Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Retfærdigvis skal siges at det ikke er hans favorit plads. Ret typisk disposition for Kent, i dag frygter jeg vi bliver kvast defensivt
    Syntes hverken på kant eller som cm at han ligner et godt køb og kan ikke se hvad der berettiger ham til absolut at være i start 11'eren .. men ikke noget nyt at vi køber spillere uden nævneværdigt niveau og placerer dem på uvante pladser fordi man ikke køber spillere til de pladser hvor behovet er størst .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Hvorfor må Izunna ikke spille imod AGF? Den beslutning har jeg godt nok svært ved at følge. Hvordan skal man kunne se det som andet end en svækkelse, at man erstatter vores eneste defensive midtbane med en ellers udemærket men stadig middelmådig fløj?
      Måske fordi JJT har brug for en mere aggressiv og løbestærk makker på banen?

Comment

Kønne for satan , han kan ikke dække op

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Kønne for satan , han kan ikke dække op
          Ja kønt er det ikke😂

Comment

Svenskerne vil gerne afskaffe han og hunkøn. Jønne- Kønne spiller også som en tøs, så det passer fint.

Comment

Ingen kamptråd?

Comment

Hold nu op hvor har det været et ringe første kvarter

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Måske fordi JJT har brug for en mere aggressiv og løbestærk makker på banen?
                  Det er nok kun Thomasen, der kender svaret på det spørgsmål. Jeg TROR, at han vil have mere gavn af en decideret defensiv midtbane, som kan koncentrere sig om det defensive.

Comment

verdensklasse'111111

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      Kent Nielsen interviewed! Mjahh, mmnn vi skal komme stille og roligt ud af starthullerne, trille bolden lidt rundt og....

Pis!!!!
                      Det var heldigvis en joke. Blev også lidt urolig da jeg hørte det.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Hvorfor må Izunna ikke spille imod AGF? Den beslutning har jeg godt nok svært ved at følge. Hvordan skal man kunne se det som andet end en svækkelse, at man erstatter vores eneste defensive midtbane med en ellers udemærket men stadig middelmådig fløj?
                        Casper Nielsen er vel primært central midtbanespiller. Så vidt jeg ved er det i hvert fald det han har spillet som ungdomsspiller. Det undrer dog også mig. Havde regnet med Izunna var tilbage til denne kamp.

Casper Nielsen har spillet sine bedste kampe på kanten i OB, og synes vi har set han ikke har boldomgangen eller kreativiteten til at være spilstyrer på vores hold med den måde vi gerne vil spille på. Men typemæssigt kan jeg måske godt se ham passe sammen med JJT på længere sigt. Hvor JJT så tager en lidt mere tilbagetrukket playmaker-rolle.

Lige nu er vi dog startet meget skidt. Vildt mange fejlafleveringer fra begge hold. Lavt niveau.

Comment

Der er kamptråd
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Casper Nielsen er vel primært central midtbanespiller. Så vidt jeg ved er det i hvert fald det han har spillet som ungdomsspiller. Det undrer dog også mig. Havde regnet med Izunna var tilbage til denne kamp.

Casper Nielsen har spillet sine bedste kampe på kanten i OB, og synes vi har set han ikke har boldomgangen eller kreativiteten til at være spilstyrer på vores hold med den måde vi gerne vil spille på. Men typemæssigt kan jeg måske godt se ham passe sammen med JJT på længere sigt. Hvor JJT så tager en lidt mere tilbagetrukket playmaker-rolle.

Lige nu er vi dog startet meget skidt. Vildt mange fejlafleveringer fra begge hold. Lavt niveau.
                            Jeg tror også, at de har potentiale til at blive en spændende duo i fremtiden. Lige nu og her synes jeg, ligesom dig, at Casper Nielsen mangler lidt for at kunne udgøre en "komplet" central midtbane sammen med JJT. Lad os håbe, at han modbeviser mig i anden halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Så får vi se hvem der får ret. Det sure røvhul, eller det semisure røvhul

MvT

fmprOB ... du vandt. Hvilket er helt i orden med mig.

MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                fmprOB ... du vandt. Hvilket er helt i orden med mig.

MvT
                                Yes yes.. I dette tilfælde var nu bedst af det semisure røvhul vandt.. Men det semisure røvhul går all in på at være surt røvhul i spådommen mod FCM

Comment

Working...
                                X