Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AC Horsens

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sælger gerne denne for 1p. Vi er kun semi farlige på kontra men ellers er det bare det sædvanlige langsomme boldmassage

Comment

Egentligt en ganske fornuftig dommerpræatation, synes jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        de sidste 20 min har vi slidt gevaldigt med at få nogen form for sammenhæng i vores spil..
        Det hedder kontinuitet i JH/KN's bog ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Ikke en finger at sætte på hans præstation

Comment

Jeg synes slet ikke Casper N er så slem, han har noget drive som kan skade Horsens.

Men kort sagt mangler der kvalitet, 3-4 gange har vi gode muligheder for at skabe noget, men der bliver taget forkerte beslutninger konstant. Det er trættende

Comment

Hver gang der kommer et dybt løb, hvor en spiller trækker sig fri, så spiller vi fandme bolden til siden. Der er frustrerende at se på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Sandi Putros er nok suppens bedste dommer.

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Top 6 bliver svært, men vi er så afgjort i top 2, sammen med AaB, på listen over ligaens mest kønsløse hold.

Comment

231 afleveringer, mod Horsens' 90... wow!!! 😮
                    Alligevel har de mest tid med spilovertag, mest tid på modstanderes sidste 1/3, og flest afslutninger...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lige så snart vi sætter tempo på, bringer Horsens ud af balance og har bolden for fødderne af Greve/Jönsson i stedet for Tingager/Izunna, så sker der ting og sager.

Men de første 40 minutter er slemme. Som forventet problemer på dødbolde, som der som forventet bliver skabt for mange af til Horsens. Også som forventet for lidt boldpres i det etablerede spil og vigtigst af alt - for lidt evne til at sætte spillet op. Det betyder det enten er Tingager eller Izunna, der skal bære bolden frem og ramme en af fire folk, der står på linje i fødderne.

En Thomasen, der kan holde tempo og ikke tabe bolden på den defensive midtbane ville gøre underværker for at splitte Horsens ad.

Comment

Vi fik da etableret en smule pres lige inden halvegen, det var på tide og må gerne fortsætte mere end 10 min i anden halveg.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Jeg synes slet ikke Casper N er så slem, han har noget drive som kan skade Horsens.

Men kort sagt mangler der kvalitet, 3-4 gange har vi gode muligheder for at skabe noget, men der bliver taget forkerte beslutninger konstant. Det er trættende
                          Det drive skal bare komme fra kanten - for ellers virker det kun når vi bryder Horsens og kommer i kontraangreb. Til gengæld mangler han evner i det skabende spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            231 afleveringer, mod Horsens' 90... wow!!! 
                            Alligevel har de mest tid med spilovertag, mest tid på modstanderes sidste 1/3, og flest afslutninger...
                            Den model, der udregner spilovertaget har jeg ikke meget fidus til. Den passer alt for ofte ikke ift. hvad jeg oplever på banen.

Edit: F.eks. regner den ud, at Horsens havde stort spilovertag til sidst, mens OB havde det i tiden før det. Og det er jo helt omvendt af hvad vi kan se på banen, fordi ufarligt boldnusseri åbenbart kan registreres som spilovertag, mens farlige løb mod mål sikkert er for hurtigt overstået til at tælle højt.
                            Last edited by B(ob); 29-07-2017, 16:02.

Comment

Vi skaber chancerne på at vandre mellem deres kæder, bedst eksempliceret med Tingager som kreatør. Greve ud og Joan ind håber jeg. Så kan vi få mere drev med bolden, det ligner det er det der virker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                                Vi skaber chancerne på at vandre mellem deres kæder, bedst eksempliceret med Tingager som kreatør. Greve ud og Joan ind håber jeg. Så kan vi få mere drev med bolden, det ligner det er det der virker.
                                Jeg er på mange måder enig i Greve ud og Joan ind. Jeg er blot begyndt at have betænkeligheder ved Joan. Ifølge mine noter og personlige karakterer (Ja så nørdet er jeg) så har spillede han vildt godt i de 4 første af 5 kampe i foråret. Men i resten var kun middelmådig eller direkte dårlig (eller ikke på banen). Altså har han i mine øjne ikke været god siden 18 marts. Ca 5½ måned siden.
                                Men lad os håbe det snart ændres, hvis han kommer ind.
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

Comment

Working...
                                X