Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Sønderjyske - OB 25-08-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Stiften mener, at vi starter op som følgende:

    Grytebust

    Desler - KEP - Tingager - Pereira

    C. Nielsen - Thrane - JJT - Greve

    Festersen - Edmundsson




    Posen er i den grad blevet rystet. Edmunsson på top er dog positivt, mens Thrane centralt må siges, at være en markant svækkelse.
    Forfriskende hvis det ender med at posen rystes så meget. Forstår sgu godt man har set sig træt af den nuværende angrebsduo. Man kan altid diskutere, om de sættes ordentligt op eller løber forkert, men faktum er i hvert fald at ingen af dem har scoret de sidste 4 kampe, og de kommer ikke til nævneværdige chancer, så der er tale om mere end bare stolpe ud.
    Thrane på midtbanen ser jeg ikke meget lys i, men alternativerne er sgu ikke væsentligt bedre for tiden, og han får da scoret nogle mål for reserverne, så vi må se.
    Havde håbet lidt på JBL, men det må nok blive et indhop i stedet, og så er han helt klar er landskampspausen

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Stiften mener, at vi starter op som følgende:

      Grytebust

      Desler - KEP - Tingager - Pereira

      C. Nielsen - Thrane - JJT - Greve

      Festersen - Edmundsson




      Posen er i den grad blevet rystet. Edmunsson på top er dog positivt, mens Thrane centralt må siges, at være en markant svækkelse.
      Ja hold da op. Havde Izunna været inde i stedet for Thrane havde givet et meget dynamisk hold.
      Nu frygter jeg det hele falder sammen med at Thrane ikke formår at give ro på og lade os spille os ud af pres

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Stiften mener, at vi starter op som følgende:

        Grytebust

        Desler - KEP - Tingager - Pereira

        C. Nielsen - Thrane - JJT - Greve

        Festersen - Edmundsson




        Posen er i den grad blevet rystet. Edmunsson på top er dog positivt, mens Thrane centralt må siges, at være en markant svækkelse.
        Vi bliver slagtet på midtbanen. Thrane virker som et fantastisk rart menneske, men han er ikke i nærheden af dygtig nok til landets bedste række. Defensivt kan jeg kun se det der gå galt.

        Comment


          #49
          Den opstilling tror jeg ikke på sker...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Vi bliver slagtet på midtbanen. Thrane virker som et fantastisk rart menneske, men han er ikke i nærheden af dygtig nok til landets bedste række. Defensivt kan jeg kun se det der gå galt.
            Ville være mere tryg ved Nana

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Stiften mener, at vi starter op som følgende:

              Grytebust

              Desler - KEP - Tingager - Pereira

              C. Nielsen - Thrane - JJT - Greve

              Festersen - Edmundsson




              Posen er i den grad blevet rystet. Edmunsson på top er dog positivt, mens Thrane centralt må siges, at være en markant svækkelse.
              Hvis jeg ikke tager meget fejl, står der skrevet sådan i Jyske Lov:

              Vide skal alle, at har du sat din Herremand i en situation, hvor Han er nødstedt til at lancere Mathias Thrane fra begyndelsen, da har du ikke færdiggjort din gerning på markedet.
              Last edited by Sheed; 25-08-2017, 09:42.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Ville være mere tryg ved Nana
                Også jeg.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Spændende at prøve noget nyt i angrebet. Mht midtbanen så er den positive vinkel at alle 4 er gutter som ikke er bange for at løbe en masse km..
                  Ja, det er en opstilling som står for fight, løb, vilje og indsats. Måske denne evner bringer os på spor igen og hvis det ikke lykkes så har jeg håb at de til mindst dø i støvlerne. I hvert fald ville jeg se det hellere end de hjælpeløse og frustrerende boldskubberi.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Det er ikke HVEM der spiller, der er det vigtigste, men HVAD de er trænet i at skulle gøre samt HVORDAN og HVORNÅR.

                    Ja, det er en kritik af Kent.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Det er ikke HVEM der spiller, der er det vigtigste, men HVAD de er trænet i at skulle gøre samt HVORDAN og HVORNÅR.

                      Ja, det er en kritik af Kent.
                      Det er absolut også på sin plads. Skal man dog tro på Kents ord om, at de træner på at spillere hurtigere og med flere løb foran boldholder, så tror jeg vi pt får mere ud af Joan og fest på toppen. AK og Helenius har vist sig alt for stillestående, og selvom de ikke skal have al skylden, så gør de sig i hvert fald ikke svære at dæmme op for. Joan havde et flot forår i angrebet, hvor han bl.a. havde rimelig succes med sine dybe løb. Fest er også langt mere bevægelig end de to andre. Jeg ved ikke om det er det der skal til, men det er i hvert fald på tide at få dem prøvet af. Synes heller ikke Joan har fået fat på kanten endnu, andet end i enkelte sekvenser ved sine indhop.
                      Jeg håber meget på stiftens bud, da jeg faktisk tror på det er mål i den opstilling. Det tror jeg ikke der er i helenius og AK på top

                      Comment


                        #56
                        Jeg er enig i det bliver spændende at se de to på toppen - hvis det sker, for jeg vil ikke blive overrasket hvis Helenius får flere chancer, for han er jo købt ind som MANDEN, der laver mål.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Jeg er enig i det bliver spændende at se de to på toppen - hvis det sker, for jeg vil ikke blive overrasket hvis Helenius får flere chancer, for han er jo købt ind som MANDEN, der laver mål.
                          Ja og det kan da være det kommer, men lige nu har han altså gravet sig ned i et hul, hvor han må få sig en pause og måske få scoret et par mål for reserverne. Vil også se den opstilling før at jeg tror det, men det vil være forkert ikke at straffes for at være så sølle i samtlige kampe hidtil

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Hvis jeg ikke tager meget fejl, står der skrevet sådan i Jyske Lov:

                            Vide skal alle, at har du sat din Herremand i en situation, hvor Han er nødstedt til at lancere Mathias Thrane fra begyndelsen, da har du ikke færdiggjort din gerning på markedet.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Den opstilling tror jeg ikke på sker...
                              Det blev så den opstilling:

                              https://pbs.twimg.com/media/DIFVZWpW0AQsJAz.jpg:large

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Hvis jeg ikke tager meget fejl, står der skrevet sådan i Jyske Lov:

                                Vide skal alle, at har du sat din Herremand i en situation, hvor Han er nødstedt til at lancere Mathias Thrane fra begyndelsen, da har du ikke færdiggjort din gerning på markedet.
                                Se det er sjovt! Hvor er Skygger over Ådalen til at lave noget Photoshop-spas?
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X