Arh, flere af målene fra foråret er da fra absolut øverste hylde.. men ok, ratioen 'elendig:genial' hedder måske nok nærmere 99:1 så..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-AAB 6. august
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægArh, flere af målene fra foråret er da fra absolut øverste hylde.. men ok, ratioen 'elendig:genial' hedder måske nok nærmere 99:1 så..
Det eneste hvor ham blev bedre nu er at ham hjælper mere i defensiven. Men offensivt er ham bare en stor skuffelse."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTror det går mere om at Jønsson spillede ikke særlig godt i de kampe hvor ham scorede. Målene var rigtig fint lavet, men desuden var der ofte ikke så særlig meget at se af ham. Og der er jeg helt enig.
Det eneste hvor ham blev bedre nu er at ham hjælper mere i defensiven. Men offensivt er ham bare en stor skuffelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægJeg ved godt at sæsonstarten må betegnes som lige godkendt, pointmæssigt i hvert fald, men er efterhånden derhenne hvor jeg glæder mig til en ny træner, alene for at få åbnet muligheden for en anden spiller på venstrekanten.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægJeg ved godt at sæsonstarten må betegnes som lige godkendt, pointmæssigt i hvert fald, men er efterhånden derhenne hvor jeg glæder mig til en ny træner, alene for at få åbnet muligheden for en anden spiller på venstrekanten."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSgu ligefør man savner Emil Larsen :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEnig i hensigt til træneren. Men synes starten er ikke såååå godkendt: 7 point efter 3 hjemmekampe og en udebanekamoe mod en oprykker er ikke så prangende. Vi må stepper op meget hvis vi vil stå i Top 6 efter 26 runder.
Alt i alt synes jeg faktisk vores pointhøst er ok - uden på nogen måde at være prangende.
Comment
-
Er jeg den eneste der er træt til døde af at høre/læse KN's udtalelser efter kampene ?
http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejren-e...ter-aaben-duel
- Kampen var meget åben og underholdende. Især i den første halve time var vi gode. AaB sluttede dog bedst af.
Vores trup har mange kreative og tekniske spillere, som har manglet lidt fysik. Det har spillerne forbedret, mener Kent Nielsen.
- Jeg er tilfreds med truppen, som den er nu. Der er ikke noget, der har ændret sig efter de første fire kampe.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr jeg den eneste der er træt til døde af at høre/læse KN's udtalelser efter kampene ?
- Kampen var meget åben og underholdende. Især i den første halve time var vi gode. AaB sluttede dog bedst af.
Vores trup har mange kreative og tekniske spillere, som har manglet lidt fysik. Det har spillerne forbedret, mener Kent Nielsen.
- Jeg er tilfreds med truppen, som den er nu. Der er ikke noget, der har ændret sig efter de første fire kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægSpillet har bestemt ikke været prangende, men resultaterne er egentlig ok. Kan godt være vi på papiret har mødt nemme modstandere, men lad os nu ikke glemme at FCN har vundet alle deres kampe (bl.a mod BIF), Horsens har vundet alle andre kampe end den mod os, Helsingør har vundet over både Sønderjyske og FCM. AaB har været ringe, men har dog fået uafgjort i Parken.
Alt i alt synes jeg faktisk vores pointhøst er ok - uden på nogen måde at være prangende."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet er du sikkert ikke. Jeg kan dog ikke se problemerne i ovenstående citater.
Hvem er de mange kreative og dygtige spillere og hvem har forbedret sig ud over Greve ?
Ja Joan spiller da en god kamp hver 4-5. Gang og Jønnson har da sine momenter 5-6 gange i løbet af en sæson .
Man kan aldrig blive tilfreds med en trup uden lederskab og som har ualmindeligt svært ved at skabe noget som helst offensivt .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr jeg den eneste der er træt til døde af at høre/læse KN's udtalelser efter kampene ?
Comment
Comment