For helvede en gang lort i dag. Jeg synes egentlig at midterforsvaret står godt, Grytebust står godt og Izunna spiller godt. Så stopper det sgu også. For gud ved hvilken gang så meget elendigt boldmassage uden at bringe noget som helst farligt offensivt. Så slå dog for helvede en bold i feltet en gang i mellem, eller test om målmanden kan bruge sine hænder. OB har jo stort set ikke en afslutning i 80 min.
Jeg mener oprigtigt, at OB har nogle gode spillere - de spiller bare elendigt, forkrampet og fastlåst i et elendigt system. Det er så kedeligt og ufrugtbart at se på - elendigt. Jeg synes faktisk, at OB er det dårligste hold i Superligaen, gode spillere, men dårligt hold. Jeg mener, at Kent Nielsen er problemet. Det er ham der sætter linerne for hvordan OB skal spille.
Jeg mener oprigtigt, at OB har nogle gode spillere - de spiller bare elendigt, forkrampet og fastlåst i et elendigt system. Det er så kedeligt og ufrugtbart at se på - elendigt. Jeg synes faktisk, at OB er det dårligste hold i Superligaen, gode spillere, men dårligt hold. Jeg mener, at Kent Nielsen er problemet. Det er ham der sætter linerne for hvordan OB skal spille.
Comment