Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg må sige, at jeg håber Izunna starter inde på midten sammen med JJT. Jeg synes, at Casper Nielsen har været meget låst af sine opgaver, og Izunna viser samtidig gode takter, når han endelig spiller.
    Ja, og lad CN spille kant igen (i sted af Jønsson), sammen med Greve. Og Joan sammen med AK som angriber.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Enig

      Grytebust
      Des KEP Ting Joao
      Greve JJ Izu Casper
      AK Joan sysmund

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Enig

        Grytebust
        Des KEP Ting Joao
        Greve JJ Izu Casper
        AK Joan sysmund
        Den opstilling tror jeg de fleste gerne ville se. Kommer desværre ikke til at ske med den nuværende træner.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Den opstilling tror jeg de fleste gerne ville se. Kommer desværre ikke til at ske med den nuværende træner.
          Måske ikke. Men tror at den er blevet prøvet i løbet af ugen til træning.. Jønne og Helenius skulle begge have været på B holdet til tider

          Comment


            #65
            Gryte
            Desler. KEP. Tingager. Joao
            Joan. Izu. JJT. Greve
            Helenius. AK

            Festersen, Casper og Jønne må så komme ind senere når modstanderne er lidt trætte ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              nøøøhj, hvor er FCK dog jammerlige i øjeblikket! To mål imod mod Sdr??? Surt at vi ikke møder dem lige nu!!

              Comment


                #67
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...rekte-mod-fcm/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  nøøøhj, hvor er FCK dog jammerlige i øjeblikket! To mål imod mod Sdr??? Surt at vi ikke møder dem lige nu!!
                  2-2

                  Men Sdj ligner et meget bedre hold end os(Så ikke de første 35 min).. Men dem får vi da kæmpe problemer med. Deres pres og farten i omstillingsspillet er klasser over os

                  Comment


                    #69
                    Tror ikke der er meget grund til at diskutere mulig startopstilling. Er ret sikker på denne

                    Grytebust
                    Desler KEP tingager joao
                    Greve jjt CN jønsson
                    AK helenius

                    Izu, Joan, festersen mv. På bænk.

                    Kan ikke se Hvorfor KN skulle skifte nu, når han ikke har gjort det tidligere. konkurrence om pladserne bliver en negativ ting når det ikke er muligt at blive sat af / komme i start 11.

                    Mit håb er

                    Gryte
                    Desler KEP tingager Joao
                    Greve Izu JJT joan
                    AK fester

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Tror ikke der er meget grund til at diskutere mulig startopstilling. Er ret sikker på denne

                      Grytebust
                      Desler KEP tingager joao
                      Greve jjt CN jønsson
                      AK helenius

                      Izu, Joan, festersen mv. På bænk.

                      Kan ikke se Hvorfor KN skulle skifte nu, når han ikke har gjort det tidligere. konkurrence om pladserne bliver en negativ ting når det ikke er muligt at blive sat af / komme i start 11.

                      Mit håb er

                      Gryte
                      Desler KEP tingager Joao
                      Greve Izu JJT joan
                      AK fester

                      Håber selv på denne:

                      Gryte

                      Desler KEP Tingager Barret
                      Casper Izu JJT Greve
                      Joan AK

                      suk.., kommer ikke til at ske..

                      Comment


                        #71
                        Hvis ikke Kent ikke sætter Jønsson af til i morgen kan jeg godt komme i tvivl om Kent sætter det bedste hold på dagen eller det hold han helst vil have til at virke..
                        Jeg tror Jønsson ryger på bænken og Casper tager VK

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis ikke Kent ikke sætter Jønsson af til i morgen kan jeg godt komme i tvivl om Kent sætter det bedste hold på dagen eller det hold han helst vil have til at virke..
                          Jeg tror Jønsson ryger på bænken og Casper tager VK
                          Det håber jeg også og det ville give mig til mindst en lille smule tiltro til Kent tilbage.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Det håber jeg også og det ville give mig til mindst en lille smule tiltro til Kent tilbage.
                            Meget lille. Bliver spændende i morgen. For hvis vi både har store problemer med tophold og kompakte hold er der ikke mange tilbage at slå

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              2-2

                              Men Sdj ligner et meget bedre hold end os(Så ikke de første 35 min).. Men dem får vi da kæmpe problemer med. Deres pres og farten i omstillingsspillet er klasser over os
                              Bemærk Zinckernagel og Uhre :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Bemærk Zinckernagel og Uhre :D.
                                Hva med dem? :)

                                Comment

                                Working...
                                X