Oprindeligt indsendt af NicolaiN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-FCM
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDen opstilling tror jeg de fleste gerne ville se. Kommer desværre ikke til at ske med den nuværende træner.
Comment
-
Gryte
Desler. KEP. Tingager. Joao
Joan. Izu. JJT. Greve
Helenius. AK
Festersen, Casper og Jønne må så komme ind senere når modstanderne er lidt trætte ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægnøøøhj, hvor er FCK dog jammerlige i øjeblikket! To mål imod mod Sdr??? Surt at vi ikke møder dem lige nu!!
Men Sdj ligner et meget bedre hold end os(Så ikke de første 35 min).. Men dem får vi da kæmpe problemer med. Deres pres og farten i omstillingsspillet er klasser over os
Comment
-
Tror ikke der er meget grund til at diskutere mulig startopstilling. Er ret sikker på denne
Grytebust
Desler KEP tingager joao
Greve jjt CN jønsson
AK helenius
Izu, Joan, festersen mv. På bænk.
Kan ikke se Hvorfor KN skulle skifte nu, når han ikke har gjort det tidligere. konkurrence om pladserne bliver en negativ ting når det ikke er muligt at blive sat af / komme i start 11.
Mit håb er
Gryte
Desler KEP tingager Joao
Greve Izu JJT joan
AK fester
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægTror ikke der er meget grund til at diskutere mulig startopstilling. Er ret sikker på denne
Grytebust
Desler KEP tingager joao
Greve jjt CN jønsson
AK helenius
Izu, Joan, festersen mv. På bænk.
Kan ikke se Hvorfor KN skulle skifte nu, når han ikke har gjort det tidligere. konkurrence om pladserne bliver en negativ ting når det ikke er muligt at blive sat af / komme i start 11.
Mit håb er
Gryte
Desler KEP tingager Joao
Greve Izu JJT joan
AK fester
Håber selv på denne:
Gryte
Desler KEP Tingager Barret
Casper Izu JJT Greve
Joan AK
suk.., kommer ikke til at ske..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis ikke Kent ikke sætter Jønsson af til i morgen kan jeg godt komme i tvivl om Kent sætter det bedste hold på dagen eller det hold han helst vil have til at virke..
Jeg tror Jønsson ryger på bænken og Casper tager VK"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2-2
Men Sdj ligner et meget bedre hold end os(Så ikke de første 35 min).. Men dem får vi da kæmpe problemer med. Deres pres og farten i omstillingsspillet er klasser over osTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment