Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yes yes.. I dette tilfælde var nu bedst af det semisure røvhul vandt.. Men det semisure røvhul går all in på at være surt røvhul i spådommen mod FCM
    "Bedst"? Du mener vel "mindst ringe" af de to alternativer til sejr, right? ;-)

    Midtjylland har været ualmindeligt dårlige efter hver europæisk kamp, som de skal spille på torsdag, senest i Helsingør.

    Men der skal nok komme en undskyldning med, at vi ikke var klar på Lange Pauls fysik eller på at modstanderen kunne finde på at gå i haserne på os.

    Vi øver og bag røv i måneskin.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      "Bedst"? Du mener vel "mindst ringe" af de to alternativer til sejr, right? ;-)

      Midtjylland har været ualmindeligt dårlige efter hver europæisk kamp, som de skal spille på torsdag, senest i Helsingør.

      Men der skal nok komme en undskyldning med, at vi ikke var klar på Lange Pauls fysik eller på at modstanderen kunne finde på at gå i haserne på os.

      Vi øver og bag røv i måneskin.

      MvH ChrisOB
      Marco og jeg havde lidt kørende med at jeg tippede uafgjort og han tippede et nederlag. Så derfor blev det til at han var et surt røvhul og jeg var kun var semisur..

      Så derfor "vandt" det semisure røvhul idag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Der har vel de seneste år været skiftende hold, der har leveret rigtig godt i Europa, herunder FCM. Men selvfølgelig primært FCK.
        Tallene slår i hvert fald ret kraftigt ud fra sidste sæson. Uden den, lå vi nogle pladser under.

        Comment

        Working...
        X