Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-AAB 6. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Arh, flere af målene fra foråret er da fra absolut øverste hylde.. men ok, ratioen 'elendig:genial' hedder måske nok nærmere 99:1 så..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
      Arh, flere af målene fra foråret er da fra absolut øverste hylde.. men ok, ratioen 'elendig:genial' hedder måske nok nærmere 99:1 så..
      Tror det går mere om at Jønsson spillede ikke særlig godt i de kampe hvor ham scorede. Målene var rigtig fint lavet, men desuden var der ofte ikke så særlig meget at se af ham. Og der er jeg helt enig.
      Det eneste hvor ham blev bedre nu er at ham hjælper mere i defensiven. Men offensivt er ham bare en stor skuffelse.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tror det går mere om at Jønsson spillede ikke særlig godt i de kampe hvor ham scorede. Målene var rigtig fint lavet, men desuden var der ofte ikke så særlig meget at se af ham. Og der er jeg helt enig.
        Det eneste hvor ham blev bedre nu er at ham hjælper mere i defensiven. Men offensivt er ham bare en stor skuffelse.

        Comment


          Jeg ved godt at sæsonstarten må betegnes som lige godkendt, pointmæssigt i hvert fald, men er efterhånden derhenne hvor jeg glæder mig til en ny træner, alene for at få åbnet muligheden for en anden spiller på venstrekanten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
            Jeg ved godt at sæsonstarten må betegnes som lige godkendt, pointmæssigt i hvert fald, men er efterhånden derhenne hvor jeg glæder mig til en ny træner, alene for at få åbnet muligheden for en anden spiller på venstrekanten.
            Sgu ligefør man savner Emil Larsen :-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
              Jeg ved godt at sæsonstarten må betegnes som lige godkendt, pointmæssigt i hvert fald, men er efterhånden derhenne hvor jeg glæder mig til en ny træner, alene for at få åbnet muligheden for en anden spiller på venstrekanten.
              Enig i hensigt til træneren. Men synes starten er ikke såååå godkendt: 7 point efter 3 hjemmekampe og en udebanekamoe mod en oprykker er ikke så prangende. Vi må stepper op meget hvis vi vil stå i Top 6 efter 26 runder.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Sgu ligefør man savner Emil Larsen :-)
                Det gør ondt!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Enig i hensigt til træneren. Men synes starten er ikke såååå godkendt: 7 point efter 3 hjemmekampe og en udebanekamoe mod en oprykker er ikke så prangende. Vi må stepper op meget hvis vi vil stå i Top 6 efter 26 runder.
                  Spillet har bestemt ikke været prangende, men resultaterne er egentlig ok. Kan godt være vi på papiret har mødt nemme modstandere, men lad os nu ikke glemme at FCN har vundet alle deres kampe (bl.a mod BIF), Horsens har vundet alle andre kampe end den mod os, Helsingør har vundet over både Sønderjyske og FCM. AaB har været ringe, men har dog fået uafgjort i Parken.

                  Alt i alt synes jeg faktisk vores pointhøst er ok - uden på nogen måde at være prangende.

                  Comment


                    Er jeg den eneste der er træt til døde af at høre/læse KN's udtalelser efter kampene ?

                    http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejren-e...ter-aaben-duel

                    - Kampen var meget åben og underholdende. Især i den første halve time var vi gode. AaB sluttede dog bedst af.


                    Vores trup har mange kreative og tekniske spillere, som har manglet lidt fysik. Det har spillerne forbedret, mener Kent Nielsen.


                    - Jeg er tilfreds med truppen, som den er nu. Der er ikke noget, der har ændret sig efter de første fire kampe.

                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg foreslår at vi alle herinde skriver og poster fem fuldstændigt intetsigende og ligegyldige udsagn om en spillet kamp eller spillertruppen, og så spiller vi KN-bullshit-Bingo i løbet af sæsonen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Er jeg den eneste der er træt til døde af at høre/læse KN's udtalelser efter kampene ?

                        http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejren-e...ter-aaben-duel

                        - Kampen var meget åben og underholdende. Især i den første halve time var vi gode. AaB sluttede dog bedst af.


                        Vores trup har mange kreative og tekniske spillere, som har manglet lidt fysik. Det har spillerne forbedret, mener Kent Nielsen.


                        - Jeg er tilfreds med truppen, som den er nu. Der er ikke noget, der har ændret sig efter de første fire kampe.

                        Det er du sikkert ikke. Jeg kan dog ikke se problemerne i ovenstående citater.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Spillet har bestemt ikke været prangende, men resultaterne er egentlig ok. Kan godt være vi på papiret har mødt nemme modstandere, men lad os nu ikke glemme at FCN har vundet alle deres kampe (bl.a mod BIF), Horsens har vundet alle andre kampe end den mod os, Helsingør har vundet over både Sønderjyske og FCM. AaB har været ringe, men har dog fået uafgjort i Parken.

                          Alt i alt synes jeg faktisk vores pointhøst er ok - uden på nogen måde at være prangende.
                          Der har du sikker en pointe i hensigt til Nordsjælland. Men synes Helsingør var virkelig dårligt da vi spillede der. Og mod Horsens var det meget tæt. Vi skabte ikke mange chancer, det er alt for forudsigeligt hvad vi spiller. Pointhøst må være o.k. men er bekymret om den præstation vi viste og tvivler meget om det er godt nok for Top 6 på den lange bane.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            http://footy.dk/footy-fodbold/2017/0...st-i-ob-aab-2/
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Det er du sikkert ikke. Jeg kan dog ikke se problemerne i ovenstående citater.
                              En underholdende kamp .. hmmm. ...

                              Hvem er de mange kreative og dygtige spillere og hvem har forbedret sig ud over Greve ?
                              Ja Joan spiller da en god kamp hver 4-5. Gang og Jønnson har da sine momenter 5-6 gange i løbet af en sæson .

                              Man kan aldrig blive tilfreds med en trup uden lederskab og som har ualmindeligt svært ved at skabe noget som helst offensivt .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Er jeg den eneste der er træt til døde af at høre/læse KN's udtalelser efter kampene ?

                                http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejren-e...ter-aaben-duel

                                - Kampen var meget åben og underholdende. Især i den første halve time var vi gode. AaB sluttede dog bedst af.


                                Vores trup har mange kreative og tekniske spillere, som har manglet lidt fysik. Det har spillerne forbedret, mener Kent Nielsen.


                                - Jeg er tilfreds med truppen, som den er nu. Der er ikke noget, der har ændret sig efter de første fire kampe.

                                Altså jeg er også pissetræt af at høre på Kent generelt. Men syntes nu ikke at noget i denne artikel er umiddelbart forkert..

                                Comment

                                Working...
                                X