Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Når historien om vores dårlige sæson skal fortælles til næste år, så er en stor del af fortællingen, at vi ikke desto mindre var URIMELIGT heldige med skader og salg hos vores modstandere i starten af sæsonen.
    Hvilket hold har vi været heldige med solgte nogle spillere?

Altså FCN kørte os over selv om de havde solgt to startere.

Comment

AGF uden angribere var vel også vores held.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Hvilket hold har vi været heldige med solgte nogle spillere?

Altså FCN kørte os over selv om de havde solgt to startere.
        FCN er i en klasse for sig selv med sin ungdomsafdeling, sine handler og sin træner.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Når historien om vores dårlige sæson skal fortælles til næste år, så er en stor del af fortællingen, at vi ikke desto mindre var URIMELIGT heldige med skader og salg hos vores modstandere i starten af sæsonen.
          Urimeligt heldige? Jo, mod AGF var vi da heldige med både Duncan og Juncker ude og Store Paul ude er da uden tvivl også en fordel. Men hvad tænker du ellers på? FCN har kørt mange andre hold over med de samme som de stillede med mod os. Det samme med Horsens, der også har vundet flere kampe med nogenlunde samme hold. AaB har vel også spillet med nogenlunde samme hold og Helsingør fik godt nok en skade midt i kampen, men hvis det kun er kampe hvor modstanderne er i absolut stærkeste opstilling der tæller, så er der ikke mange reelle kampe på en sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            FCN er i en klasse for sig selv med sin ungdomsafdeling, sine handler og sin træner.
            Ja, men der bliver bare nævnt salg hos konkurrenter, og jeg mener bare ikke vi har fået hjælp på det punkt, i hvert fald ikke brugbart hjælp :)

Comment

..når historien skal fortælles er jeg temmelig sikker på at modstanderne er mere taknemlige end vi var for hvem ellers de manglede i idealopstillingen, at Joan skadet/ude af form deraf, Thomasen samme, og ikke mindst Tverskov har manglet i vores spil. For det er vist ingen hemmelighed at vi spillemæssigt er meget langt fra forårets takter, endda sidste efterår ditto, men resultaterne so far kan vi være tilfredse med, heller ikke mere!

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Urimeligt heldige? Jo, mod AGF var vi da heldige med både Duncan og Juncker ude og Store Paul ude er da uden tvivl også en fordel. Men hvad tænker du ellers på? FCN har kørt mange andre hold over med de samme som de stillede med mod os. Det samme med Horsens, der også har vundet flere kampe med nogenlunde samme hold. AaB har vel også spillet med nogenlunde samme hold og Helsingør fik godt nok en skade midt i kampen, men hvis det kun er kampe hvor modstanderne er i absolut stærkeste opstilling der tæller, så er der ikke mange reelle kampe på en sæson.
                Når FCN sælger deres TO bedste og vigtigste folk - heraf den ene nærmest DAGEN FØR vi spiller imod dem - så mener jeg, at man er ret heldig.

Når man møder AGF, og de har BEGGE deres kvalificerede angribere skadede, så mener jeg, at man er heldig.

Og når FCMs KLART farligste mand, ligger sig med blindtarmsbetændelse to dage før, at vi møder dem - så mener jeg samlet set godt, at man samlet set kan kalde det URIMELIGT heldigt.

Det handler ikke bare om skadede eller solgte spillere - det handler om timingen i, at flere af dem med så kort varsel er ukampdygtige. Det kan godt være, at JJT, Joan og Tverskov har været ude i nogle kampe, men det har vi haft tid til at forberede os på.

Alt dette bidrager til billedet af, at vi slet ikke har fået det optimale ud af sæsonen so far. Resultatmæssigt er det godkendt, spillemæssigt elendigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Horsens havde 3-4 skader da vi mødte dem...

... men er som enig. Og tror også det er gået nogenlunde lige op. Vi har selv haft flere skader, og KEP og Izu ude med karantæne...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Horsens havde 3-4 skader da vi mødte dem...

... men er som enig. Og tror også det er gået nogenlunde lige op. Vi har selv haft flere skader, og KEP og Izu ude med karantæne...
                    Karantæne hos os selv, har da intet med uheld at gøre. Det er da en del af spillerens niveau at UNDGÅ karantænepoint.

Comment

Når FCN sælger deres TO bedste og vigtigste folk - heraf den ene nærmest DAGEN FØR vi spiller imod dem - så mener jeg, at man er ret heldig.

Når man møder AGF, og de har BEGGE deres kvalificerede angribere skadede, så mener jeg, at man er heldig.

Og når FCMs KLART farligste mand, ligger sig med blindtarmsbetændelse to dage før, at vi møder dem - så mener jeg samlet set godt, at man samlet set kan kalde det URIMELIGT heldigt.

Det handler ikke bare om skadede eller solgte spillere - det handler om timingen i, at flere af dem med så kort varsel er ukampdygtige. Det kan godt være, at JJT, Joan og Tverskov har været ude i nogle kampe, men det har vi haft tid til at forberede os på.

Alt dette bidrager til billedet af, at vi slet ikke har fået det optimale ud af sæsonen so far. Resultatmæssigt er det godkendt, spillemæssigt elendigt.
                      Jeg synes, det er noget vrøvl. I løbet af en sæson, vil al den slags ting jo gå lige op, og man ville altid kunne sige, at nogle hold mødte man på gode tidspunkter, andre på dårlige tidspunkter. Man kan også sige, at vi er uheldige med, at vi ikke møder FCK lige nu, eller Lyngby, og vi vel var uheldige med at møde Helsingør til deres første hjemmekamp, hvor de må være tændte som aldrig før. Et holds bredde er jo også en del af en klubs styrke, så det synes jeg ikke, man kan bruge som den store undskyldning for det ene eller andet. Slutstillingen afspejler et holds samlede styrke, hverken mere eller mindre, det der derfor, et mesterskab afgøres over mange runder og ikke på to kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg synes, det er noget vrøvl. I løbet af en sæson, vil al den slags ting jo gå lige op, og man ville altid kunne sige, at nogle hold mødte man på gode tidspunkter, andre på dårlige tidspunkter. Man kan også sige, at vi er uheldige med, at vi ikke møder FCK lige nu, eller Lyngby, og vi vel var uheldige med at møde Helsingør til deres første hjemmekamp, hvor de må være tændte som aldrig før. Et holds bredde er jo også en del af en klubs styrke, så det synes jeg ikke, man kan bruge som den store undskyldning for det ene eller andet. Slutstillingen afspejler et holds samlede styrke, hverken mere eller mindre, det der derfor, et mesterskab afgøres over mange runder og ikke på to kampe.
                        Jamen, jeg er enig med dig. Jeg synes bare, at det er bemærkelsesværdigt HVOR heldige vi er med modstanderens uheld lige nu. Men ja - det kan sagtens nå at udligne sig set over hele sæsonen. Jeg har bare fornemmelsen af, at hvis vi skulle have haft en god start på sæsonen, så skulle vi nok have grebet det held, der faldt vores vej her i starten. For det kan umuligt fortsætte.

Comment

Karantæne hos os selv, har da intet med uheld at gøre. Det er da en del af spillerens niveau at UNDGÅ karantænepoint.
                          Det synes jeg du har ret i. Så fra den vinkel er jeg enig. Jeg tænker bare, at set fra modstanderes synspunkt, så er de jo heldige med det sker, eller, at det lige sker så karantænen falder mod dem, især KEPs, da det ikke engang var på plads hvem vi skulle møde i første runde... men jo, enig, vi kan ikke ligefrem sige det var uheldigt at vi fik de karantæner, det var klart dumme kort.
                          Last edited by Kaspernon; 18-08-2017, 15:21.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jamen, jeg er enig med dig. Jeg synes bare, at det er bemærkelsesværdigt HVOR heldige vi er med modstanderens uheld lige nu. Men ja - det kan sagtens nå at udligne sig set over hele sæsonen. Jeg har bare fornemmelsen af, at hvis vi skulle have haft en god start på sæsonen, så skulle vi nok have grebet det held, der faldt vores vej her i starten. For det kan umuligt fortsætte.
                            Tror der er tale om en form for selektiv opfattelse. Hvis man vælger, at lægge vægt på alt det heldige, så ser man kun det, og omvendt, hvis man lægger vægt på alt det uheldige, ser man kun det. Verden er bare for kompleks til, at man kan lave en præcis afvejning af alle disse forhold.

Comment

SF sår tvivl om Barret er klar til kamp og om Jønsson+Helenius starter inde søndag

http://www.fyens.dk/ob/Jacob-Barrett...rtikel/3176480

Comment

Jeg må sige, at jeg håber Izunna starter inde på midten sammen med JJT. Jeg synes, at Casper Nielsen har været meget låst af sine opgaver, og Izunna viser samtidig gode takter, når han endelig spiller.

Comment

Working...
                                X