Det er klart at Jönsson har overbelastningsproblemer omkring sine knæ. 1) Han har spillet ALT for meget. 2) Når man konstant trækker ind i banen og laver det samme (dødssyge) opspilsmønster, så kan man nemt få overbelastning. ;-)
Vi taber - 2-0.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Det er klart at Jönsson har overbelastningsproblemer omkring sine knæ. 1) Han har spillet ALT for meget. 2) Når man konstant trækker ind i banen og laver det samme (dødssyge) opspilsmønster, så kan man nemt få overbelastning. ;-)
Vi taber - 2-0.
MvH ChrisOB
Jeg har ikke noget statestik eller andet belæg for at sige det. Men jeg undrer mig over alle de skader spillerne render ind i, her i starten af sæsonen. Kan det hænge sammen med at vi har fået ny fysisk træner, og dermed måske træner hårdere ?
Jeg har ikke noget statestik eller andet belæg for at sige det. Men jeg undrer mig over alle de skader spillerne render ind i, her i starten af sæsonen. Kan det hænge sammen med at vi har fået ny fysisk træner, og dermed måske træner hårdere ?
Det kan da godt være det har noget at sige, men at jønnen, JBL og Ryan bliver skadet overrasker mig nu ingenlunde. De har alle en rimelig hyppig skadesfrekvens. Jønnen dog ikke i sin ob-tid, men stadigvæk
Vi taber - 2-0.
MvH ChrisOB
Jønsson med overbelastningskade, det er nu lidt morsomt når man tænker over det.. Bliver man overbelastet af at stå stille?
Det erbho lige før der er spænding om startopstillingen. Dog pga. Af skader og karantæne.
Jeg tror på denne:
Gryte
Desler KEP tingager joao
Joan CN jjt greve
Helenius ak
Jeg ville meget gerne prøve welbeck i denne kamp. Og så også gerne at fester fik chancen. Så ud med helenius og CN, eller bare en af dem. Men men, sker næppe.
Posen er i den grad blevet rystet. Edmunsson på top er dog positivt, mens Thrane centralt må siges, at være en markant svækkelse.
Hvis den holder, så er det iøjnefaldende, at de 2 højt besungende angrebsesser(måske nærmere angrebstoer) ikke er fundet gode nok, til en kamp hvor flere rokader bliver foretaget af nød.
Comment