opstilling og ikke mindst udtryk i spillet.. Jeg husker ikke alle disse lange løg op mod netop Helenius fra foråret. Tværtimod var det os der tvang modstanderen til de lange løg med højt presspil. Når nu det i sådan en grad skinner i øjnene at det ikke fungerer pt, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bare vender tilbage til en opstilling som rent faktisk fungerede.. så kan man indsluse Helenius efterhånden!
                    Jeg fatter ved Gud ikke at der er nogle som lod sig begejstre af foråret og tager det som et pejlemærke for at nu var/er vi på rette vej..
                    vi scorede 38 mål i 36 kampe . Hvor mange vi scorede i en given periode mod udelukkende hold fra den nedre del af ligaen er imo misvisende for holdets styrke og kvalitet , men det lader nogle dig åbenbart forblænde af ligesom fortællingerne om at vores angribere hver især har haft to sæsoner engang i deres karriere hvor de scorede 10 mål eller flere .. nu er et nyt grundspil gået igang og der møder vi så atter de gode hold og ikke en udvalgt gruppe af dårlige hold , det er i grundspillets 26 kampe de gode skilles fra de mindre gode .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Have været befriende om vi havde anskaffet en Sørloth eller en Sørloth type og så bare spillede "almindelig" fodbold. Det er da fint at prøve at dominere kampen, men boldbesiddelse er ikke lig dominans.

                      Comment


                        #26
                        Uden at vide om der befinder sig folk herinde der gør det, så vil jeg da lige opfordre til ikke at sende flere trusler til Tim Sparv. Ja, han var et svin på banen i går, og er ikke voldsomt populær ret mange steder i dag, men det nytter sgu ikke rigtig med den opførsel. Det er jo decideret hjernedødt det der skrives, og hvis jeg skulle vælge mellem et svin på en fodboldbane, og en internet kriger der snakker om at vil gøre andre invalide, ja så vælger jeg sgu det første... I vinder ikke en skid ved den opførsel. Godt at se vores anfører også melder ud at det er snot dumt!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Før stort se hver eneste kamp længe har Kent sagt at de arbejder stenhårdt på at forbedre offensiven og iøvrigt at de har de rigtige spillere.

                          Begge ting kan umuligt være rigtigt.

                          Andre hold finder igen og igen bedre spillere - og ofte billigere - end Jesper Hansen. Kent er nok loyal mod sin sportsdirektør. Det bliver ansættelsen givet længere af. Men den noget jævne Jesper har kun en enkelt scout som primært arbejder for vistnok Everton og kun scouter Norden. Hvis det er bestyrelsen der har besluttet dette er det lidt vanskeligt kun at give Jesper skylden. Men så må hyggebestyrelsen altså fatte at pilen for os kun pege på ny sportsdirektør og evnt træner. Eller at bestyrelsen rejser sig fra et møde og går hen til nærmeste væg og banker hovedet ind i den, til de vågner op.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Jeg menes, at kunne huske at klaphatten mente at han selv kunne være scout dengang man fyrede Steen Nedergaard. Jeg læste, at FCK har 3 ansat foruden Johan Langer og Ståle til at finde spillere. Jeg ved godt, at vi ikke har de muskler og muligheder, men man kan sku da ikke drive en klub med ambitioner uden, at kender marked. Senest har FCN købt Benjamin Hansen, som kom fra Fredericia (Marinlyst). Det ser ud til, at de andre klubber her et langt bedre overblik end os. Ikke at Benjamin Hansen nødvendigvis ville være en god sign for os.

                            Comment


                              #29
                              Igen igen et ugens hold uden nogen fra OB

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

                              Kun Gryte*2 og KEP har været blandt de udvalgte på 6 runder..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Igen igen et ugens hold uden nogen fra OB

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

                                Kun Gryte*2 og KEP har været blandt de udvalgte på 6 runder..
                                Glem nu ikke AK der var på månedens hold i Juli.
                                Det var grundet de 3 mål i to kampe.

                                Comment

                                Working...
                                X