Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fannyhed d. 31 aug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvilken mail?
    PB her på forum.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Det ser egentligt meget fedt ud - men hvis de virkelig ville tage os med storm, så ville de stribede bannere oppe under taget være diodetavler, hvor man kunne få striberne til at "rulle" under kampene og andre forskellige effekter, såsom "Én gang Odense, Altid Odense" og den slags.

      MvH ChrisOB
      Ehh?

      Comment


        RMN Tribunen er en god og dejlig nyhed, men syntes også den faldt noget til jorden på den måde den var solgt, men det er vel nok bare mest fordi som Fynboer er vi lidt naive og tror nu vokser OB ind i himlen...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Er det ikke ved at være på tide vi får stablet en boycot på benene ?
          Altså. Jeg har ikke fulgt med, men jeg har set så mange spørgsmål stillet til Jesper Hansen og andre i hans rolle, der er blevet misforstået.

          Med opbakning tror han der refereres til opbakning på stadion, og den har ganske rigtigt været bedre i denne end sidste sæson. Han forstår ikke der refereres til opbakning til hans og Kents virke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg synes faktisk ikke, at holdet gør, hvad de kan - enkelte spillere gør, hvad de kan - jeg vil se ild i øjnene på alle 11 - hver kamp - 90 minutter. Når konceptet ikke fungerer, må man levere 100 % fight, for at kunne se sig selv i øjnene efter kampen - det gør holdet som helhed ikke, som jeg oplever det.
            Det er jeg helt uenig i. Der leveres rigtig meget fra holdet i langt de fleste kampe. Det er taktisk og evnemæssigt den halter...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg gad godt spørge Jack Jørgensen om hvor vidt denne nyhed både i sig selv og i forhold til den generelle situation i OB ikke blev skreget lidt for meget op.

              Men vi får vel bare en smøre om, at vi skulle være umulige at gøre tilfredse eller en analogi om at det tager tid at bygge et hus - mens de søger over på Twitter for at blive strøget med hårene.

              Vi er nemme at gøre tilfredse: Fyr Jesper Hansen og Kent Nielsen og drop både transferstrategi og spillestil.

              Ær Richard Møller ved at lave OB om til OB igen og ikke et fesent kommercielt vedhæng til L'Easy milliardærens portefølje.

              MvH ChrisOB
              Hvordan laver man OB om til OB i RMNs ånd? Skal vi kun have fynske spillere?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                PB her på forum.
                Hvor finder jeg den? Trykker jeg på dit "Nick" kommer der en mere om mig frem men ingen mail - fordi jeg er på ipad?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvor finder jeg den? Trykker jeg på dit "Nick" kommer der en mere om mig frem men ingen mail - fordi jeg er på ipad?
                  Tryk på Oblisk og så på besked. Jeg er også på ipad. Virker fint

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tryk på Oblisk og så på besked. Jeg er også på ipad. Virker fint
                    Vil den ikke men godt på iPhone ?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Vil den ikke men godt på iPhone ?
                      Virker fint her. Har du opdateret den for nyligt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Virker fint her. Har du opdateret den for nyligt?
                        Tror jeg var i noget mobilindstilling. Skiftede til fuld visning og så kunne den ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Tror jeg var i noget mobilindstilling. Skiftede til fuld visning og så kunne den ...
                          Cool. Har ikke selv fået noget fra Oblisk endnu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Hvordan laver man OB om til OB i RMNs ånd? Skal vi kun have fynske spillere?
                            Nej; man laver OB om til et hold, der ikke triller boldene endeløst rundt; som ikke går og retter på sit hårbånd hver andet minut; eller står stille udenfor feltet.

                            Man laver OB om til et hårdtarbejdende hold; hvor der f.eks ikke er plads til langlemmede svenskere, hvis fornemste opgave er at tæmme bolden, trække ind i banen og spille den på tværs eller bagud.

                            Vi skal altid have fynske spillere; men selvfølgelig ikke alle sammen; det kan heller ikke lade sig gøre. Vi skal bare have nogen, der løber solen sort - i en spillestil, som de passer til, hvor individualisterne får skabt pladsen af hårdt arbejde, og ikke som nu igennem langsomt opspil.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Er det ikke ved at være på tide vi får stablet en boycot på benene ?
                              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                              Men så skal det være rettet mod Ledelsen/JH/KN.. Spillerne gør jo trods alt hvad de kan, lige bortset fra Jønsson der ikke gider, Helenius der ligner en der slet ikke har hjertet med, og til dels Joan der formentlig er mentalt videre, men ellers synes jeg faktisk at spillerne prøver. De kan jo ikke trylles om fra bryggerheste til væddeløbsheste; gøre for truppens sammensætning; eller at Kent dikterer uendeligt boldtrilleri

                              Jeg er nået dertil hvor jeg gerne viser vores unge knægte vi støtter dem , men lejesvende som Jønne , Joan , Helenius osv som udelukkende er lokket hertil af lønchecken er jeg bedøvende ligeglade med ift om de mærker vores utilfredshed de har alligevel ikke en skid til overs for Øen , Byen og Klubben ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jeg er nået dertil hvor jeg gerne viser vores unge knægte vi støtter dem , men lejesvende som Jønne , Joan , Helenius osv som udelukkende er lokket hertil af lønchecken er jeg bedøvende ligeglade med ift om de mærker vores utilfredshed de har alligevel ikke en skid til overs for Øen , Byen og Klubben ..
                                og hvis de møder den indstilling for ofte, så forstår man det jo godt...

                                Comment

                                Working...
                                X