Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-AAB 6. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    10 minutter i starten godkendt, og så en god første halvleg af Greve. Greve på midt var en skidt beslutning, derfra gik alt i stå. De 4 bagerste spiller godkendt, mens Gyte var på Koval niveau. Var AK på banen ?

    Comment


      #92
      Slet og ret en pinsel at komme igennem den kamp. I guder hvor mangler vi nogle nye kreative kræfter på holdet. Hvordan fanden kan Jønne spille hver gang??!! Jeg er rystet.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Mizzard Se indlæg
        Hold da kæft hvor er det tandløst og dræbende.
        Stod der ikke i OB's hype op til kampen at man skulle komme på stadion og se fight og vilje .. hmmm gad vide om de ved hvilke begreber de slynger om sig når de skal sælge dette skammeligt tandløse hold i offentligheden ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          10 minutter i starten godkendt, og så en god første halvleg af Greve. Greve på midt var en skidt beslutning, derfra gik alt i stå. De 4 bagerste spiller godkendt, mens Gyte var på Koval niveau. Var AK på banen ?
          Ret enig . Joao Jønne og CN også pivringe .. vores indskiftere ... Tjaa kan vel beskrives som ikke til stede
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Pohl lige så ringe foran en mikrofon som foran et mål

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Slet og ret en pinsel at komme igennem den kamp. I guder hvor mangler vi nogle nye kreative kræfter på holdet. Hvordan fanden kan Jønne spille hver gang??!! Jeg er rystet.
              Helt enig. Det er frygteligt med Jønne hver gang 90 min. på banen.
              Vi har to problemer: den ene hedder Jønsson, den anden Kent.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Helt enig. Det er frygteligt med Jønne hver gang 90 min. på banen.
                Vi har to problemer: den ene hedder Jønsson, den anden Kent.
                Jeg tæller mange flere ... hovedproblemet hedder JH .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Jesper Hansen har ligeså stor indflydelse på hvad der sker i OB, som han har på tidevandet. Thorsberg skal finde ud af om han vil det her eller sælge til nogen der vil.

                  Comment


                    #99
                    Vi var 4 som skulle på stadion. Men pga der kom en finalekamp i vejen, valgte vi at se OB i fjernsynet. Er egentlig tilfreds med den beslutning
                    OBeliever

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JNM1977 Se indlæg
                      Jesper Hansen har ligeså stor indflydelse på hvad der sker i OB, som han har på tidevandet. Thorsberg skal finde ud af om han vil det her eller sælge til nogen der vil.
                      Sorry .. my bad .. jeg troede det var JH som har stået for spillerindkøb de sidste alt for mange år ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        At Jesper Hansen er en sportsdirektør er yderst beskeden karakter, det er ingen hemmelighed og ikke burde sidde i stillingen. Men han opfylder den dog lige præcis som er ønsket af ledelsen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Sorry .. my bad .. jeg troede det var JH som har stået for spillerindkøb de sidste alt for mange år ..
                          Men der er mange måder man kan bruge en trup på 25 mand. Jeg føler ikke vi får det maksimale ud af de gode folk vi trods alt kan mønstre.

                          Comment


                            Lars Olsen var lortebold og uden plan B, men holdet vandt tit på plan A sidst i kampen. KN har heller ikke en plan B. Men forskellen er at plan A intet bringer til sidst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg tæller mange flere ... hovedproblemet hedder JH .
                              Men det er Kent som giver Jønne startplads hver gang så at vores venstre side falder tilsammen hver gang. Med Greve/Edmundsson eller Greve/CN ville være vi langt bedre. Jønsson er ikke mere end en indskiftningsspiller for de sidste 30 minutter.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JNM1977 Se indlæg
                                Jesper Hansen har ligeså stor indflydelse på hvad der sker i OB, som han har på tidevandet. Thorsberg skal finde ud af om han vil det her eller sælge til nogen der vil.
                                Vrøvl og sludder. (Krydret med Thorsberg)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X